Karenina Skrevet 24. desember 2012 #1 Skrevet 24. desember 2012 Som tittelen sier, hva fikk du i år? Ta gjerne med hva du er mest fornøyd med, og om du vil, hva du er minst fornøyd med Selv fikk jeg: Samsung Galaxy Tab Gavekort Parfyme Bøker Pynteting Sølvtøy Er mest fornøyd med Samsung Galaxy, har trengt en slik til studiet. Er ikke noe jeg ikke er fornøyd med
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2012 #2 Skrevet 24. desember 2012 Fikk masse til kjøkkenet. Blant annet 2 fine boller i stål. Tøfler, bokomslag, pysj(pingu), halskjede, jakke, kremer, hjemmestrikka sokker, sånn greie man kan legge oppå kjelen så det ikke koker over (noen kjenner meg litt for godt), toalettmappe. Var egentlig mest fornøyd med jakka, da denne var sårt tiltrengt. :-)
sol87 Skrevet 24. desember 2012 #3 Skrevet 24. desember 2012 Jeg føler meg bortskjemt i år, fikk så mye fint som jeg hadde ønska meg. Fikk to gavekort på til sammen 800 kr Fikk penger: 1000kr Mummikopper: 3 stk jeg ikke hadde fra før To fine skåler med mitt favorittmønster. Mange fine strømpebukser Ansiktspleie Neglelakker Brettspill Hudkrem Kakao Undertrøye i silke og ull Duftlys Rosa slikkepott Sprit Kakefat x 2 Skulle jo tro jeg er en unge, så mye gaver som jeg får, men er bare glad for det jeg.
Alvina Skrevet 24. desember 2012 #4 Skrevet 24. desember 2012 God middag, dessert med bær, kake. Og mest av alt et hyggelig selskap med familie. Nå skal jeg ta med kake osv som min mor sendte med og dra en tur til en kjæreste-spire i nabolaget. Av gaver fikk jeg ikke så mye av pengeverdi, men opplevelser og fribilletter osv. Setter pris på det og er evig takknemlig, da har de forstått at jeg ikke vil ha ting og tang...
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2012 #5 Skrevet 24. desember 2012 Fikk: Geneva høyttaler strl M Joseph kjøkkenutstyr KICKS gavekort 300kr 2 ullgensere fra HOPE og marlene Birger Sengesett og håndklær Bottega veneta armbånd Philips kaffemaskin Pop phone til iphonen + Bluetooth doc til geneva Bordbrikker i kuskinn (dødskule!!) 2800kr Er fornøyd:) fikk mye nibs til leiligheten også Anonym poster: c6744d706760ade35749dd3667f2ea6d
Fandenivoldsk Skrevet 24. desember 2012 #6 Skrevet 24. desember 2012 (endret) Kombinert trillekoffert/sekk Reiselaken Pakkeposer Mavetaske Kokebok Minibrødformer/kakeformer + oppskriftsbok Pysj 4000 kr Brusmaskin Smykker Penn med bilde av fadderbarna mine på :D Harry Potter samleboks med alle filmene Bøker (The casual vacancy, Djevelkysset (signert), verdensmesterne) Britney Spears - Midnight fantasy-parfymen Flaxlodd Kroppsprodukter Cardigan med hundemønster Kattegenser Tykk hettejakke Swarovski-penn 2 festkjoler Marianne Auli-kopp Pannebånd Tidenes fineste sko fra Bianco Kjempefornøyd!! Sitter i nypysjen og planlegger reiser inspirert av reiseutstyret jeg fikk, hehe. Super kveld! Endret 25. desember 2012 av Fnisu 1
globalagogo Skrevet 24. desember 2012 #7 Skrevet 24. desember 2012 Hjelpes!!!!!! (beklager avsporingen) Det virker som om deres familie/venner tjener godt! God jul! 12
snøfrisk Skrevet 24. desember 2012 #8 Skrevet 24. desember 2012 - Fikk nytt objektiv til kameraet (Canon 50 mm / 1.4 ) - Speil, sminkebord og nattbord - Penger og gavekort (Til sammen 4000) - Masse klær - Ny vinterjakke (verdens beste) - Parfymer og kremer - Sminke - Sjokoladefontene
Cupcake92 Skrevet 24. desember 2012 #9 Skrevet 24. desember 2012 (endret) - symaskin - syskrin (stappfult med sy ting) - burgunder dr martens - tøfler - iskremmaskin - bh - tøfler - headset - barbafin kopp - gavekort - vin - skilt (a home without a dog is just a house) - bok (sankta psyko) - helly Hansen superundertøy - kalender med bilder av nevøene mine (:D) - vennskapskalender med ordtak - enda en bok Tror det var det. Og jeg ser superfornøyd! Kunne ikke fått bedre gaver Endret 24. desember 2012 av Cupcake92
Chloe- Skrevet 24. desember 2012 #10 Skrevet 24. desember 2012 Hjelpes!!!!!! (beklager avsporingen) Det virker som om deres familie/venner tjener godt! God jul! For det første, syns jeg ingen i tråden var helt ekstreme. For det andre, kommer det jo ann på hvor stor familie og vennekrets man har. Om du får fra tre eller tredve er ganske utslagsgivende. 3
HedvigR Skrevet 24. desember 2012 #11 Skrevet 24. desember 2012 Utrolig, utrolig fornøyd Har gått gavekort til nye briller, som er sårt trengt. Og dessuten verdens beste tøfler, og leggvarmere, kjempefine skjerf og genser, og mye nyttige og praktiske småting og godteri. Å, og en stekepanne og julepynt! Veldig greit.
globalagogo Skrevet 24. desember 2012 #12 Skrevet 24. desember 2012 For det første, syns jeg ingen i tråden var helt ekstreme. For det andre, kommer det jo ann på hvor stor familie og vennekrets man har. Om du får fra tre eller tredve er ganske utslagsgivende. Jaja, jeg syns det er "ekstremt" å få en Galaxy Tab i julegave, samme gjelder mye penger og merkeklær. (Muligens fordi jeg er student med mange søsken!) Er selv mer vant til ullsokker, godteri og cubus-klær. Blir alltid veldig glad. 8
Safira Skrevet 24. desember 2012 #13 Skrevet 24. desember 2012 Hittil (skal feire med pappas del av familien i morgen): - Penger (da blir det ny mobil, hurra!) - PCbrett jeg ønsket meg - The Casual Vacancy av J.K. Rowling - Liten paraply (trengte ny) - Rask minnepinne med 16 GB - Eneloop oppladbare batterier med lader (til blits) - Sokker - Gavekort til itunes - Dusjsåpe og lotion - Belte - Engel-anheng - Stor julekopp - Langermet ulltrøye Jeg er mer enn fornøyd, jeg har jo fått alt det jeg ønsket meg, og litt til!
Askael Skrevet 24. desember 2012 #14 Skrevet 24. desember 2012 Skavise Sengetøysett Håndduk Dusjsåpe Ullsokker Konfekt To gavekort på 500,- hver
Adhara Skrevet 24. desember 2012 #15 Skrevet 24. desember 2012 Penger Øyenskyggetrio Neglelakker fra OPI Parfyme Godteri Mummikrukke Muffinsmaskin Tubeskjerf Smykker Øreringer Telysholder til vegg Hobbiten - boka bak filmen Brettspill Kjøkkenmaskin Sjampo og balsam I år har jeg tydeligvis vært VELDIG snill pike
Karenina Skrevet 24. desember 2012 Forfatter #16 Skrevet 24. desember 2012 Jaja, jeg syns det er "ekstremt" å få en Galaxy Tab i julegave, samme gjelder mye penger og merkeklær. (Muligens fordi jeg er student med mange søsken!) Er selv mer vant til ullsokker, godteri og cubus-klær. Blir alltid veldig glad. For å forsvare meg selv: jeg hadde ALDRI trodd jeg skulle få nettbrett, da det er dyrt og vi gir aldri så dyre gaver i familien. Men omstendighetene gjorde det nå slik, og jeg er kjempefornøyd og overrasket 2
globalagogo Skrevet 24. desember 2012 #17 Skrevet 24. desember 2012 For å forsvare meg selv: jeg hadde ALDRI trodd jeg skulle få nettbrett, da det er dyrt og vi gir aldri så dyre gaver i familien. Men omstendighetene gjorde det nå slik, og jeg er kjempefornøyd og overrasket Neida! Uff, var ikke meninga å virke bitter eller noe heller. Helt herlig å få overraskende gaver, som man ikke tar seg råd til selv! GOd jul. 3
isbiten. Skrevet 24. desember 2012 #18 Skrevet 24. desember 2012 Ååå, jeg har fått så mye fint. Blant annet: - kullsyremaskin - øredobber - stavmikser - Lulus beauty bag - gavekort på til sammen 1000 kr - penger, 2000 kr - ullsokker - hudpleie - øredobber osv. 1
Kanutte Skrevet 24. desember 2012 #19 Skrevet 24. desember 2012 -makroobjektiv -blits -anorakk -hjertesmykke -smykkesett -håndkrem -glassengler
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2012 #20 Skrevet 24. desember 2012 Vin, vinglass, penger, sauskjele, hylle, desilitermål med vekt, brettspill, stavmikser, utelykt, sjokolade. Jeg er så heldig!! Anonym poster: feccb1a14b5057e9d88b09f256432f9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå