AnonymBruker Skrevet 25. desember 2012 #1 Skrevet 25. desember 2012 Midt i juletiden, lurte jeg på noe... Jeg er forelsket i min samboer, vi har vært sammen i ett år nå ca og jeg tenker ofte på han hele tiden. Vi har et sunt forhold, med tid hver for oss av og til og egene venner. men.. Jeg kan kjenne at når han uplanlagt velger å sove hjemme (hos foreldrene sine), kjenner jeg at jeg savner han enormt og ikke får sove uten han! Er det en usun avhengihet, eller er det forelskelse? Anonym poster: 9cacfdf209ea418b1070a7cef46cde7d
Gjest Eeris Skrevet 25. desember 2012 #2 Skrevet 25. desember 2012 Slik er jeg også, det er kun fordi man har blitt vandt med å dele seng med en person, og da blir det fort ensomt og vanskelig å sove når han fordufter uten å forberede litt
Gjest SpaceBaby Skrevet 25. desember 2012 #3 Skrevet 25. desember 2012 Er ikke det to sider av samme sak da? Du er forelska i personen, så derfor er du også litt avhengig? Kan ikke si jeg ser problemet her. Må jo være digg å være litt avhengig av den personen du er sammen med og som kanskje er like avhengig av deg. Fritt for tvil og alt det der, trygt og godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå