Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en del julegaver i år, men jeg har jaggu meg gitt bort en hel masse også :) Jeg har hatt lite penger å rutte med, men har lagt omtanke og tid i hver gave jeg har gitt bort, og er stolt av resultatet. Jeg vet at mottakerene ble kjempeglade de også. Selv mottok jeg fine omtenksomme gaver jeg ble glad for.

Men et par var litt vanskelige å glede seg over.. Min bestevenninne og jeg bruker ikke å avtale pris eller noe, vi bare kjøper noe vi tror den andre får bruk og nytte for, vi kjenner hverandre.

I år tror jeg ikke hun hadde hodet på rett sted.. Fikk en billig kopp ala nille, med en sjokolade nisse oppi :S Jeg ga vekk et par produkter i hudpleieserien jeg vet hun elsker.

Jaja, det er tanken som teller, men kunne godt vært litt mer tilpasset meg :ler:

Den andre var fra en kompis, kalender for 2012, mange takk, den får jeg nok bruk for, not. Var fine bilder da :)

Anonym poster: e24daa1a002b454a2a90ff2d6712d6d9

Videoannonse
Annonse
Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

-

Endret av Uanonymbruker
  • Liker 2
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet (endret)

Beste: hjemmestrilka votter fra bestemor

Rareste: fyrstikkeske med nissemotiv

Jeg tenker ikke så mye over gaver som ikke "passer meg", jeg er i grunn takknemmelig over alt jeg får. Jeg lever veldig godterifritt, men da onkel og tante ga meg 1 kino twist og en Kong Haakon ble jeg likevel glad, og tenkte at det var koselig, selv om gaven ble gitt direkte videre til mamma:)

Endret av Kevlarsjäl
  • Liker 1
Skrevet

Vel, jeg er vanligvis ikke typen som er misfornøyd altså. Blir glad for det meste. Men må si jeg føler meg litt snurt når storebrødrene mine presterer å spleise på et brettspill til meg. Jeg hadde en ønskeliste med en del rimelige ting de fint kunne hatt råd til og kjøpt. Selv ga jeg bort ting på deres ønskeliste av litt større verdi enn et brettspill. Tanken er god, men jeg føler ikke at gaven var så veldig gjennomtenkt.

Anonym poster: 8bef2db27023caab8e241b84f14fe794

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg skal drepe denne tråden med å si sannheten slik jeg opplever den;

Noen har brukt tid. Tid og penger. Tid og penger på å forsøke å finne noe de trodde jeg ville føle glede ved å få.

Jeg har bare en eneste følelse etter å ha pakket opp; Ren takknemlighet (og en tåre i øyekroken for at de har lagt så mye tid og omsorg i å finne julegaver til meg).

En gave er intet krav. En ekte gave er gitt med hjertet.

Jeg har bare fått ekte gaver.

Edit:Typo

Endret av Lille-pus
  • Liker 12
Skrevet

Fornøyd med alt. Men pysjamasbuksa fra Cubus spjæret i rævva da jeg bøyde meg ned 1/2 minutt etter jeg tok den på. Så trang var den ikke! (og en annen fra Cubus i samme størrelse har holdt i 2 netter) :ler:

Men den har jo et søtt stoff, så skal bruke stoffet i noen syprosjekter. :)

Anonym poster: c73fd2088f5cdf5d40bf679fa52f7595

• Liker 2
Skrevet

Lille-pus, du har helt rett, jeg vil ikke fronte utakknemlighet eller forventninger, tråden var mer humorisitisk ment, eller hva jeg skal si, mente ikke å klage på noe jeg har fått, det var ikke så ment :)

Anonym poster: a81f7e58ad96cb669e2f89b45c75bfd5

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er fornøyd med alt jeg har fått :) Enten det var stratos, øl, bøker eller klær.

Synes det ville vært utrolig teit av meg å begynne å klage på gaver.. Da hadde jeg ikke fortjent å fått gaver i det hele tatt.

Endret av SubHuman
  • Liker 1
Skrevet

Ny Ipad! :danse: Nå ble dere grønne av misunnelse kan jeg tenke meg! :laugh:

Skrevet

Nei! For jeg fikk galaxy tab som har flash. :smoke:

• Liker 7
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd! :D Fikk det jeg ønsket meg, som jeg ble veldig glad for, og så fikk jeg ting jeg ikke visste jeg ønsket meg, det er det artigste :)

• Liker 3
Skrevet

Komisk at den smileyen er litt grønn da men. Hehe

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk Ipad til bursdagen, men alt den gjør er å lage gigantiske skrivefeil så alle tror jeg er full eller sprø, og gjør meg avhengig av kjappe spill :ler:

Anonym poster: a81f7e58ad96cb669e2f89b45c75bfd5

• Liker 1
Skrevet (endret)

Galaxy tab 2 10.1?

Hvor får jeg lastet ned Flash til den? Er litt grønn :fnise:

On topic:

I år har jeg visst vært VELDIG snill pike, fikk utrolig mye fint av mange fine personer i livet mitt. Kan ikke klage på en eneste ting :)

Endret av irrlys
  • Liker 1
Gjest SpaceBaby
Skrevet

3 hverdagsskjorter, Hjortejegeren på DVD, russerlue og penger til grilldress. Jeg er veldig fornøyd.

• Liker 3
Skrevet

Er superfornøyd!

Kunne ikke fått bedre gaver :D fikk masse fint! :D

• Liker 2
Skrevet

Fikk matpakke-bag (en slik en som man kan bruke i mikroen), "merkelapper" til å ha på glass (så alle finner igjen sin egen), sminkespeil, reiseflasker med toalettmappe. Og pastamaskin! Katten fikk leke og capnip-ball. Vi er begge veldig fornøyd :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Galaxy tab 2 10.1?

Hvor får jeg lastet ned Flash til den? Er litt grønn :fnise:

Ja, du finner det i instillingene (oppe til høyre i nettleseren - avansert - aktiver java). Anbefaler forsåvidt å laste ned dolphin browser. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk bare flotte ting, og jeg bytter aldri gaver med mindre jeg har en maken, eller at størrelsen ikke passer, men det viktigste var alle ungene i familien som fikk så mye fint og viste så mye glede og takknemlighet. Det ble en hyggelig kveld. En av de beste.

• Liker 3
Skrevet

Fikk en Medium Geneva høyttaler, kaffemaskin, klær, sengetøy,bordbrikker kjøkkenutstyr +div. Smånibs og gavekort og 2800kr, så det blir bra i ny leilighet :-)

Anonym poster: f4871da0a8a9f6826621f93c823669e2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...