Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann jeg kjenner uttrykte sin store frustrasjon i går. Da fruentimmeret han har hatt et veldig av og på-forhold til i to år, og mest av i det siste, hadde dukket opp med julegaver til ungene hans, foreldrene hans og sikkert ham også.

Så idag må han, på ordre fra ungene sine, ut og panikkhandle til henne og ungene hennes og. Jeg mente han bare skulle la være, for i alle forhold jeg selv har vært i, har vi gjort det slik at jeg kjøper til min familie og skriver begges navn på til/fra kort, og han tar seg av sin familie og skriver begges navn på til/fra kort. Evt kunne ungene hans gjøre det selv, siden de har så lyst til at hun skal få noe tilbake.

Dette kvinnemennesket er en skikkelig dramaqueen som liker å lage scener ut av ingenting og satt senest i går og hisset seg opp og sendte kryptiske sure meldinger til ham. For så noen dager senere late som ingenting og invitere ham på middag med henne til dessert.

Jeg synes dette gavestuntet var å gå langt over streken, er jeg helt på bærtur? Er det en måte for henne å prøve å få resten av slekten hans over på hennes parti? Jeg tviler jo sterkt på at foreldrene og ungene hans vet like mye om alt hun har sagt og gjort som han har fortalt meg....

Anonym poster: b44c0a12d5d0728927ee525fe486e5ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle saker har to sider. Om han mener det han har sagt går alle gaver i retur t kvinnemennesket. I stedet handler han t henne? En kaktus da eller?? Haff.

Skrevet

Alle saker har to sider. Om han mener det han har sagt går alle gaver i retur t kvinnemennesket. I stedet handler han t henne? En kaktus da eller?? Haff.

Han kan vel ikke akkurat rive gavene ut av hendene på mottakerne og si de ikke får ta i mot? De hadde pakkeåpning i går med hans foreldre og barn, da barna skal feire med sin mor i dag.

Skrevet

Kaktus ja...og gjerne noen terapi-timer ;D

Skrevet

Om han fortsatt liker henne og har følelser for henne kan han ikke motstå å lysre henne. Om hun hadde møtt opp på døra med gaver og han tok opp døra , vel, det er bare å sende henne hjem om han ikke vil ha noe med henne å gjøre.

Han må la familien vite han hvor han setter en grense på hva han tålererer fra dette kvinnemenneske. Så når hun drar slike stunts, er alle klare på hva som er riktig for dem, og ikke hva hun manipulerer seg til å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...