Gå til innhold

Pappa ødelegger jula

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt fram til i dag har jeg gledet meg til julen, alt har vært så bra. Men i kveld da jeg skulle spørre pappa om noe ble han sur og kjefta meg opp i trynet, MENS mormor satt i samme rom. Jeg ble utrolig lei meg og løp opp på rommet mitt. Jeg skulle legge meg, men så kom pappa inn i døråpningen og sa at jeg var en drittunge og at jeg skulle passe munnen min. Hva er det jeg har gjort galt? :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Det virker som du stilte feil spørsmål.

• Liker 1
Skrevet

Hva i alle dager hva det du spurte om?

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Hva spurte du om? Det er ganske sentralt?

Skrevet

Jeg spurte om han ville hjelpe meg med å pynte juletreet!

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Dette har jeg problemer med å tro på.

Skrevet

Jeg spurte om han ville hjelpe meg med å pynte juletreet!

I så fall må det ha skjedd noe annet også, eller du må ha kommet med kommentarer etterpå, som ledet til denne krangelen. Ingen roper og skriker over et sånt spørsmål.

Skrevet

jeg spurte om han ville hjelpe meg å pynte treet, så hørte han det ikke, så jeg sa det litt høyere, så kjefta han på meg fordi jeg var så sur, og at jeg ikke trengte å rope, osv

Skrevet

Dette har jeg problemer med å tro på.

Kanskje han er med i Jehovas vitner :vetikke:

Skrevet

Har du noen andre voksenpersoner du kan ringe til? en 13åring burde aldri i verden oppleve fulle foreldre.

:hug:

Hva sa mormoren din?

• Liker 1
Skrevet

Ring barnas alarmtelefon dersom du føler du trenger noen å snakke med... Jeg har vokst opp med en pappa som er alkoholiker, og skulle ønske det fantes et slikt tilbud den gangen.

Nummeret er 116111 .

Håper du får en fin jul tross alt... Irriterer meg veldig når voksne mennesker ødelegger slike høytider pga alkoholmisbruk.

Klem til deg.

Anonym poster: c606cda562297015344d1b2a7e4c0c01

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...