Dolce Skrevet 25. desember 2012 #1 Skrevet 25. desember 2012 De fleste kjenner vel følelsen av "småsvetting" når julegavene fra noen personer skal åpnes. Noen har det med å levere hel-bom hvert år. Jeg vet det er egen tråd for verste julegave, men denne tråden er om hva du fryktet å få julen 2012. I går "småsvettet" jeg før åpning av 2 gaver; den ene fra en venninne som har huset fullt av bokstav-interiør-greier, type "Home", "Love", "Family" osv. Jeg så at gaven var fra en interiørbutikk, så jeg var en smule engstelig for å få bokstaver til jul. Pustet lettet ut da jeg fant et fint lite bilde Så var det en bokgave fra en annen venninne. Hun leser noen bøker, men vanligvis har vi ganske så forskjellig smak. Jeg svettet litt. Fra henne fryktet jeg å få "50 shades"-bøkene....(grøss). Pustet lettet ut da boka var noe helt annet
Snurrebart Skrevet 25. desember 2012 #2 Skrevet 25. desember 2012 Det er grusomt å måtte åpne gaver foran andre, være det jul eller bursdag. Jeg er alltid redd for at folk skal tro jeg er utakknemlig! Men i år var jeg så heldig at jeg ikke skulel feire jul på den vanlige måten, så julegavene ble åpnet fortløpene ettersom de kom inn og jeg var helt alene. Fikk bare fine ting forøvrig, mens noen gaver venter fremdeles.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2012 #3 Skrevet 25. desember 2012 Var dritredd for at jeg i år igjen hadde fått gavekort fra en venninne. I fjor fikk jeg gavekort i en butikk hvor jeg gikk en hel dag og fant bare et plagg som passet, resten av gavekortet måtte jeg selge for 1/3 av verdien. Tanken var flott, men gavekort på 600kr i en butikk for store størrelser når jeg er s, var ikke helt meg I år var det heldigvis bare en cd. Anonym poster: dee7c8fab7bf7323686fa4fcd7610f0c
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. desember 2012 #4 Skrevet 25. desember 2012 (endret) Gavekort. Jeg sa jeg ønsket meg gavekort til jul, men satt å angret som bare det på lillejulaften og da kunne jeg ikke ombestemme meg. Til min store overraskelse fikk jeg penger av de jeg ønsket meg gavekort av Enorm lettelse Er også glad det ikke ble kjøpt noe fra kondomeriet. Sist jul fikk jeg det og pakket det fort igjen. Var nok ganske rød i trynet, men signalet tok ingen, så de sa "Kan vi få se hva du fikk? Joda kom igjen nå da", da jeg reiste meg opp for å gå å legge den på rommet, løp de etter meg. Så flaut Endret 25. desember 2012 av Evilposelos
Gjest brutal mann Skrevet 25. desember 2012 #5 Skrevet 25. desember 2012 Kondomer, glidemiddel og dildo. 1
HedvigR Skrevet 25. desember 2012 #6 Skrevet 25. desember 2012 Heldigvis ingen unødvendige nipsgjenstander
Thalassos Skrevet 25. desember 2012 #7 Skrevet 25. desember 2012 Unødvendig ræl det ikke er lagt noe tanker og følelser i.. Følte faktisk at hver eneste gave var gjennomtenkt!
Miss_Sunshine* Skrevet 27. desember 2012 #8 Skrevet 27. desember 2012 Er veldig glad jeg ikke fikk noe totalt unødvendig nips! Alle gavene var enten nyttige, eller ting jeg hadde ønsket meg veldig!
Rubies_ Skrevet 27. desember 2012 #9 Skrevet 27. desember 2012 Jeg trodde jeg skulle få en brusmaskin - så glad for at jeg ikke gjorde det. Er en sånn type ting som bare opptar en masse plass uten å bli brukt.
Gjest Euforia Skrevet 28. desember 2012 #10 Skrevet 28. desember 2012 Jeg er utrolig glad for at jeg ikke fikk klær fra foreldrene mine... Har fått det de siste årene, og har alltid måttet bytte alt sammen. Jeg høres kanskje utakknemlig ut nå, men jeg ser ikke vitsen med å ha klær i skapet som jeg aldri får brukt.
Musken Skrevet 28. desember 2012 #11 Skrevet 28. desember 2012 Jeg er utrolig glad for at jeg ikke fikk klær fra foreldrene mine... Har fått det de siste årene, og har alltid måttet bytte alt sammen. Jeg høres kanskje utakknemlig ut nå, men jeg ser ikke vitsen med å ha klær i skapet som jeg aldri får brukt. Nei, du høres ikke utakknemlig ut! Dersom jeg ga noen klær de ikke likte ville jeg mye heller at de skulle byttet det med noe de faktisk liker, enn at jeg skulle brukt penger jeg har jobbet for på klær som blir hengende i skapet til vedkommende.
Gjest Euforia Skrevet 28. desember 2012 #12 Skrevet 28. desember 2012 Nei, du høres ikke utakknemlig ut! Dersom jeg ga noen klær de ikke likte ville jeg mye heller at de skulle byttet det med noe de faktisk liker, enn at jeg skulle brukt penger jeg har jobbet for på klær som blir hengende i skapet til vedkommende. Åh, ja, jeg er glad du er enig. Nå skal det nevnes at klærne har vært i feil størrelse også, gjerne to størrelser i tillegg, så plaggene ville i beste fall bare blitt brukt som pysj, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå