Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sammen med en fyr, vi har vel vært sammen i halvannet år. Problemet er at han går meg totalt på nervene til tider. Alt som ikke han liker er ikke aktuelt å finne på. Familie sammenkomster er det værste som finnes, i stad sa han at han angret på at han sa ja til å ferie jul sammen med meg og min familie. Idag hadde vi julegrøt, han satt vel nede totalt i nesten to timer før han bare gikk å la seg, for det var jo ikke noe å finne på. Sånn er det alltid, er det noe han ikke gidder, går han bare å legger seg å finne på unnskydlninger på at han er trøtt og er på underskudd av søvn, selv om han nesten ikke gjør noe annet enn å sove. Dette gir jo et "sabla" godt inntrykk til resten av familien. Prøver å finne på ting sammen, men ingen ting er godt nok. Men det eneste som står i hode på ham er krig, fotball og puling. Alt annet er ikke av interesse. Istad skulle jeg legge min unge, og siden vi er hos foreldrene mine så deler jeg, typen og ungen min samme rom. Da sa jeg pent i fra at han måtte gå ut ellers får ikke ungen min sove. Dette opplevde han som at jeg kommanderte han ut. Dette er en unge fra tidligere forhold så er ikke hans, og han har null interesse for å sette seg i på hva det innebærer å ha barn i et forhold. Jeg får det innblikket at alt skal dreie seg om han, og dette tar skikkelig på meg når jeg må ta meg av ungen min og i tillegg være nikkedukken hans. Måtte bare få det ut en plass..............

Anonym poster: df0ddb64798921a15b79f0e5fd70c348

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke bra ut.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er du sammen med han?

Anonym poster: dba15e1bb878143fb68500b8c4f388b1

• Liker 1
Skrevet

Men hvorfor? Hvorfor er du sammen med en så egoistisk og kjedelig person?

Den personen som ikke kan glede seg sammen med meg og involvere seg i barnet mitt, hadde jeg i hvert fall ikke giddet å ofre en eneste centimeter!

Jeg synes det er så trist at mange kvinner tror de må nøye seg med det nest beste. Det finnes helt sikkert en som passer bedre til deg der ute TS!

Stå på - ikke slå deg til ro med denne fyren og tro han vil forandre seg "hvis du bare elsker ham nok".

• Liker 3
Skrevet

Når det er sagt, så sier det seg selv at forholdet til "sviger"-familien kan være en prøvelse for hvem som helst.

• Liker 1
Skrevet

Det nest beste??

Denne karen her høres ut som om han kommer fra tilbudshylla på Europris!

TS. Jobb med selvbildet ditt. Det må være alvorlig galt om du finner deg i dette her.

Og hva skal du egentlig med en mann som bare er opptatt av "krig, fotball og puling"??

Hvis det er sex'en, så bør du heller finne deg noe med batterier.

• Liker 5
Skrevet

Det er i grunnen den siste tiden det har vært såpass at det går meg på nervene, vi hadde det veldig fint før. Svigers er jo en prøve, men han har hilst og snakket mine foreldre en god del. Han har bare foreldre og familie sammenkomster langt oppi halsen. Men det går jo ann å ta seg sammen. Jeg gjør utrolig mye for ham, men får liksom ikke så mye tilbake. Får se hvordan julen blir, blir det ikke noen forbedringer blir nok forholdet over. Har tatt det opp ei gang før, men får vel ta hardere is neste gang. Venter til vi har kommet hjem til meg, vil ikke lage noe stå hei her ute. Litt kjipt når vi er langt på bondelandet og man er meget snødd inne og buss finnes ikke her i ferien og ingen av oss har bil....Men det hjelper å får skrevet det ned for å få blås det ut en plass....

Gjest Gjest_drømmer4livet
Skrevet

-hei...

for å være ærlig så er det du som er problemet her.

alle vet det er rasshøl der ute i verden, men det er du som velger om du vil være sammen med de eller ikke...

du har mangel på noe viktig i skallen... når en mann ikke bryr seg om ditt barn, så burde du kasta ham ut for lenge siden... som regel så går det opp noe i hodet om hm dette er ikke riktig...

du kan ikke sitte her og klage over ham, når du lever i ett fritt land. bare be ham ryke og reis. tro meg du kan få bedre der ute,

virker mer som den typen damer som er livredde for å være single, så de holder uansett, men sitter og syter og klager for det over typen sin. de ender som regel alltid opp bittre med tiden.

ta valget nå før det er for sent spør du meg.

Skrevet

Du får bare stille deg selv spørsmålet om du er lykkeligere med eller uten han hos deg.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Er sammen med en fyr, vi har vel vært sammen i halvannet år. Problemet er at han går meg totalt på nervene til tider. Alt som ikke han liker er ikke aktuelt å finne på. Familie sammenkomster er det værste som finnes, i stad sa han at han angret på at han sa ja til å ferie jul sammen med meg og min familie. Idag hadde vi julegrøt, han satt vel nede totalt i nesten to timer før han bare gikk å la seg, for det var jo ikke noe å finne på. Sånn er det alltid, er det noe han ikke gidder, går han bare å legger seg å finne på unnskydlninger på at han er trøtt og er på underskudd av søvn, selv om han nesten ikke gjør noe annet enn å sove. Dette gir jo et "sabla" godt inntrykk til resten av familien. Prøver å finne på ting sammen, men ingen ting er godt nok. Men det eneste som står i hode på ham er krig, fotball og puling. Alt annet er ikke av interesse. Istad skulle jeg legge min unge, og siden vi er hos foreldrene mine så deler jeg, typen og ungen min samme rom. Da sa jeg pent i fra at han måtte gå ut ellers får ikke ungen min sove. Dette opplevde han som at jeg kommanderte han ut. Dette er en unge fra tidligere forhold så er ikke hans, og han har null interesse for å sette seg i på hva det innebærer å ha barn i et forhold. Jeg får det innblikket at alt skal dreie seg om han, og dette tar skikkelig på meg når jeg må ta meg av ungen min og i tillegg være nikkedukken hans. Måtte bare få det ut en plass..............

Et forhold må gå begge veier. Hvis ikke blir det fullstendig tafatt og over tid veldig veldig slitsomt.

Skrevet

Det nest beste??

Denne karen her høres ut som om han kommer fra tilbudshylla på Europris!

TS. Jobb med selvbildet ditt. Det må være alvorlig galt om du finner deg i dette her.

Og hva skal du egentlig med en mann som bare er opptatt av "krig, fotball og puling"??

Hvis det er sex'en, så bør du heller finne deg noe med batterier.

:bond: Ja, jeg tenkte faktisk at dette ble litt feil mens jeg skrev det. ;)

Skrevet

:bond: Ja, jeg tenkte faktisk at dette ble litt feil mens jeg skrev det. ;)

Jeg var vel i et litt mer krasst hjørne og ikke like diplomatisk som deg. :fnise:

Men er helt oppgitt over de mannfolkene som en del damer drasser på.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...