Gå til innhold

Veggskriftdekor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke om det poster dette på rikitg plass...

Men; fikk til jul sånn skrift man kan lime direkte på veggen..... Hvordan gjør man det? Limer det bare rett på eller bør man vaske veggen først? Og kan man bruke det på panelvegger?

Har ikke sånn fra før, da det egentlig ikke er helt min greie, men må nesten henge det opp siden det var gave fra noen som er innom her regelmessig.......

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg har aldri vaska veggen først. Ang panel kan jeg ikke svare på.

Skrevet

Aner ikke om det poster dette på rikitg plass...

Men; fikk til jul sånn skrift man kan lime direkte på veggen..... Hvordan gjør man det? Limer det bare rett på eller bør man vaske veggen først? Og kan man bruke det på panelvegger?

Har ikke sånn fra før, da det egentlig ikke er helt min greie, men må nesten henge det opp siden det var gave fra noen som er innom her regelmessig.......

Litt OT, men syns det er på grensen til dårlig gjort å gi bort en sånn gave til noen som ikke har ettertrykkelig ønsket seg det. I mine øyne er det en ganske stor og personlig ting å skulle feste noe sånt til veggen, og selv om ejg er høflig og redd for å såre så hadde jeg aldri latt meg presse av høflighetshensyn til å feste en sånn gave på veggen. Beklager avsporing fra det du spør om, men måtte bare si det ;)

• Liker 2
Skrevet

Litt OT, men syns det er på grensen til dårlig gjort å gi bort en sånn gave til noen som ikke har ettertrykkelig ønsket seg det. I mine øyne er det en ganske stor og personlig ting å skulle feste noe sånt til veggen, og selv om ejg er høflig og redd for å såre så hadde jeg aldri latt meg presse av høflighetshensyn til å feste en sånn gave på veggen. Beklager avsporing fra det du spør om, men måtte bare si det ;)

Jeg tenkte å putte det på veggen på et gjesterom........vil aldri ha noe sånt på stueveggen f.eks:)

Skrevet

Du kan jo bruke litt kraftig dobbeltsidig tape, om ikke bokstavene er tunge. Både det og lim kan benyttes på panel. Vask gjerne med en klut med lite vann, siden kjemikalier gjør at limet ikke fester seg på veggen.

Skrevet

Aldri i verden om jeg hadde "installert" en gave jeg egentlig ikke likte bare fordi de jeg fikk den av var innom ofte.

Skrevet

Aldri i verden om jeg hadde "installert" en gave jeg egentlig ikke likte bare fordi de jeg fikk den av var innom ofte.

Tenker at det blir litt greit å ha den på gjesterommet jeg:)

Skrevet

Jeg hadde nok strukket meg ganske langt om en slik gave kom fra svigermor :) Alt for å unngå dårlig stemnning.

Skrevet

Hva står det da?

Jeg gjetter på "HOME" eller "LOVE" eller "CARPE DIEM" eller et lite husdikt ala "Hjem er der hjertet bor"

Å ha den på gjesterommet var lurt. Da kan du si til den glade giver at du vil gi gjestene det beste. Bare ikke det mistolkes og du får enda en veggdekor til stua som en føgle av det ;)

Skrevet

Det står en sangstrofe; Og når dyna varmar rundt oss båe to skal eg kviskra i øyret ditt og svara på koffår du er den finast eg veit

• Liker 1
Skrevet

Kanskje jeg burde hatt den på soverommet vårt selv, men det er ganske stort, så vet ikke om det er plass over senga

Skrevet

Det står en sangstrofe; Og når dyna varmar rundt oss båe to skal eg kviskra i øyret ditt og svara på koffår du er den finast eg veit

Passer bra på gjesterommet da :)

Skrevet

Lim det på en plate som du tar fram hver gang giveren kommer på besøk.

• Liker 2
Skrevet

Hellbillies! :P

Sangen er forsåvidt fin:)

Skrevet

Mulig det er bare meg, og vil for alt i verden ikke såre noen som liker sånt, men jeg synes det er litt småharry, dessuten tror jeg veldig mange har sånt nå..........også er deg som sagt ikke helt min stil:)

Skrevet

Passer bra på gjesterommet da :)

Kjedelig å være singel gjest, da, og ille hvis man har kjærlighetssorg i tillegg. :fnise:
Skrevet

Kjedelig å være singel gjest, da, og ille hvis man har kjærlighetssorg i tillegg. :fnise:

Uffja, likte forslaget ditt om en plate som kan tas fram når giveren kommer ;)

Skrevet

Mulig det er bare meg, og vil for alt i verden ikke såre noen som liker sånt, men jeg synes det er litt småharry, dessuten tror jeg veldig mange har sånt nå..........også er deg som sagt ikke helt min stil:)

Noe av greia til at jeg er litt mot det, er at folk som liker det gjerne ikke bare har en.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...