AnonymBruker Skrevet 24. desember 2012 #1 Skrevet 24. desember 2012 I forrige uke fant jeg ut at min man har flørtet med en dame på jobb.. De har spist lunsj sammen, tekstet og skrevet lange mailer til hverandre, mens jeg har vært den kjedelige stressa dama hjemme - som ordner julegavene til hans familie og ordner ting til vårt barn. Han har sluttet kontakten med henne, men hun tar fremdeles kontakt. Merker jeg er usikker på hva han egentlig tenker og gjør, men prøver å stole på han. I dag.. julaften, så våkner jeg opp til at han får melding av henne. Merker jeg får lyst til å skrike, hyle og kaste han ut. Håper folk har en bedre jul enn meg.. Ville vel ikke mye med dette innlegget, men måtte bare få det ut et sted. Anonym poster: b390e77eb674459353ed87e44b2ea350
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2012 #2 Skrevet 24. desember 2012 om han kuttet kontakten så bør det dritne kvinnfolket der ta hintet og ikke fortsette å legge seg etter en opptatt mann.. Anonym poster: 6c372b7712280a0f49cef997342ac348 1
Gjest gjest Skrevet 24. desember 2012 #3 Skrevet 24. desember 2012 dritne kvinnfolket?? Han har da fått henne interessert..Jeg hadde absolutt ikke stolt på ham, dette har jeg sett for mye av. Du er fortsatt den stressa og kjipe dama hjemme. Dette minner meg om min eks..og veldig mange mannlige "kompiser". Hyl, skrik og kast ham ut. Du kommer aldri til å stole på ham igjen, og du skal være med en mann som setter pris på det du gjør for ham! Drittsekk..
Majott Skrevet 26. desember 2012 #5 Skrevet 26. desember 2012 Så leit! Ikke enkelt å takle sånne ting, det er mer diffust enn rent utroskap, for da vet du jo hva du har å forholde deg til. Det vet du ikke nå. Han har kuttet kontakten med henne, sier du? De skal jo likevel møtes på jobb 5 dager i uka. Så at han ikke svarer henne når han er hjemme, betyr ikke at ingenting skjer. Beklager å være negativ, men han må virkelig ta et standpunkt her. Vise overfor både deg og henne at det med henne ikke er aktuelt. At hun sender han melding på julaften morgen, tyder på at hun mener hun er viktig for han, og ihvertfall at han er viktig for henne.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #6 Skrevet 26. desember 2012 Hvis han har smart telefon kan han vel bare blokkere nummeret og vips, no more smser. Anonym poster: cdda0c11a0eff8d172a7920c34100316 2
Majott Skrevet 26. desember 2012 #7 Skrevet 26. desember 2012 Hvis han har smart telefon kan han vel bare blokkere nummeret og vips, no more smser. Anonym poster: cdda0c11a0eff8d172a7920c34100316 Han jobber jo sammen med dama, så det er vel ikke så enkelt å unngå kontakt? Og hva hvis han faktisk liker kontakten de har? Da hjelper det jo ikke om kona forlanger blokkering?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #8 Skrevet 26. desember 2012 Han jobber jo sammen med dama, så det er vel ikke så enkelt å unngå kontakt? Og hva hvis han faktisk liker kontakten de har? Da hjelper det jo ikke om kona forlanger blokkering? "Han har sluttet kontakten med henne (...)" - Sitat TS. Anonym poster: cdda0c11a0eff8d172a7920c34100316 1
Thumbeline Skrevet 26. desember 2012 #9 Skrevet 26. desember 2012 Hadde det vært meg, hadde jeg først innformert til mannen min hva jeg skulle til å gjøre. Så hadde jeg tatt telefonen hans og ringt til denne dama og forklart henne at mannen faktisk er gift og har barn, og at hun skal holde seg unna på alle andre plan enn profesjonelt ifht jobb. 2
Thumbeline Skrevet 26. desember 2012 #10 Skrevet 26. desember 2012 Hadde forresten ikke bare blitt oppgitt av dette her, hadde blitt forbanna. 2
Gjest SpaceBaby Skrevet 26. desember 2012 #11 Skrevet 26. desember 2012 Med tanke på datoen: Kan det ha vært noe så uskyldig som en "god jul" - melding? Kanskje til og med en fellesmelding som hun sendte til flere bekjente?
Bernardette Skrevet 26. desember 2012 #12 Skrevet 26. desember 2012 Det jeg syns er fantastisk, er hvordan enkelte mener det er henne som gjør noe galt her. TS: Det hjelper ikke at han bare "kutter kontakten med henne"; de bruker minst 40 timer sammen hver uke, og om kjemien er der (og DET er den tydeligvis) kommer ikke den til å forsvinne fordi han ikke svarer på meldinger.
Gjest Dina Skrevet 26. desember 2012 #13 Skrevet 26. desember 2012 Mannen din må sette grenser for dette. Utroskap begynner nettopp med en kollega fordi de ses hver dag og flørter hver dag. Da er terskelen lavere i forhold til litt kyssing og kos og kanskje mer enn det også. Og ansvaret for at dette ikke utvikler seg har mannen din. Be om en alvorlig samtale om dette og fortell han din bekymring for dette. Du kan ikke leve med denne usikkerheten og frykten for at det er noe mer enn der enn bare kollega-vennskap. Gjør noe nå! Ikke gå rundt og vær den stressa hjemme-frua, men sett ned foten og si at dette aksepterer du ikke! Han må ta ansvar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå