Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fler enn meg som sitter å spiser julemiddag alene nå der ute..?

Det føles ut som at jeg er den eneste i verden..men jeg vet jo at det er mange andre også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det fler enn meg som sitter å spiser julemiddag alene nå der ute..?

Det føles ut som at jeg er den eneste i verden..men jeg vet jo at det er mange andre også.

Nei.

Når det er sagt, du sitter vel ikke med Kvinneguiden og julemiddagen? Blir ikke tastaturet utrolig grisete?

• Liker 1
Skrevet

Joda, det gjør jeg. Noe slags "selskap" kan man vel ha under middagen.. :) Hehe.

Skrevet

Joda, det gjør jeg. Noe slags "selskap" kan man vel ha under middagen.. :) Hehe.

Snakk om å være gærn. Håper middagen smaker, og at du ikke klikker deg inn på tråder som gjør at den kommer i retur.

God Jul!

• Liker 2
Skrevet

jeg spiser ikke julemiddag nå, men sitter alene. Skal spise etter min mor kommer hjem fra jobb kl 22. :nissegutt:

Anonym poster: b551bb1129c6c7f2f4cbd9497078e612

Skrevet

Det blir sikkert hyggelig! Min mor kommer også kl. 22. Da blir det et par glass vin og åpning av pakker:)

Håper du finner på noe å kose deg med frem til det.

Skrevet

Jeg er selvvalgt alene i år og middagen spises om en stund. Alene. Det er veldig koselig her, uten mas og kjas, med Sølvguttene på tv og tente lys.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal spise julemiddag kl 18 - helt alene, bortsett fra pus sitt selskap. Selvvalgt - familien kommer i morgen så da blir det ribbe og gaveåpning. I kveld blir det lutefisk for det liker ikke de andre. God jul! :nissevink:

• Liker 1
Skrevet

Sitter ikke alene, men med min far. Vi er ikke verdens beste venner, så det blir litt rar stemning.

Skal spise kl.19....får gjøre det beste utav det. God Jul til deg :)

Anonym poster: 217981b7531ff0736b5d8d811a80a3d2

Skrevet

Skal på jobb om noen timer, så koser meg med litt chips og hummus, og venter på "how I met your mother" :)

Skrevet

Det blir sikkert hyggelig! Min mor kommer også kl. 22. Da blir det et par glass vin og åpning av pakker:)

Håper du finner på noe å kose deg med frem til det.

Så lenge Karl-Bertil er på TVen så går det bra:) Håper du får en fin kveld!

God jul önskar en okänd välgörare!

Anonym poster: b551bb1129c6c7f2f4cbd9497078e612

Skrevet

Jeg sitter ikke alene, men skulle nesten ønske jeg gjorde det.

Du får gjøre det beste ut av det :klemmer: God jul til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...