Gå til innhold

Når gutter gjør det er det romantisk, men om jenter gjør det.. DESPERAT!?

Anbefalte innlegg

Gjest Skriveleif
Skrevet

Hallo

Var medlem av match.com for 2 år siden, det traff jeg en kar.. det var rundt november tidene.. vi datet i en 3 mnd, det var ganske bra.. men vi lå ikke sammen, grunnen til det var at jeg ikke turte ( var jomfru ).

anyhow, jeg pleide å skrive en dagbok og forklarte hvordan møtene med han var, og kom over den for et par dager siden.. Innså at han var helt perfekt, det tok slutt når han fant ut at jeg var jomfru og ikke ville vente på sex lenger .. vet det høres slemt ut, men etter noen uker fant jeg plutselig ut at han har solgt leiligheten sin og flyttet tilbake til Sverige ( han er svensk ) så da var den historien over..

Men jeg klarer rett og slett ikke å slutte å tenke på han, har prøvd å finne han på svenske 1881 men han er helt borte, profilen hans på match.com var der inntil nylig, han har ikke facebook heller.

Jeg har sett at både faren og søstra har facebook.. så jeg vurderer sterkt og sende en av de melding- søstra er vel et sikrere mål, og bare.. hallo, lever han..

eller, har enda ikke funnet ut av hva jeg kan skrive da.. men har dere noen tips til hvordan jeg kan ''prøve'' meg frem? hva jeg kan skrive ?

Høres dette desp ut? har bare tenkt utrolig mye på han i det siste.. vet ikke hvilket annet fremgangsmåte jeg kan ta for å finne han..

Tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Romantisk hvis en fyr gjør det?! Eh?? Det er voldtektsvibber hvis en fyr gjør det!! :sjokkert: :sjokkert:

Anonym poster: 68a468d5b721da3498ed8ffeb5907a2e

• Liker 5
Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

-

Endret av Uanonymbruker
  • Liker 2
Gjest Skriveleif
Skrevet

seriøst?

Altså en gutt du har datet, som prøver å finne deg ..

det syns jeg er utrolig søtt !

jøss.. da er nok jeg litt av en snåling

• Liker 1
Skrevet

seriøst?

Altså en gutt du har datet, som prøver å finne deg ..

det syns jeg er utrolig søtt !

Du er søt, gutten du er ute etter er ikke søt.

Anonym poster: e2b57f2292c8280cb7d8f3b01b93257a

• Liker 3
Skrevet

Så du vil absolutt ha tilbake en fyr som slo opp med deg pga at du var jomfru? jaha....

Anonym poster: fa4db57c86434c11ad1c2a87560df9c5

• Liker 5
Gjest Skriveleif
Skrevet

Hva kan jeg si..

Jeg er visst en snåling

Skrevet (endret)

Regner med at du har prøvd alt, men finnes det virkelig ingen andre måter? Google? Vet du hvor han jobbet, eller hvor han bodde? Kanskje arb.giver eller huseier kan hjelpe deg? Be om en mail-adre elller tlf nr, si at du har noe som er hans og som du vil levere tilbake el.? Ikke sikkert de gir ut info, men verdte et forsøk. Faren og søstera ville jeg vegret meg for.

Anonym poster: 9e6c0df7baac975a3221efef7a569147

Endret av Sulosi
sitat slettet
Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

-

Endret av Uanonymbruker
  • Liker 2
Gjest Skriveleif
Skrevet (endret)

Regner med at du har prøvd alt, men finnes det virkelig ingen andre måter? Google? Vet du hvor han jobbet, eller hvor han bodde? Kanskje arb.giver eller huseier kan hjelpe deg? Be om en mail-adre elller tlf nr, si at du har noe som er hans og som du vil levere tilbake el.? Ikke sikkert de gir ut info, men verdte et forsøk. Faren og søstera ville jeg vegret meg for.

Anonym poster: 9e6c0df7baac975a3221efef7a569147

takk :)

Jeg har prøvd alt.. absolutt alt!

har funnet det gamle mob. nr han hadde i norge men den er ikke ibruk når jeg ringer.. Han har solgt leiligheten der han bodde, prøvd alt..

Endret av Sulosi
Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende kommentar.

Sulosi, mod.

• Liker 1
Skrevet

Er du framleis jomfru?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er jo ikke akkurat et bra grunnlag å starte et "forhold" med en fyr ikke har lyst å vente med sex, så burde det ikke være så vanskelig å forstå at han mest mulig var kun ute etter et ligg?

Så å begynne å kontakte familien hans for å prøve å komme i kontakt med han virker ikke særlig smart.

Hadde dere hatt en annen bakgrunn, enn at han ikke ville vente med sex så hadde jeg sagt kjør på.

Men slik det er nå så vil jeg si det er en dårlig idé.

Edit:

Du legger jo opp til at du kan bli såret, som det er en stor sjangse for.

Endret av -Leon-
  • Liker 2
Skrevet

Vel, TS sier hun er villig til å gå langt. På en måte er det bedre å gjøre et forsøk enn å leve i uvitenhet. :-/

• Liker 1
Gjest Skriveleif
Skrevet

Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre..

sitter dønn fast, prøvde hitta.se og han har adresse i Stockholm, men det står ikke noe tlf.nr .. så er tilbake på første punkt..

Hadde bare lyst til å prate med han..

Det jeg ikke forstod var hvorfor han bare stoppet alt og flyttet til sverige, i mitt hode ønsker jeg å tro at han avslutta det fordi han skulle flytte tilbake og brukte det som en slags'' unnskyldning''

For det hele var at jeg skulle treffe han, og vi hadde pratet om at jeg var jomfru og han reagerte ikke noe særlig på det, men når jeg var på vei sendte han plutselig melding og sa at han ikke klarte det pga det, også boff, var han flytta til sverige..

Mest sannsynlig ligger det noe mer bak, men.. for å ikke virke mental, lar jeg det være.

Hvorfor skal det være så himla vanskelig å finne seg en iblant disse milliarder menneskene på denne kloden-.

Skrevet

Hvorfor skal det være så himla vanskelig å finne seg en iblant disse milliarder menneskene på denne kloden-.

Blir jo ikke noe lettere om du bare fokuserer på han som ikke ville ha deg og du ikke vet hvor bor.

• Liker 3
Skrevet

Send han brev til adressen hans i Stockholm ;)

Anonym poster: da9c2674b98d6a53456ef6fe7fdd3ffd

• Liker 2
Skrevet

Kanskje jeg er naiv her, men hva planlegger du skal skje videre?

Fyren har flytta til Sverige..! Han har solgt leiligheten sin her.

Dette er nok kynisk for deg, men han flytter ikke tilbake til Norge for ei han datet i tre måneder, og etter tre måneder fremdeles ikke hadde sex med, fordi hun nå kontakter familien hans for å "snakke med ham om hvorfor han flyttet til Sverige" - sorry as men det der er bare skikkelig creepy.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hallo

Var medlem av match.com for 2 år siden, det traff jeg en kar.. det var rundt november tidene.. vi datet i en 3 mnd, det var ganske bra.. men vi lå ikke sammen, grunnen til det var at jeg ikke turte ( var jomfru ).

anyhow, jeg pleide å skrive en dagbok og forklarte hvordan møtene med han var, og kom over den for et par dager siden.. Innså at han var helt perfekt, det tok slutt når han fant ut at jeg var jomfru og ikke ville vente på sex lenger .. vet det høres slemt ut, men etter noen uker fant jeg plutselig ut at han har solgt leiligheten sin og flyttet tilbake til Sverige ( han er svensk ) så da var den historien over..

Men jeg klarer rett og slett ikke å slutte å tenke på han, har prøvd å finne han på svenske 1881 men han er helt borte, profilen hans på match.com var der inntil nylig, han har ikke facebook heller.

Jeg har sett at både faren og søstra har facebook.. så jeg vurderer sterkt og sende en av de melding- søstra er vel et sikrere mål, og bare.. hallo, lever han..

eller, har enda ikke funnet ut av hva jeg kan skrive da.. men har dere noen tips til hvordan jeg kan ''prøve'' meg frem? hva jeg kan skrive ?

Høres dette desp ut? har bare tenkt utrolig mye på han i det siste.. vet ikke hvilket annet fremgangsmåte jeg kan ta for å finne han..

Tusen takk :)

han dumpa deg fordi han måtte vente på sex.. Er dette virkelig en du vil ha? Drit i han. Get on with your life

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...