AnonymBruker Skrevet 25. desember 2012 #1 Skrevet 25. desember 2012 Det siste halvåret har jeg fått litt vanskelig for å svelge brød.Mens jeg tygger blir halsen aldri klar til å svelge liksom så det samler seg opp n bløt og ekkel masse som jeg brekker meg av til slutt Dårlig brød eller dårlig hals? Var ikke sånn før. Anonym poster: d84f4cb3b8cd0fadb7108d04fdac56ee
Snurrebart Skrevet 25. desember 2012 #2 Skrevet 25. desember 2012 Kan jo bare slutte å spise brød da, hvis det er ubehagelig Jeg spiser ikke brød selv. Finner mange gode alternativ! 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #4 Skrevet 26. desember 2012 hvordan er det med kjøtt, er det det samme der, prøver du å snu hodet litt til ene siden når du svelger, det kan hjelpe noen viss det er andre ting også du sliter med å svelge så kan det være muskulaturen som ikke gjør jobben sin og det er noe for legene å finne ut av Anonym poster: 2c1b20ff6653ea33fcc7f65e3292800c
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 26. desember 2012 #5 Skrevet 26. desember 2012 Du skal være forsiktig med å ta imot råd fra folk på internett, men jeg ville reagert på dette og gått til legen om det hendte meg. Det er som brukeren over meg sier mulig det er muskulatursvikt, og det kan være et symptom på veldig alvorlige sykdommer. Det kan også få ganske alvorlige konsekvenser om du en dag har halvveis begynt å svelge, men muskulaturen svikter midtveis.. Sorry, nå følte jeg virkelig at jeg overdramatiserte dette litt, men jeg har personlig erfaring med temaet, i form av en bekjent som fant ut av at hun var alvorlig syk pga samme symptom som deg. Men på en annen side: det er jo kun er en spesifikk matvare det handler om, og derfor kan det jo være psykisk. Jeg ville likevel hørt med legen din, jeg. Det koster så lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå