AnonymBruker Skrevet 25. desember 2012 #1 Skrevet 25. desember 2012 Gutten jeg holder på med, sendte meg melding i går kveld der han skrev at den beste gaven han kunne få var et bilde av meg. Jeg sendte ham da et småsexy bilde, der jeg hadde dratt toppen godt ned. Fikk meget positiv kommentar tilbake, og han lurte på om jeg ikke kunne sende bilder der jeg bare hadde på meg undertøy. Jeg følte meg ikke helt comfy med det der og da, men vurderer å overraske han om et par dager. Kan noen hjelpe meg med ideer til hvordan bildene skal se ut? Anonym poster: ed60974efb19800b024b65d67e36e852
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2012 #2 Skrevet 25. desember 2012 Ikke gjør det. Spesielt om dere bare "holder på". Hvem vet hvor de havner eller hva han gjør med dem når dere ikke lenger "holder på". Anonym poster: 6fb912dd2dbb1a445e8099b0ae4dc3ba 1
Cho Kon It Skrevet 25. desember 2012 #3 Skrevet 25. desember 2012 (endret) Når jeg sender bilder til samboeren tar jeg ikke med hodet. Da blir jeg litt mer komfortabel til å "brette meg ut", og hvis det verste skulle skje kan jeg nekte for at det er meg på bildene Edit: "Flere" av mine ekser har bilder av meg. Det gjør meg ingenting at de fortsatt har bildene, og blir de spredt er det ingen som kan vite at det er meg. Nå er kanskje jeg litt mer ekshibisjonistisk enn den jevne mann, men tenk igjennom disse situasjonene før du sender bildet. Er det greit om bildet blir spredt på internett? Er det greit om typen beholder bildet lenge etter det er slutt? Er det greit om han viser bildet til kompiser? Hvis ja; send i vei. Endret 25. desember 2012 av Cho Kon It 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2012 #4 Skrevet 25. desember 2012 Haha, jeg hadde en kompis som hadde noe skikkelig på gang med ei jente, og det tok slutt. det endte med at han sendte telefonen rundt om på julebordet og på byen, så vær forsiktig! Anonym poster: 1069f42b136c4f5df91ad645c4685cc7
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2012 #5 Skrevet 25. desember 2012 Ta det heller in persona! Tenk om han sender det videre til noen andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå