challenger Skrevet 25. desember 2012 #1 Skrevet 25. desember 2012 Har nettopp kjøpt meg denne "fantastike" krølltangen nå, men har litt problemer med den. Skal den virkelig slå seg av hele tiden? Jeg må slå den på hele tiden fordi plutselig så har den blitt kald igjen.. Jeg har også veeeldig glatt og langt hår, noe som gjør at det er veldig vanskelig for håret å holde seg på stanga. Er det noe jeg kan gjøre for at det skal "sitte" litt bedre? Øvelse gjør vel mester, men jeg sliter skikkelig med teknikken jeg! Krøllene blir jo så ujevne overalt..
Trivia Skrevet 25. desember 2012 #2 Skrevet 25. desember 2012 Bruker du produkter når du skal krølle håret? Før du krøller håret burde du spraye det med varmebeskyttende spray, det beskytter håret og gjør det lettere å håndtere når du skal krølle. Husk å fiksere krøllene med tørrspray etterpå. Jeg antar tanga slår seg av for å beskytte den mot å bli for varm og derfor skade håret ditt unødig. Har ikke denne tanga selv.
challenger Skrevet 25. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2012 Bruker du produkter når du skal krølle håret? Før du krøller håret burde du spraye det med varmebeskyttende spray, det beskytter håret og gjør det lettere å håndtere når du skal krølle. Husk å fiksere krøllene med tørrspray etterpå. Jeg antar tanga slår seg av for å beskytte den mot å bli for varm og derfor skade håret ditt unødig. Har ikke denne tanga selv. Ja bruker varmebeskyttende spray før jeg krøller det, men håret mitt er superglatt uansett.. Krøllene sitter jo godt etterpå, men det er bare så vanskelig å få tvinna håret rundt stanga for det sklir jo bare rett av. Må liksom tviholde det og brenne fingrene for å holde det der! Men når den slår seg av hele tiden så blir den jo så fort kald, så kan ikke helt skjønne at det liksom skal være sånn
kills Skrevet 26. desember 2012 #4 Skrevet 26. desember 2012 Jeg fikk den til jul og har nå fått prøvd ut den, min slo seg ikke av i løpet av den tiden jeg brukte den, og jeg rakk å krølle hele håret. Har også ganske glatt hår selv, synes det hjelper om man har litt spray i håret fra før av + bruker varmebeskyttende fra Joico som igjen gjør det litt fuktig så det ikke sklir like lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå