Tusenfryd Skrevet 10. mars 2004 #1 Del Skrevet 10. mars 2004 Noen tips om firma som leier ut containere for blokker og sånn? Til en normal pris? Tusenvis av kroner er helt uaktuelt. Ja, jeg kan sjekke Gule sider, og ja, det skal jeg. Men tenkte jeg kunne spare noen telefoner om noen visste om noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. mars 2004 #2 Del Skrevet 10. mars 2004 Vet bare at det koster mange tusenlapper. Det rimeligste er kanskje om dere får leid en tilhenger og kjører en tur hver ut til Grønmo. Det er gratis for privatpersoner (og dere er jo privatpersoner?) Eller kanskje dere kan leie flere hengere? Koster ikke mange kronene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 10. mars 2004 Dette er jo for et helt borettslag og å kjøre gamle kjøkken og kommoder til Grønmo selv, kommer til å tøye dugandsånden litt over evne... Men vi bestilte da stadig container der jeg bodde før og det kan umulig ha kostet så vanvittig mye, for da hadde vi ikke gjort det. Kommer bare ikke på hvilket firma det var, og jeg kjenner ingen der lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. mars 2004 #4 Del Skrevet 10. mars 2004 Det er mulig at borettslag har en eller annen rabattordning. Har aldri leid kontainer selv, men naboen leier en gang i året. En liten kontainer i en helg. Mener at de har nevnt at det koster et par tusen kroner. Spørre vaktmesteren kanskje? Eller kanskje et borettslag i nærheten har kontakter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 10. mars 2004 #5 Del Skrevet 10. mars 2004 Hørte akkurat om ett firma som tok 1500 kroner.. *tenke-tenke* Kommer ikke på navnet, men kan sjekke det ut. Er det OK pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 10. mars 2004 Ja, da begynner vi å snakke. Her har man betalt opptil 5000,- pr. lass. Og det er uakseptabelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2004 #7 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg husker dessverre ikke hva vi betalte når jeg var med i styret i et borettslag i Oslo, men jeg tror vi leide fra Ragnsells. Man kan også leie fra Norsk Gjenvinning. Priser vi har gjennom jobben (som sikkert er rabbatert) er 240,- for utsetting av container, 480,- pr. gang i transport og 5,- pr. dag i leie. I tillegg kommer avgift på Grønmo som er 1300,- for blandet avfall. Alle priser er eks. mva. Var det til litt hjelp? Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. mars 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 11. mars 2004 Det var til hjelp - takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2004 #9 Del Skrevet 11. mars 2004 Bare hyggelig! :-) Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå