QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. desember 2012 #1 Skrevet 23. desember 2012 Når dere er det andre kjønnet? Sett flere stk. Blir forvirret jeg. Poenget med det er? F.eks har ei dame bilde av en mann og andre omvendt. 1
Gjest Gunfreak Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 Når dere er det andre kjønnet? Sett flere stk. Blir forvirret jeg. Poenget med det er? F.eks har ei dame bilde av en mann og andre omvendt. Hvorfor har du avatar av en katt? jeg blir forvirret, tror hele tiden jeg snakker med en katt. 5
Gjest Maneater? Skrevet 23. desember 2012 #3 Skrevet 23. desember 2012 Hvorfor har du avatar av en katt? jeg blir forvirret, tror hele tiden jeg snakker med en katt. Var på vei til og si det samme.
Gjest Gunfreak Skrevet 23. desember 2012 #4 Skrevet 23. desember 2012 Var på vei til og si det samme. Vel oss vakkre, smarte, suksessfulle genier tenker likt vet du
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2012 Man kan ikke se hvilket kjønn den er. Ikke flørt i tråden min 2
Kløftfrid Skrevet 23. desember 2012 #6 Skrevet 23. desember 2012 Lat kjønnet på avataren matche ditt eige!! 1
sjakalen321 Skrevet 24. desember 2012 #7 Skrevet 24. desember 2012 Lat kjønnet på avataren matche ditt eige!! Haha, ler meg i hjel med tanken på det sitatet der, samtidig som jeg ser på din avatar!!! Jeg er jeg i min avatar...! 1
Kløftfrid Skrevet 24. desember 2012 #9 Skrevet 24. desember 2012 Haha, ler meg i hjel med tanken på det sitatet der, samtidig som jeg ser på din avatar!!! Jeg er jeg i min avatar...! Ler du av deilige meg? Det var ikkje snilt;) Du var då ein pening eg ser at du matchar kjønnsmessig, så tommel opp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå