Gå til innhold

Jeg er så utrolig skuffet og sint!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og jeg har lenge diskutert hva vi skal gjøre i julen. Det endte med at jeg er hjemme med min familie og han skulle feire med sin familie fordi han ikke har vært hos dem på 3 år og har nylig flyttet fra østlandet til vestlandet for å være sammen med meg. Jeg var selvfølgelig i stor sorg til å begynne med men tenkte jo etterhvert at det går vel greit. Han savner familien sin, og det kan ikke jeg gjøre noe med.

Han dro på fredag og jeg begynte selvfølgelig å gråte, men planen hans kunne ikke endres. Han "måtte være litt med familien sin også".

Jeg har da hjulpet til hjemme de siste dagene og alt har gått fint, helt til nå. Jeg får en melding om at han har vært med vennene sine i dag og at han hadde tenkt å dra til en til, men kan ikke fordi han skal jobbe i morgen. Som om det bare glapp ut av han!

Han skulle ikke være med familien. Han skulle jobbe der fordi jeg ba han ta fri for å være sammen med meg for en gangs skyld her hjemme nå i julen.

Han skulle på liv og død være sammen med sin syke bestemor, mamma og pappa. Jeg var jo helt knust for jeg ønsket så inderlig at han kunne være her hos meg og så viser det seg at han skal jobbe?

Akkurat nå føler jeg at jeg ikke vil at han skal komme tilbake. Han kan bare bli der nede med den derre jobben sin (som han faktisk sa opp når vi flyttet).

Anonym poster: 3fff4ba33a5eaec4856b05a76244b4ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke helt problemet jeg altså. Ta deg en titt rundt på KG og se hva folk VIRKELIG sliter med i forholdene sine.

Anonym poster: 4dc339917d2bd8133eee526e2112ae8d

• Liker 11
Skrevet

Eeeeeeeeeeeeeeeh..... Rolig, rolig no.......

Han skal kanskje jobbe litt, men han har vel også vært med venner og familie? Hadde ikke jeg sett min familie på 3 år, og flyttet på tvers av landet for kjærlighet, så hadde jeg blitt jævlig forbanna om du skulle holdt drama over at jeg ville besøke venner og familie i julen, jeg hadde vurdert å dumpe deg for egoismen. Les innlegget ditt, det er bare meg, meg, meg, meg, meg og mer meg som står i hodet ditt.

Anonym poster: 714e602c9045e3989f5c456add954f8b

• Liker 13
Skrevet

Er du ikke litt hysterisk?

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke helt problemet. Han jobber vel ikke hele døgnet der borte heller. Forstår han godt at han vil være hjemme med familien og feire jul med de når han ikke har gjort det på tre år. Og når bestemoren til og med er syk så. Det at han treffer venner når han først er hjemme er jo også helt forståelig mener jeg.

Om du absolutt vil være med han i jula, hvorfor dropper du ikke din familie og feirer med han og hans familie?

• Liker 6
Skrevet

Det er vel moro for han å treffe venner også med det samme han er "hjemme"? Kanskje han savner jobben sin og benytter sjansen til å tjene noen kroner med det samme? Og kanskje han også rekker å være sammen med familien? Man trenger ikke nødvendigvis å holde familien i hånda 24/7?

Anonym poster: 48417d052a0290164f39cce0f13e36b6

• Liker 4
Skrevet

HI får alle varsellampene mine til å lyse TS.. Og IKKE på en måte som er fordelaktig for deg.

• Liker 4
Skrevet

Han skulle ikke hjem til familien, han skulle hjem for å jobbe. Julen er i morgen, og han skal ikke være hjemme. Han har til og med sagt at han skulle være med bestemoren for hun var så lei seg osv. Han jobber hele tiden og jeg ser han aldri ellers.

Det var greit for meg at han dro selv om det var litt trist. Han snakket jo så mye om hvor mye han hadde lyst å være med familien. Han skal ikke være hos de, han skal jobbe. Jobbe jobbe jobbe.

Skrevet

Ja julen er en spesiell tid på å være med sine kjære, husk at julen er også en tid til å feire med SIN familie ikke bare sin partners familie...Slapp av dette er vanlig blant mange par, dere er jo sammen resten av året!

Anonym poster: 243bf141096a60599b813055c232fbca

• Liker 1
Skrevet

Hold på slik, så mister du han garantert før påske.

Anonym poster: d70b4d2c0ef9378ca2805627702467f4

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg har da hjulpet til hjemme de siste dagene og alt har gått fint, helt til nå. Jeg får en melding om at han har vært med vennene sine i dag og at han hadde tenkt å dra til en til, men kan ikke fordi han skal jobbe i morgen. Som om det bare glapp ut av han!

Han skulle ikke være med familien. Han skulle jobbe der fordi jeg ba han ta fri for å være sammen med meg for en gangs skyld her hjemme nå i julen.

Han skulle på liv og død være sammen med sin syke bestemor, mamma og pappa. Jeg var jo helt knust for jeg ønsket så inderlig at han kunne være her hos meg og så viser det seg at han skal jobbe?

Han skal jobbe en dag, og det er ikke greit for deg? Han dro jo ikke dit for å jobbe. Han får jo møtt familien også. Regner med han ikke drar dit og bor på brakke mens han er der uten noe som helst kontakt med familien.

Skjerp deg. Er du virkelig så avhengig av at han er rundt deg hele tiden? Høres ikke bra ut.

Endret av Thumbeline
  • Liker 1
Skrevet

Syns du er en smule egoistisk nå TS. Han vil jo være med sin familie, på samme måte som du vil være med din. Han har tross alt flyttet til andre siden av landet for din skyld.

Seriøst skjerp deg!

Anonym poster: a8b50d4ff58a87215f71830b98a387f3

• Liker 1
Skrevet

Herregud. Ta deg en stor bolle og ro deg kraftig ned. Jeg og dama har vært sammen i 6, snart 7, år. Og vi har ikke feiret en eneste jul sammen.

Om han skal jobbe litt samtidig så vil jeg gjette på at det er fordi du er high maintenance....

Skrevet

Han sa opp jobben sin og flyttet til en annen del av landet for å bo med deg. Da har du ingen grunn til å være sur for at han velger å feire jul hjemme og jobbe litt på gamlejobben. Han turte kanskje ikke si det på forhånd fordi han visste at du ikke ville godkjenne hans hjemreise hvis han skulle jobbe. Ta det som et hint, og tenk deg om.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...