QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. desember 2012 #1 Skrevet 23. desember 2012 (endret) å sitte alle sammen med pisk i hånden rundt julebordet. Slå hverandre med den når enn vi følte for det? Som hvis vi ville ha den siste poteten eller om vi ikke likte den andre sitt blikk? Er det flere som tenker på den utradisjonelle julefeiringen? Ja, det blir med tanken, men tanken som teller huff som jeg ler av tanken. Endret 23. desember 2012 av Evilposelos
Lutetium 71 Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 Har du sett Austin Powers filmene en gang for mye? Et kontant dask med flat hånd på hånden som prøver å karre til seg den siste poteta funker helt greit. Man trenger ikke pisk! Vil du plent bruke verktøy er gaffel et godt tips. "Uheldig" velting av glass i rett retning har også god effekt. 1
Kamikatze Skrevet 24. desember 2012 #4 Skrevet 24. desember 2012 Å, nei! Enda en som fikk den jævla "fifty shades" i julegave! 1
Lutetium 71 Skrevet 24. desember 2012 #5 Skrevet 24. desember 2012 Å, nei! Enda en som fikk den jævla "fifty shades" i julegave! Intern humor? I don't get it, men jeg går ut ifra at man sitter med hver sin pisk rundt julebordet i den boka? (Jeg har ikke tenkt å lese den for å finne det ut)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå