Gå til innhold

Hvem er ditt kvinnelige forbilde?

Anbefalte innlegg

Gjest Marsvinet
Skrevet

Jeg føler at alle jeg ser opp til er menn, men at det er vanskelig å identifisere seg med disse. Jeg trenger noen kvinnelige forbilder også!

Er det noen på kvinneguiden som har kvinnelige forbilder? Fortell gjerne hvem og hvorfor! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fotballfrue, prinsssee martha :D

Anonym poster: bc78da96a8476ab7e27ccdca82b28306

Skrevet

in b4 "Xena the warrior princess"...

Anonym poster: f4dbdf132dc9b50b61252ed4672451ee

• Liker 2
Skrevet

Farmor, hun har verdens største hjerte :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Fotballfrue :D

Anonym poster: bc78da96a8476ab7e27ccdca82b28306

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Anonym poster: fe9257f9aca00b8a56b6570360d295ba

• Liker 9
Skrevet

Vel, en person jeg så opp til som yngre var Kim Zmeskal. Veldig spesiell jente som klarte å gjøre akkurat det hun bestemte seg for. Jeg synes fortsatt hun er en fantastisk kvinne.

Jean D'Arc er også en veldig spesiell kvinne. Jeg har faktisk lest gjennom rettsdokumentene fra rettsgangen mot henne. Ikke bare var hun tøff som våget å ri ut i så ung alder og begi seg inn i et helt mannsdominert miljø uten noen trygghet, uten noen som ledet henne. Hun var også usedvanlig klok. De svar hun ga til anklagerne sine er bare helt bemrekelsesverdige. Tøff jente, pågangsmot og intelligens er absolutt noe å se opp til.

Anonym poster: f4dbdf132dc9b50b61252ed4672451ee

• Liker 1
Gjest Elissima
Skrevet

Britney Spears! Fordi hun er så kul :) Begge liker vi å synge, er blonde og akkurat like gamle. Også er hun pen..

• Liker 1
Skrevet

Oprah Winfrey.

Anonym poster: ca5d72f13cb2f34587b6ab8879194c72

• Liker 1
Skrevet

Lea Michele! Fantastisk sanger og skuespiller. Nydelig er hun også, selvom hun har et "utypisk" utseende i hollywood(ble blant annet forfalt at hun var for stygg for hollywood) :sjokkert: Hun nekter også la seg presse til å opere nesen sin, som i hollywoods øyne er for stor...Hun virker også som et snilt og godt menneske :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Linni meister <3 god mor og kjempepeen :)

Anonym poster: dbfe4747375dafb859c68aadbe2c5d36

• Liker 1
Skrevet

Demi Lovato.

Anonym poster: ecef671b78d1e10ecef1e55fa8b52cba

• Liker 1
Skrevet

Vel, en person jeg så opp til som yngre var Kim Zmeskal. Veldig spesiell jente som klarte å gjøre akkurat det hun bestemte seg for. Jeg synes fortsatt hun er en fantastisk kvinne.

Jean D'Arc er også en veldig spesiell kvinne. Jeg har faktisk lest gjennom rettsdokumentene fra rettsgangen mot henne. Ikke bare var hun tøff som våget å ri ut i så ung alder og begi seg inn i et helt mannsdominert miljø uten noen trygghet, uten noen som ledet henne. Hun var også usedvanlig klok. De svar hun ga til anklagerne sine er bare helt bemrekelsesverdige. Tøff jente, pågangsmot og intelligens er absolutt noe å se opp til.

Så du ser altså opp til folk som frivillig går ut i krig for å drepe andre mennesker. Jaja deg om det.

Anonym poster: 3c814d8767e04e9ba644d0b95640cb7f

Skrevet

Peggy Olsen i Mad Men

Anonym poster: bf49ee834e6f5e0cf7a3b0003c86b622

• Liker 1
Gjest Marsvinet
Skrevet

Så du ser altså opp til folk som frivillig går ut i krig for å drepe andre mennesker. Jaja deg om det.

Anonym poster: 3c814d8767e04e9ba644d0b95640cb7f

Vel, enkelte av oss ser opp til andre mennesker. Du ser tydeligvis bare ned på folk.

Skrevet (endret)

Aung San Suu Kyi og Marie Curie.

Endret av meh
Skrevet (endret)

Mitt forbilde er absolutt mamma. Jeg synes hun gjør ting på en verdig måte, hun har ikke fått ting servert på et sølvfat og fått sin gode dose med uflaks. Allikevel er hun er supergod mamma som alltid stiller opp for oss- og andre. Hun har evnen til å få de fleste til å føle seg komfortable i hennes selskap og har et smil som smitter. Hun er ikke perfekt, men hun er absolutt en jeg ser opp til.

Endret av Calavi
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...