Gå til innhold

Canal digital kundeservice - stengt i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn av meg sier han er på jobb i dag, og han jobber på canal digital kundeservice i Moss. Men ifølge nettsiden dems (Canal digital parabol) så er det stengt i dag. Jeg har sagt dette til han, men han sier at det ikke stemmer og at han er på jobb.

Jeg er usikker på om han snakker sant og må nesten spørre andre her som vet om dette eller selv jobber der/på canal digital parabol.

Selv om det er stengt, kan man likevel være på jobb der? Hva gjør man da?

Anonym poster: 141d132ad59bd63b35c4868eb7a9e467

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare ringe kundeservice å høre om noen svarer?

Anonym poster: 50f8bcd77f05c086416cb37f7852acdf

• Liker 2
Skrevet

De må vel ha folk på jobb som fikser problemer.

Skrevet

Hm ingen som VET svaret konkret? :P

Skrevet

Hvordan skal noen her vite svaret konkret med mindre de jobber der, som kompisen din faktisk gjør?

• Liker 1
Skrevet

Jammen han har en tendens til å lyve, og jeg har vansker å tro på han. Så jeg vil bare finne ut om han FAKTISK er der å jobber selv om det er stengt i dag, eller om han bare lyver. Gidder ikke å ha noe med han å gjøre hvis han lyver sånn... ;)

Så håpte jo at noen som jobber der/har jobbet der før eller kjenner noen som jobber der kunne svare meg på det.

Skrevet

Det kan hende de har planleggingsdag!

Skrevet

Hvis går inn på Canal Digital sine sider vil man se at parabol, samt tv- og bredbåndsnett har stengt i dag, MEN at feilmelding har åpent. Jeg ringte dem også for deg, og da kunne damen i talemenyen også bekrefte nettopp dette.

Med andre ord: kameraten din har både feil og rett.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Skrevet

Hvis går inn på Canal Digital sine sider vil man se at parabol, samt tv- og bredbåndsnett har stengt i dag, MEN at feilmelding har åpent. Jeg ringte dem også for deg, og da kunne damen i talemenyen også bekrefte nettopp dette.

Med andre ord: kameraten din har både feil og rett.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endelig et svar jeg kan ta som et... svar! hehe. Tusen takk for at du ringte også. Ha en fortsatt fin 1. juledag hihi.

:vin:

Skrevet

Svaret er akkurat det jeg ga, du burde få deg litt logisk tankegang selv, så kunne du dedusert deg frem til samme svaret på et øyeblikk.

• Liker 1
Skrevet

Herregud, enkelte er bare hjelpeløse.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...