Gå til innhold

God jul min yppige flotte venninne

Anbefalte innlegg

Skrevet

..dette skrev kjæresten min på sms til sin venninne ( som han også har hatt sex me). Hva skal man si til slikt?

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal mann
Skrevet

..dette skrev kjæresten min på sms til sin venninne ( som han også har hatt sex me). Hva skal man si til slikt?

Hadet på badet!

• Liker 12
Gjest Gjest ts
Skrevet

"en kvinne med yppige=svulmende former" og referere han nok til hennes svulmende kjøpe-bryster som han har skryttav før i en sms til hun.

Gjest Gjest ts
Skrevet

Så dette skal ikke jeg som han kjæreste reagere på?

Skrevet

"en kvinne med yppige=svulmende former" og referere han nok til hennes svulmende kjøpe-bryster som han har skryttav før i en sms til hun.

wow.

Gjest Gjest ts
Skrevet

Johns, jeg trenger argument mot at jeg ikke skal bli sjalu og usikker på han. På hvorfor jeg skal stole på han når han skriver slikt.

Skrevet

Sånne meldinger skriver en ikke til andre en kjæresten sin, eller hvis en er fri til den en har noe på gang med. Jeg hadde ikke tolerert det.

Anonym poster: a60e4552a9bef0c3b1e9196a8a89ddca

• Liker 17
Skrevet

Siden han har vist deg sms' emner du jo på trygg grunn.

Dersom du har tyvtittet på telefonen er det vel strengt tatt du som har gått for langt.

Anonym poster: f8b5ddba7853775a4b4ad5126836f296

• Liker 1
Gjest Gjest ts
Skrevet

Hehe! Den snek jeg meg til ja. Så det er faktisk han som skal være sur?

Skrevet

Eksen min snek på telefonen min. Hun kom over internhumor som kan tolkes som dritheftig flørting.

Hun lagde et lite helvete, og jeg kjenner meg forbanna bare jeg tenker på det.

• Liker 3
Gjest Gjest ts
Skrevet

Og hvordan mener du jeg skal "tolke"dette fra mannen som sier han elsker meg?

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

han har garantert sex med henne bak ryggen din TS!

Hver eneste dag!

:daane:

Endret av NozMonster
  • Liker 4
Gjest Gjest ts
Skrevet

Ja jeg har snoket, men da også funnet hans egentlige "jeg"...skjønner ikke hvorfor han vil være i et forhold med meg, der jeg ikke er nok og det må søkes spenning utenfor huset. Kommer nok aldri til å bli bra dette er jeg redd. Jeg vil ikke ha en kjæreste som har en spesielt god venninne, som han tidligere har hatt sex med, som han flørter med mens han er med meg. Han sa en gang at de som single hadde en flørten tone, men at han selvsagt sluttet med det når han var med meg.

Gjest Gjest ts
Skrevet

Har ikke sagt hva jeg har sett..han skal komme å være her med familien min i morgen. What to do?

Skrevet

Oh my god.. funnet hans egentlige jeg? Det virker på meg som om du har lett etter noe å ta han på.

Han har en venninne som han synes er flott og yppig, han har vært åpen og ærlig med deg om at han synes det, han har fortalt om fortiden de har sammen, og han sluttet med slik kontakt da han traff deg.

Hadde han ville vært med henne hadde han ikke blitt sammen med deg.

• Liker 6
Gjest Gjest ts
Skrevet

Altså denne skrev han til henne i dag, "god jul min flotte yppige..."

Skrevet

Altså denne skrev han til henne i dag, "god jul min flotte yppige..."

Ja...? Jeg fikk med meg det i hovedinnlegget.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...