Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #1 Skrevet 10. mars 2004 Tenk dere i et partnerforhold..to som bor sammen... hvor kvinnen i forholdet ufrivillig plutselig promper høyt mens hun ligger sammen med kjæresten..er det mulig å overleve en slik fiasko og krise?? :oops: :oops: Råflaut..og partneren har aldri gjort det høyt..Dreper dette all spenningen?
Gjest Seleena Skrevet 10. mars 2004 #2 Skrevet 10. mars 2004 Nei, ikkje om forholdet er basert på humor ..
Arkana Skrevet 10. mars 2004 #3 Skrevet 10. mars 2004 Hvis et forhold ikke tåler slikt når man har sex så er det vel noe som skurrer. Le av det og fortsett.
Gjest 1111 Skrevet 10. mars 2004 #4 Skrevet 10. mars 2004 Dette er jo helt naturlig og kan skje alle det beste er å gjøre litt humor ut av det!
Gjest Myumi Skrevet 10. mars 2004 #5 Skrevet 10. mars 2004 Tenk dere i et partnerforhold..to som bor sammen... hvor kvinnen i forholdet ufrivillig plutselig promper høyt mens hun ligger sammen med kjæresten..er det mulig å overleve en slik fiasko og krise?? :oops: :oops: Råflaut..og partneren har aldri gjort det høyt..Dreper dette all spenningen? Sett på Sex and the City?
Tusenfryd Skrevet 10. mars 2004 #7 Skrevet 10. mars 2004 Man blir så glad for at man lever, når man kjenner at kroppen fungerer! Seriøst? Jeg hadde også vært kjempeflau - men det er jo kroppen vår da, og skal man leve i et forhold under samme tak, så må man nok finne seg i at det både prompes, rapes og lukter vondt på do. Også når utover de rammene man har satt for dette i forholdet.
Gjest GreenSky Skrevet 10. mars 2004 #8 Skrevet 10. mars 2004 Det har ikke skjedd heldigvis, men jeg kan i alle fall love at jeg hadde mistet lysten hvis mannen hadde prompa. Men dette er veldig forskjellig fra person til person, da.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #9 Skrevet 10. mars 2004 Jeg skrev innlegget (og har sett sex and the city, ja..), men jeg skrev fordi det hendte meg med kjæresten.. I TV-serien kunne det jo nesten ikke høres, mens dette derimot var GANSKE høyt..meeegaflaut. Hva med om nettene når man sover? Jeg synes jeg har unormalt mye luft i magen! Jeg vet alt dette med broccolli, grønnskaer, kullsyre, og tablettene fra apoteket, men det hjelper ikke meg.. Om nettene hender det faktisk at jeg våkner av at jeg selv har...det er nesten for flaut til å si det! Og når man da har samboer..er det bare meg?? :oops: :oops:
Gjest anneline Skrevet 10. mars 2004 #10 Skrevet 10. mars 2004 Hvis jeg skal være litt morsom vil jeg vel si at det heller øker spenningen! Det kommer litt an på om kjæresten innbiller seg at det kvinnelige kjønn ikke har tarmgass? Bare vent til du ligger med 40 i feber, oppkast og diare, eller når du blør ut nattbindet og kjæresten din er blodig oppetter ryggen på morgenen.. En liten fjert er da bare en bagatell, og han har sikkert ikke tenkt på eller analysert fjerten din i ettertid. Det kan skje alle. Jeg lurer jo nå på om han vet at du gjør 'bommelom' på toalettet? Dette har skjedd meg også, og da hadde vi latterkrampe i en evighet etterpå, for det var jo helt komisk Spenningen er det ingenting å si på i ettertid heller. Vi har vel heller fått øket intimitet oss imellom fordi vi har opplevd slike sider ved hverandre som bare er private og intime. *Mimre tilbake til den gangen han hadde spysyke*
Gjest GreenSky Skrevet 10. mars 2004 #11 Skrevet 10. mars 2004 Hva med om nettene når man sover? Jeg synes jeg har unormalt mye luft i magen! Jeg vet alt dette med broccolli, grønnskaer, kullsyre, og tablettene fra apoteket, men det hjelper ikke meg.. Om nettene hender det faktisk at jeg våkner av at jeg selv har...det er nesten for flaut til å si det! Og når man da har samboer..er det bare meg?? Jo, men det er jo en helt naturlig greie, da. Jeg liker IKKE promping, men promping i søvne og på toalettet må være lov. ALLE promper i søvne. Jeg også.
Jelly Skrevet 10. mars 2004 #12 Skrevet 10. mars 2004 Som alle andre har sagt, er stikkordet humor. Hverken jeg eller sambo har for vane å prompe i tide og utide, men når det skjer - og det skjer, så mye rar mat som fattige studenter spiser - gjør vi et poeng ut av å finne på merkelige unnskyldninger og le av det. I går kveld var det for eksempel "bare sengetøyet som rakna litt". (En liten digresjon - Man er da mennesker? Kanskje denne mannen til og med kommer til å se deg føde en dag, og da er det vel strengt tatt større ting i gjerdet enn gass.)
Gjest Poirot Skrevet 10. mars 2004 #13 Skrevet 10. mars 2004 Om man ikke kan prompe uten at det var med vilje burde man ikke bo sammen, mener nå jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2004 #14 Skrevet 11. mars 2004 Hoho :-) Skjedde med meg en gang der jeg lå mellom beina hennes og koste. Og det var et skikkelig smell! Vi fikk begge et vanvittig latterkick, og tok oss en pause. Vi staret på igjen. Etter en stund ble det mistenkelig stille, og jeg skjønte at hun som meg holdt igjen latteren. Etter nok en pause, kom vi oss i mål! :-) Det var en ganske så bra kveld i sengen, det. Nei, man må ikke ta seg selv alt for seriøs. Så klart promper man ikke i tide og utide, men skjer det så skjer det, og i slike situasjoner så skal det mye til for at det ikke blir morsomt.
Gjest Bjarne Skrevet 11. mars 2004 #15 Skrevet 11. mars 2004 Om ikke tenningen er helt drept, så er den ihvertfall sterkt redusert på kort sikt.
Gjest Tex Skrevet 11. mars 2004 #16 Skrevet 11. mars 2004 For en utrolig morsom tråd!! Ble i skikkelig godt humør, jeg....... Jeg er av den oppfatning at man ikke skal prompe med vilje slik at andre hører på, uansett om det er ens barn, kjæreste eller andre. Vanlig folkeskikk mao. Men hva man gjør ufrivillig kan man jo ikke noe for. Ufrivillig sædavgang er jo sikkert ikke noe morsomt det heller, og det gjør jo helt klart noe med lysten, men spenningen er da ikke borte for all fremtid for det skulle en vel tro.....?
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2004 #17 Skrevet 13. mars 2004 Enig med Bjarne ja. Visse ting bør man kanskje holde igjen. Jeg er veldig humoristisk, men jeg vil gjerne ha med meg erotikken og roantikken inn i senga........Jeg hadde fått fullstendig avtenning!
Nette Skrevet 13. mars 2004 #18 Skrevet 13. mars 2004 Hadde nok blitt avtent ja... Men på en annen side så hadde jeg fått meg en god latter!!!
Naken Skrevet 13. mars 2004 #19 Skrevet 13. mars 2004 Hvis jeg skal være litt morsom vil jeg vel si at det heller øker spenningen! Det kommer litt an på om kjæresten innbiller seg at det kvinnelige kjønn ikke har tarmgass? Bare vent til du ligger med 40 i feber, oppkast og diare, eller når du blør ut nattbindet og kjæresten din er blodig oppetter ryggen på morgenen.. En liten fjert er da bare en bagatell, og han har sikkert ikke tenkt på eller analysert fjerten din i ettertid. Det kan skje alle. Jeg lurer jo nå på om han vet at du gjør 'bommelom' på toalettet? Dette har skjedd meg også, og da hadde vi latterkrampe i en evighet etterpå, for det var jo helt komisk Spenningen er det ingenting å si på i ettertid heller. Vi har vel heller fått øket intimitet oss imellom fordi vi har opplevd slike sider ved hverandre som bare er private og intime. *Mimre tilbake til den gangen han hadde spysyke* Lenge siden jeg lo så godt! (Kanskje jeg er litt overtrøtt og da..) Synes man må tåle litt sånt, når man bor under samme tak. Jeg blir som regel litt flau hvis det skjer, men mannen min bare fnyser av det, og sier at det er helt naturlig. Har forresten lest at kvinner produserer mer luft enn menn gjør, så vi er ikke så "fisefine" som mange jenter skal ha det til
Gjest Myumi Skrevet 14. mars 2004 #20 Skrevet 14. mars 2004 når du blør ut nattbindet og kjæresten din er blodig oppetter ryggen på morgenen.. Jaha, er dette normalt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå