Gjest Gjest_Erica Skrevet 23. desember 2012 #1 Skrevet 23. desember 2012 Jeg ønsker å gå ned noen kilo vha. Grete Roedes filosofi. Jeg har en helse som fører til at jeg aldri vet når jeg blir dårlig og evt. ikke orker ut og trene eller må innlegges på sykehus. Å ta møte over møter er utelukket, og jeg er redd for å melde meg på internettkurs i fall jeg ikke klarer å følge det pga. sykdom. Kurset koster tross alt 2.300 kr. Jeg har vurdert å kjøpe bøkene selv, men hvilke bøker skal jeg kjøpe? Var inne og så på Grete Roedes egen Nettbutikk, men ble ikke så mye klokere. Takknemlig for svar!
Gjest grete roede Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 Det er ganske enkelt å melde seg inn via nettsidene og følge opplegget der. Du plotter bare inn vekt og mål og ønsket vekt, hvor mange kcal du ønsker å ligge på og så registrerer du alt du spiser hver eneste dag. Det er forum der hvor du kan lese og artikler, ikke noe problem å slanke seg på egen hånd.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2012 #3 Skrevet 25. desember 2012 Kjøpe hovedboka (den røde) samt kanskje en eller to sesongbøker...(hvis man får kjøt de uten kurs) det er nok.. vær flink å lese i hovedboka. Ha faste veiedager, og bruk gjerne registrerings greia de har på greteroede.no. den er enkel å bruke, og det tar kortere tid enn å skrive og regne ut alt for hånd Anonym poster: 792728fab9065f3bd13a6402cec853d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå