Gå til innhold

Er det mindre tiltrekkende med korthårede kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt noen "rykter" om at enkelte menn (eller kanskje ganske mange egentlig) syns det er lite pent å ha kort hår. Jeg selv har ikke det, men har egentlig ganske lyst til å prøve, og tror jeg vil kle deg ganske godt. Vil vi bli kjerringaktige når vi klippet håret, eller er det bare en myte?

Har noen bilder som jeg tenkte at dere menn kunne kikke litt på. Er disse mer tiltrekkende med langt hår? Personlig syns jeg at å fjerne lokkene gjorde dem mye vakrere enn de var ifra før.

Så gi meg en tilbakemelding om dere vil:)

(Legger kun ut av kjendiser fordi jeg legger ikke ut bilder av bekjente)

Anonym poster: 99463597ffec2561bedea0c8d351f1e6

Anonym poster: 99463597ffec2561bedea0c8d351f1e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ennå til gode å se noen kvinner som blir penere med kort hår enn med langt. Men det er en smakssak.

Anonym poster: 7dc60ebfdf9a20a9c42f3b3cd2bb359b

• Liker 9
Skrevet

Langt hår er feminint. Kort hår er maskulint. Klart vi gutta ønsker oss ei søt lita snelle med fint langt hår. Det er ei dame vi kan vise frem for andre og være stolte av å ha kapret.

Anonym poster: c12fdabc09bfebede5e141eb347eb854

• Liker 7
Skrevet

Det er nok ikke en myte, det er fakta at jenter blir mye mindre attraktive med kort hår. Men det er helt sikkert noen menn som også synes det er pent.

Anonym poster: f438ca5c6f8e48ef4559b93c3fa1f025

• Liker 9
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg personlig synes at kvinner med korthår ikke er særlig tiltrekkende.

Det er kvinner som med langt hår er nydelige men så klipper de håret kort og da er de ikke lenger så attraktive.

men det er jo untak noen kvinner er tiltrekkende med kort hår men det er egentlig et untak fra regelen. For meg

• Liker 2
Skrevet

Dorthe Skappel var skjønn, nydelig og vakker med langt hår. Med kort hår... Nei nei nei, hva skjedde?!

privat.jpg

Anonym poster: c12fdabc09bfebede5e141eb347eb854

• Liker 7
Skrevet

Aldri sett ei jente som ikke ser bedre ut med halvlangt eller langt hår i mine øyne. Deres hår er sterkere enn oss guttas nettopp fordi kvinner med langt hår hadde et tegn mer på sunnhet enn de korthårede. Langt hår er derfor også universelt koblet med femininitet.

• Liker 4
Skrevet

Jeg personlig synes at kvinner med korthår ikke er særlig tiltrekkende.

Det er kvinner som med langt hår er nydelige men så klipper de håret kort og da er de ikke lenger så attraktive.

men det er jo untak noen kvinner er tiltrekkende med kort hår men det er egentlig et untak fra regelen. For meg

Du varmer meg langt inn i hjerterota, Corto Maltese!

Jeg misliker menn som ikke evner å tenke lenger enn "for-at-en-mann-skal-være-mann-må-han-like-det-slik", punktum. Det stemmer omtrent aldri, uavhengig av hva man diskuterer, og det eneste det bidrar til er at den type bro-thinking forsterkes. Det er kjempebra å ha en preferanse, og helt allright å si at man liker en ting foran en annen, men å begrunne det utover "min personlige meninger er.." mener jeg er mot sin hensikt.

• Liker 1
Skrevet

Kort er tilnærmet alltid mindre tiltrekkende.

Det er sjeldent noen suksess å gå kortere enn dette:

tumblr_lwirf1cT0B1qimah8o1_400.jpg

Og selv da kommer det veldig an på.

• Liker 5
Skrevet

Emma Watson er dritpen med kort hår :)

Men du skal (i mine øyne) ha ekstremt pene trekk for å kle det :)

• Liker 3
Skrevet

Aldri sett ei jente som ikke ser bedre ut med halvlangt eller langt hår i mine øyne.

Du har ikke sett meg. :fnise:

Jeg kan selvsagt ikke kalle meg jente lenger, så gammel som jeg er, men var 21 da lokkene falt. Stort sett alle som møtte meg var enig om at kort hår var en stor forbedring for meg.

Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

Hun må ihvertfall være usedvanlig pen for å kle kort hår:

HalleBerry114716279.jpg

Men selv da er langt hår fortsatt penere:

halle_berry.jpg

Så jo da, min mening er at damer blir mindre attraktive med kort hår, men hvis de er pene nok fra før av kan de fortsatt være attraktive for det om.

Endret av SpaceBaby
  • Liker 6
Skrevet

Du varmer meg langt inn i hjerterota, Corto Maltese!

Jeg misliker menn som ikke evner å tenke lenger enn "for-at-en-mann-skal-være-mann-må-han-like-det-slik", punktum. Det stemmer omtrent aldri, uavhengig av hva man diskuterer, og det eneste det bidrar til er at den type bro-thinking forsterkes. Det er kjempebra å ha en preferanse, og helt allright å si at man liker en ting foran en annen, men å begrunne det utover "min personlige meninger er.." mener jeg er mot sin hensikt.

At man ikke begynner hver setning med "jeg personlig" betyr ikke at man prøver å snakke for andre eller generelt. Det er nesten alltid overflødig å begynne setninger slik.

Innlegget ditt burde da sett slik ut:

Jeg misliker menn som ikke evner å tenke lenger enn "for-at-en-mann-skal-være-mann-må-han-like-det-slik", punktum. Jeg tror at det omtrent aldri stemmer, uavhengig av hva man diskuterer, og jeg synes det eneste det bidrar til er at den type bro-thinking forsterkes. Etter min mening er det kjempebra å ha en preferanse, og helt allright å si at man liker en ting foran en annen, men å begrunne det utover "min personlige meninger er.." mener jeg er mot sin hensikt.

Videre er dette med utseende faktisk ikke så subjektivt som du antyder. Jeg vil anta at det er rimelig greit å vise at tilnærmet alle menn vil synes det ene er mer attraktivt enn det andre, akkurat som man kan og har gjort med det meste som handler om attraktivitet og utseende.

• Liker 1
Skrevet

Kort er tilnærmet alltid mindre tiltrekkende.

Det er sjeldent noen suksess å gå kortere enn dette:

tumblr_lwirf1cT0B1qimah8o1_400.jpg

Og selv da kommer det veldig an på.

Synes det er rått med sånn lengde. Men er enig at noe kortere ser ikke fint ut.

• Liker 1
Gjest brutal mann
Skrevet

Emma Watson er dritpen med kort hår :)

Men du skal (i mine øyne) ha ekstremt pene trekk for å kle det :)

Nei, hun ser ut som en litt feminin gutt. Med langt hår derimot...

• Liker 6
Skrevet

Jeg så nylig før og etterbilder, husker ikke hvem eller hvor, og tenkte med mitt at menn er idioter som påståelig mener at det ALDRI er penere med kort hår. Det var altså en kvinne som gikk fra langt til kort.

• Liker 2
Skrevet

Du har ikke sett meg. :fnise:

Jeg kan selvsagt ikke kalle meg jente lenger, så gammel som jeg er, men var 21 da lokkene falt. Stort sett alle som møtte meg var enig om at kort hår var en stor forbedring for meg.

Challenge accepted ;)

Men ofte når jenter har sagt det har de sammenlignet en nyklippet flott kort frisyre med en kjedelig flat hvor håret var langt.

• Liker 1
Skrevet

At man ikke begynner hver setning med "jeg personlig" betyr ikke at man prøver å snakke for andre eller generelt. Det er nesten alltid overflødig å begynne setninger slik.

Innlegget ditt burde da sett slik ut:

Videre er dette med utseende faktisk ikke så subjektivt som du antyder. Jeg vil anta at det er rimelig greit å vise at tilnærmet alle menn vil synes det ene er mer attraktivt enn det andre, akkurat som man kan og har gjort med det meste som handler om attraktivitet og utseende.

Du har et utrolig godt poeng, men treffer litt utenfor mål.

Om du evner å finne noe annet enn anekdotiske diskusjoner som viser at tilnærmet alle menn synes at det ene er mer attraktivt enn det andre kjøper jeg en pizza til deg.

Selv om du helt sikkert forsøkte å korrigere innlegget mitt i god tro treffer du ikke spikeren på hodet, for menn i denne tråden har eksplisitt påropt seg talerett for resten av "gutta". Det tror jeg også du klarer å lese ut av innleggene.

• Liker 1
Skrevet

Nei, hun ser ut som en litt feminin gutt. Med langt hår derimot...

jeg syntes hun er dritpen. Du syntes hun ser ut som en feminin gutt :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...