Gå til innhold

Svigermor ødela jula med oppkast!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så var jula her. Har styrt hele desember for at alt skulle være helt perfekt til jul. I år skulle svigermor feire her i tillegg.

Alt var perfekt, til etter pakkeåpninga. Da følte hun seg ikke bra. Men hun sa det bare var pga at hun hadde spist for mye. Vel vel. Hun tok kvelden.

Så stod hun visst opp, og hadde da kastet opp over halve badet, oga at det hadde komnet @begge veier" . Hva med å ta med en bøtte før hun la seg??? Hvit i trynet som hun var. I tillegg lappet hun ut på kjøkkenet, inn i skapene på leting etter glass. Tok på alle glass, skyllet munnen, spyttet i vasken på kjøkkenet så det sprutet veggmellom. Jeg spurte om det var maten? Nei hun hadde følt seg dårlig i 2-3 dager uten at magesyken hadde brutt ut!

Jeg kjenner jeg holder på å tilte her! Min mann vasket i 3 timer i natt, pluss etter hun var dratt hjem i dag tidlig! Å så kommer hun hit i jula hvis hun føler seg dårlig??? Og sprer smitte i hele huset??? Føler hele jula er fullstendig ødelagt, imorgen er det jobb igjen, det var liksom julekvelden og i dag jeg hadde av jul. Tidligere år har jeg hatt jobb enten julaften eller i dag. Har lyst å ringe å gi henne det glatte lag for å ha ødelagt jula mi!!

Anonym poster: d60dff47f09d859d644625a06dcfd208

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ring. Det tror jeg du vil angre på.

• Liker 21
Skrevet

Jeg hadde flytte og byttet navn på meg selv og hele familien slik at hun aldri fant oss igjen.

• Liker 14
Skrevet

Jatta, jatta, jatta...

• Liker 6
Skrevet

Hvor gammel er du, TS? Trodde ikke det var lov for fjortenåringer å være gift.

Anonym poster: 331ce4f0cf826325fbb43061cac30040

• Liker 32
Skrevet

Her er det DU som skal ta deg sammen, TS.

• Liker 20
Skrevet

Det er nok litt mye forlangt at hun skulle holdt seg hjemme pga av at hun muligens blir syk. Men jeg hadde selv satt pris på at hun hadde tatt litt forhåndsregler, som å sprite hendene før mat, røre i minst mulig og, som du sier, tatt en bøtte med seg.

Så har det kanskje litt å si hvordan hun oppførte seg i etterkant? Hvis man føler at hun ikke tar hensyn, ikke begrenser smitten og forventer at dere skal rydde opp uten å beklage seg og tilby å hjelpe, så forstår jeg at du er frustrert.

• Liker 15
Skrevet

Jeg fikk litt lyst å spy av deg jeg TS...

• Liker 12
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Tviler på hun syns det var morsomt hun heller.

• Liker 17
Skrevet

Jeg tviler meget sterkt på at hun gjorde det med vilje. Synes du skal ta deg sammen, vær heller takknemlig over at det ikke var deg.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 10
Gjest Violetta
Skrevet

Så forferdelig flaut for henne.

Hva med litt medfølelse?

• Liker 16
Skrevet

Hadde hun visst at hun skulle bli dårlig, så hadde hun nok holdt seg hjemme. Ingen har oppkast og diaré frivillig i andres hjem. Godt mannen din kunne vaske etter henne. Sikker på at hans mor har vasket mye slikt etter han oppover årene når han har vært syk. God bedring til din svigermor! Omgangssyke er forferdelig! Spesielt når man møter slike reaksjoner på toppen!

• Liker 45
Skrevet

Huff, trist verden vi lever i!

Vær glad du ikke har værre å syte for...

• Liker 2
Skrevet

Slik går det når streben etter å ha det perfekt blir viktigere enn medfølelse for andre.

• Liker 19
Skrevet

Skjønner liksom ikke at svigermora har ødelagt "hele" jula... Hadde dere ikke der fint julaften med god mat og gaveåpning?! HAR hun smittet alle dere med oppkast??

Hun ødela kanskje natta for deg og særlig din mann som måtte vaske, men hele jula er vel ikke ødelagt for det! Personlig så hadde jeg nok ikke dratt på besøk hvis jeg følte meg dårlig og visste at det gikk omgangsjuke men men..

• Liker 1
Skrevet

Ketchup anyone?

Anonym poster: 331ce4f0cf826325fbb43061cac30040

• Liker 1
Skrevet

Fy faen, TS, skjerp deg!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...