Gjest Guest Skrevet 24. desember 2012 #1 Skrevet 24. desember 2012 Som dere selvsagt ikke kan svare på men hva tror dere..... Fest, hvor han var en av arrangørene, han "jukset" med bordplasseringslappene så vi kunne sitte sammen. Vi danset masse, han måtte deles med andre for han var en av de beste danserene, men hver "slow dance" var med meg. Når det var slutt fulgte han meg hjem, og kysset meg ved døren. Så ikke noe mer. Nå er det lenge til jeg ser han igjen og kan ikke prøve å forstå hvordan han tenker om meg, om han tenker på meg i det hele tatt.... Hva tror dere? Tenker han på meg, eller var det bare fortryllelsen den kvelden...? Sakens kjerne er at jeg ikke burde stille meg disse spørsmålene, bare glemme hele greia. Han er nemlig gift, godt, og etter hva jeg forstår lykkelig gift.... Jeg er ikke ute etter å bryte opp dette, men jeg tenker bare så mye på han, og kvelden og lurer sånn på om han gjør det samme.. Hva tror dere?
Gjest Sunheart Skrevet 24. desember 2012 #2 Skrevet 24. desember 2012 Jeg tror at han bare flørtet med deg på den festen, men at han har det bra hjemme og ikke ofrer deg en tanke engang 2
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2012 #3 Skrevet 24. desember 2012 Som dere selvsagt ikke kan svare på men hva tror dere..... - han "jukset" med bordplasseringslappene så vi kunne sitte sammen. - hver "slow dance" var med meg. - han fulgte meg hjem, og kysset meg ved døren. Hva tror dere? Tenker han på meg ?Selvfølgelig, du har gjort inntrykk på han. (jeg er en mann)
Gjest Guest Skrevet 24. desember 2012 #4 Skrevet 24. desember 2012 Men flørter man sånn med andre da om man ikke mener noen ting med deg? At det betyr ingenting? Kyss liksom? Det er vel å gå over streken? Det syns iallefall jeg, men kanskje det er jeg som er gammeldags og derfor leser mer inn i situasjonen enn det det var. Eller ønsker å lese mer inn i situasjonen.... Vi kommer til å sees igjen, vi ser hverandre nesten hver dag, men ikke i jula. Ja, jeg er TS.
Gjest guest Skrevet 24. desember 2012 #5 Skrevet 24. desember 2012 Også er det så innmari kjipt at jeg blir glad av svar 3 her!
-Jiinxs- Skrevet 24. desember 2012 #6 Skrevet 24. desember 2012 Kysset så antar jeg på munnen? Forstår ikke hva som er så tiltrekkende med en man som ikke respektere sin kone nok til å gjøre noe slikt. 11
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 24. desember 2012 #7 Skrevet 24. desember 2012 Gifte menn som kysser andre enn sin kone er usexy. Du burde virkelig tenke over om du ønsker å satse på en mann som ikke har respekt for sin egen kone. For een dagen du er kona hans kan du nesten banne på at han surrer med en annen på fest.. Heh. 2
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2012 #8 Skrevet 24. desember 2012 Spenning og flørt er hyggelig når man ellers lever i et ganske kjedelig hverdagsliv. Men hold forventningene nede, tror ikke han mener noe mer med det. Og gjør han det, må du kreve at han skiller seg fra kona først... Og da må du vente i flere måneder. Tenk på det som en flørt du også! Og finn en annen å være kjæreste med!
Gjest brutal mann Skrevet 24. desember 2012 #9 Skrevet 24. desember 2012 At han etter å ha kysset deg reiste hjem til sin kone, forklarte i detalj om kvelden før de knullet som overkåte kaniner halve natten og våknet kåte om morgenen og følgelig pulte enda mer. Dagen etter det igjen kjøpte han blomster til sin kone og smilte til henne på et vis som gjør at hun vet at det ikke finnes noen annen kvinne i hans hjerte en henne. Det er hva jeg tror. 4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2012 #10 Skrevet 24. desember 2012 Uff. Håper ikke jeg hverken ender opp eller forelsker meg i en slik kar. Når jeg oppdager at menn som har flørtet med meg på byen egentlig har dame, så føler jeg faktisk bare avsky, og får medlidenhet for kjæresten hjemme. Det groveste tilfellet var engang en fyr hadde flørtet og sendt meldinger med venninna mi (som var singel og helt med). Men det kom etterhvert frem at fyren hadde ei høygravid dame hjemme!! R E S P E K T L Ø S T ! Husk, 50 % av alle ekteskap ender i skilsmisser, med menn som dette er du garantert å være en del av denne statistikken... Anonym poster: 16f41b16e2d10b23b14b215f60cbf2cf 3
karkl Skrevet 24. desember 2012 #11 Skrevet 24. desember 2012 Han er selvfølgelig interessert i deg. Sats på ham du, ikke sikkert han vil være utro mot deg selv om han vil være det mot sin nåværende kone. 1
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2012 #12 Skrevet 24. desember 2012 Også er det så innmari kjipt at jeg blir glad av svar 3 her! Vi kommer til å sees igjen, vi ser hverandre nesten hver dag.Svar 3 her : Forsiktig med følelser, dere kommer til å ha gode samtaler, smile til hverandre, så kommer blikkontakt og så fort dere få være alene, så kommer resten ..... Been there, done that, ikke moro når du kommer tilbake på jorden !
Kamikatze Skrevet 24. desember 2012 #13 Skrevet 24. desember 2012 Han er selvfølgelig interessert i deg. Sats på ham du, ikke sikkert han vil være utro mot deg selv om han vil være det mot sin nåværende kone. - Og de før henne igjen... 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2012 #14 Skrevet 24. desember 2012 Som dere selvsagt ikke kan svare på men hva tror dere..... Fest, hvor han var en av arrangørene, han "jukset" med bordplasseringslappene så vi kunne sitte sammen. Vi danset masse, han måtte deles med andre for han var en av de beste danserene, men hver "slow dance" var med meg. Når det var slutt fulgte han meg hjem, og kysset meg ved døren. Så ikke noe mer. Nå er det lenge til jeg ser han igjen og kan ikke prøve å forstå hvordan han tenker om meg, om han tenker på meg i det hele tatt.... Hva tror dere? Tenker han på meg, eller var det bare fortryllelsen den kvelden...? Sakens kjerne er at jeg ikke burde stille meg disse spørsmålene, bare glemme hele greia. Han er nemlig gift, godt, og etter hva jeg forstår lykkelig gift.... Jeg er ikke ute etter å bryte opp dette, men jeg tenker bare så mye på han, og kvelden og lurer sånn på om han gjør det samme.. Hva tror dere? Jeg tror at han ikke har ofret deg en eneste tanke utenom å tenke hvor Billig du er. Anonym poster: d937287325e5fc176cec5fe0ec57c2b3 1
Guybrush Skrevet 24. desember 2012 #15 Skrevet 24. desember 2012 Hva er greia med jenter her som blir sjarmert av utroannfolk? Vil du ha en fyr som kysser andre jenter enn deg i et forhold?! Gi blaffen i ham og finn deg en som er verdt å bry seg om. 3
Gjest Guest Skrevet 24. desember 2012 #16 Skrevet 24. desember 2012 TS igjen. Jeg tror ikke han kommer til å gå fra sin kone, ikke ønsker jeg det heller. Jeg klarer ikke å tenke stygt om han heller. Han snakker alltid så pent om kona si, og jeg er liksom så blåøyd at jeg tror ikke han går rundt å gjør sånn som han gjorde med meg med andre. Det som er så irriterende er at han surrer rundt i hodet mitt også at jeg håper jeg surrer litt i hodet hans også. Også håper jeg kanskje på noe sånt som svarer 3 sier, gode samtaler og stjålne blikk..... Men samtidig ønsker jeg ikke å bli hodestups forelsket for da skjønner jeg at det er jeg som ender opp som taper.
Guybrush Skrevet 24. desember 2012 #17 Skrevet 24. desember 2012 Han sjekker ut om du er en av de få kvinnfolk som aksepterer utro menn slik at han kan se om han kan få seg ei elskerinne som ikke lager bråk. Han vil ha i pose og sekk. Det er den logiske forklaringen. Han tenker med det tredje beinet men tør ikke ta den helt ut enda slik at han har en unnskyldning til kona om du hadde fiket til ham.
Gjest Guest Skrevet 24. desember 2012 #18 Skrevet 24. desember 2012 Det tror jeg virkelig ikke Guybrush, han virker som stødigheten selv. Jeg tror ikke han ønsker meg som elskerinne like lite som jeg ønsker det, så det blir ikke noe av uansett. Jeg håper han føler som meg, en veldig tiltrekning, men at han er mann nok til ikke å gå mer over streken. Kan ikke menn føle det sånn? En veldig tiltrekning, men man klarer å stå imot, men tankene vil surre rundt den man er tiltrukket av?
Gjest Guest Skrevet 28. desember 2012 #19 Skrevet 28. desember 2012 Her surrer tankene fremdeles. Kan han bare ha kysset meg uten at det betyr noe som helst? Hvorfor pokker gjorde han det? For å bevise for seg selv at han fremdeles er tiltrekkende og kan??? Kjenner meg nesten litt sint nå..
Guybrush Skrevet 28. desember 2012 #20 Skrevet 28. desember 2012 Les igjen hva jeg skrev. Utro folk trenger ikke være ustabile
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå