Gå til innhold

kompiere kontakter til ny mobil

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan kopierer jeg kontakter fra den gamle mobilen min, er en android telefeon som hete huawei og den nye er en samsung galaxzy :) Beholde samme simkort!

har holt på i en time nå men får det ikke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk :) men er det ikke en enkler måte ? før kunne jeg bare tryke på "kopier fra sim" men det gik ikke nå...

Skrevet

Takk :) men er det ikke en enkler måte ? før kunne jeg bare tryke på "kopier fra sim" men det gik ikke nå...

Har du kopiert TIL sim først da? :klo:

Anonym poster: 8b0cf2dba031c607459424050310dc56

Skrevet

Da ligger nok kontaktene i den gamle telefonen, og ikke på SIM.

SIM-kortet inneholder bare en brøkdel av infoen du vil ha på en moderne telefon. Ta heller å synkroniser gamlofonen og outlook-kontaktene dine, deretter synkroniserer du nytelefonen mot outlook.

Skrevet

Har du kopiert TIL sim først da? :klo:

Anonym poster: 8b0cf2dba031c607459424050310dc56

Nei for det gikk ikke tror jeg.....kommer heller inne innpå googel kontoen min, så kan kansje ha nor med det å gjøre...

Skrevet

Sist jeg bytta telefon brukte jeg blåtann. Den gamle var en Lg-etellerannet, den nye, en Motorola Razr. Begge android.

• Liker 1
Skrevet

ok takk, jeg får prøve videre :)

Skrevet

Bruker android tlf, og synes det er mye lettere å lage en kontaktliste på min gmail konto, for å så bare sync mobilen min opp imot min Gmail konto.

Så hvis jeg var deg så ville jeg bare ha gjort det og neste gang så vil det være enkelt å sync din nye mobil.

• Liker 1
Skrevet

Enig med Leon. Det enkleste er å sette opp telefonen til å synkronisere med google, så gjør du det samme når du tar i bruk den nye.

Hvis du har dette som vane så vil alltid kontaktene bli riktig overført med nummer, adresser og hva det måtte være - uavhengig av simkortets begrensinger.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...