Gå til innhold

kaller seg guttejente, men jeg kaller det piss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva legger dere i ordet guttejente? hvordan ville dere beskrive en jente som er det?

min eks påstår at hun er det. hun sminker seg 24/7. kan aldri gå ut av huset uten og dolle seg som en supermodell. osv. kunne aldri falt seg inn å gå på butikken uten sminke. eller i joggebukse. ukledd. har alltid med seg sminke uansett hvor hun skal. sminker seg hjemme, så før a drar på jobb. halvtimes mellomrom, så sminker seg på jobb, så før hun drar hjem igjen fra jobb.

de jeg har vokst opp med som var guttejenter var en av gutta, ikke så mye sminke, kunne gå i joggebukse på butikken, osv.

prøvd og fortelle henne at hun har nok misforstått litt. pga hun ligger også med de a kaller venner.

vi lå aldri med de som var guttejenter i gjengen våres. de var som en kompiser.

er jeg så på bærtur som hun mener eller har jeg ett lite poeng her?

Anonym poster: 14aa467e90a656daa9008732e5cf1e18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun bare mener at hun er glad i gutter? :laugh:

• Liker 16
Skrevet

D har et stort poeng.

Anonym poster: 20dc3eaab3bc7e5d737bd26df3724659

Skrevet

Hun har vel blandet guttejente og guttegal jente. :fnise:

• Liker 13
Skrevet

Jeg ville ikke ansett jenta du beskriver som guttejente...

Har hun interesser som gjør at hun kan/ vil kalle seg for guttejente da?

• Liker 5
Skrevet

Hun har vel blandet guttejente og guttegal jente. :fnise:

Eller guttejente og pappajente.

Anonym poster: 16ba60d5eb2258bd88970adae1a30ae3

Gjest SpaceBaby
Skrevet

Det er veldig populært blant mange jenter/kvinner å kalle seg "guttejente" og si sånn: "Jeg går så mye bedre overens med menn enn det jeg gjør med andre damer". Dette fordi de tror at dette er populært blant menn og at vi da skal syns de er veldig kule. Bare piss, så klart, i 90% av tilfeller. Og de menna som biter på er idioter. Man skal aldri stole på en dame som ikke går overens med andre damer. Hun er mest sannsynlig en bitch.

• Liker 11
Skrevet

Hvis det er en eks:

Siden du bryr deg nok til å lage en tråd på KG om det, er du tydeligvis ikke over henne.

Anonym poster: 531df81ba881f687814fbca3280de51b

• Liker 5
Skrevet

Hun forbinder nok guttejente med en jente som er litt tøff. Og hun vil jo være tøff.. Er nok det som ofte ligger bak. Jeg syns at en guttejente kan gjerne også være feminin, eller sminke seg, men da skal det veie opp med at hun er ekstra guttete på om det er sport eller gravmaskiner..

• Liker 10
Skrevet

Det er veldig populært blant mange jenter/kvinner å kalle seg "guttejente" og si sånn: "Jeg går så mye bedre overens med menn enn det jeg gjør med andre damer". Dette fordi de tror at dette er populært blant menn og at vi da skal syns de er veldig kule. Bare piss, så klart, i 90% av tilfeller. Og de menna som biter på er idioter. Man skal aldri stole på en dame som ikke går overens med andre damer. Hun er mest sannsynlig en bitch.

Dette er piss.

Anonym poster: 9e7480275f85bafff37d1fc585775176

• Liker 12
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Dette er piss.

Ja, det var det jeg sa: Bare piss.

Skrevet

Det kan da være at de går overens med andre jenter. Forskjell på det og å ikke ha jentevenner. Ei jente med bare guttevenner kan fint gå overrens med andre jenter. Det du sier er bare piss.

Anonym poster: f4e2757d73be9609e9f85ec71651305d

• Liker 1
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Det kan da være at de går overens med andre jenter. Forskjell på det og å ikke ha jentevenner. Ei jente med bare guttevenner kan fint gå overrens med andre jenter. Det du sier er bare piss.

Seff går det an. Men da sier hun jo i så fall ikke at hun ikke går overens med andre damer. Mange jenter som har mest guttevenner fordi det bare har blitt sånn av andre årsaker enn at hun ikke liker andre jenter.

• Liker 1
Skrevet

min erfaring er at de er mer til å stole på.

i de fleste tilfeller av jenter som ikke går overens med jenter jeg har møtt, har det en sammenheng med evnen til å fortelle hvite løgner/pakke ting inn i bobleplast med blomsterduft, eller motviljen til det.

ringer det en vennine å spør om å få komme på besøk "skal" man, som jente, finne opp en stor/viktig løgn, f.eks sykdom, om man sier som sant er, at en har lyst på litt alenetid, eller det er så rotete at besøk er for flaut, så er det mange jenter som konkluderer med at en er sint på eller ikke liker vedkommene, og så er det plutselig et stort drama bare forde man ikke løyg.

gutter gjør ikke det.

slike "sannhetsjenter" er av og til litt mer aggressive enn jenter flest, men det føler jeg er naturlig når man blir anngrepet av dramaqueens med jevne mellomrom.

selv om jeg er jentejente selv foretrekker jeg guttejenter forde de er ærligere, at de har kortere lunte kan jeg fint leve med.

Hun forbinder nok guttejente med en jente som er litt tøff. Og hun vil jo være tøff.. Er nok det som ofte ligger bak. Jeg syns at en guttejente kan gjerne også være feminin, eller sminke seg, men da skal det veie opp med at hun er ekstra guttete på om det er sport eller gravmaskiner..

:takke:

Anonym poster: 1e63b0a6453156dff0fc553dcc4be7d3

• Liker 3
Skrevet

Jeg var det jeg kaller for guttejente da jeg var liten. Jeg var litt villere enn de andre jentene, jeg likte actionfigurer, rugby og henge med gutta. Jeg var ute og sto på skateboard, spilte fotball, og jeg elsket joggebukse.

Det for meg er en guttejente. Men jeg likte å se pen ut også da, men det var ikke kjempe nødvendig.

Nå er jeg voksen, og blir kalt for guttejente enda, men jeg er ikke sikker. Jeg kan gå uten sminke, men jeg liker å sminke meg å se pen ut. Jeg liker veldig godt videospill og tegneserier, og jeg er ikke særlig glad i shopping. Jeg er ikke like "guttete" som jeg var da jeg var liten, så jeg vet ikke om man kan kalle det guttejente. Men hun jenta som TS beskriver høres ihvertfall ikke ut som en guttejente.

Men er det så viktig da? Hun liker vel gjerne å tenke at hun er en guttejente La henne få lov til det. Det spiller jo egentlig ikke noe rolle hva hun egentlig er.

• Liker 3
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

ENIG!

• Liker 2
Skrevet

"Guttejente" er noe piss. Med mindre en jente kan stå og pisse så er hun ikke en guttejente. Da er hun bare en kjønnsforvirret jente på samme måte som en fyr som henger stort sett bare med jenter, leker med barbie og andre jenteting, sminker seg, og oppfører seg ellers jentete, også er kjønnsforvirret.

Det er det som skjer når barn vokser opp uten fedrene sine som rollemodeller.

Anonym poster: 3af45d4a4e3ae5156ac6156f16d99e33

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

"Guttejente" er noe piss. Med mindre en jente kan stå og pisse så er hun ikke en guttejente. Da er hun bare en kjønnsforvirret jente på samme måte som en fyr som henger stort sett bare med jenter, leker med barbie og andre jenteting, sminker seg, og oppfører seg ellers jentete, også er kjønnsforvirret.

Jeg kan stå og tisse, score!

• Liker 5
Skrevet

Jeg kan stå og tisse, score!

Uten at det renner nedover langs beinet ditt da, dust.

Skrevet

Aldri vært i England du altså:P

Man er nå uansett ikke kjønnsforvirret bare fordi man ikke føyer seg etter "normen" med at jenter leker med barbie, og gutter med småbiler. Jeg eeeelsket småbiler da jeg var lita, faen meg ikke kjønnsforvirra for det. Trodde ikke man fant slik sneversynt-het i Norge i dag gitt. Folk må nå få like hva dem vil uten å bli stemplet hverken som gutt eller jente eller kjønnsforvirra.

Anonym poster: 2d6001817000fbf4fda4ee31259f72eb

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...