AnonymBruker Skrevet 24. desember 2012 #1 Skrevet 24. desember 2012 Jeg er fryktelig noob på området og liker egentlig å gå rett på sak, kjøpe og dra. Ikke utforske hva slags butikker det er. Men nå har jeg handlet så ofte på nettet at jeg begynner å bli flau når jeg henter pakker. Her er noen butikker jeg har liten/ingen erfaring med men som er innen rekkevidde, hadde vært fint om noen av dere kan gi en liten mening om kvalitet, pris og lignende på de dere kjenner til: Amine B-young (jeg har ikke vært der på 7 år) Chantal Gerry Weber Indiska Riccovero PM Selected Sorbet Street one Vic Vivikes Wagner savoy Håper noen kan hjelpe forvirrede meg. Til informasjon er jeg i 20-årene og har en litt voksen men også til tider søt/fargerik stil. Går mye i skjørt og har et kreativt yrke. Foretrekker (øvre kanskje) middelklassen prismessig men er ikke komfortabel med å kjøpe et skjerf til 1000,- som et eksempel. Anonym poster: d369b376ceab4cb100d6e6960da056f6
LineG Skrevet 24. desember 2012 #2 Skrevet 24. desember 2012 jeg kan anbefale Vivikes:) jeg jobber der selv (er 20) og de har utrolig mye fint. Prisene er utrolig gode!! Jeg kan trygt si med en gang at jeg har omtrent bare klær fra vivikes i klesskapet mitt Så anbefaler å ta en titt der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå