Gå til innhold

Hjelp meg med tatovering, kreative sjeler!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal tatovere lårene mine. Jeg er full i arr etter selvskading, og ønsker å tatovere over arrene.

Planen så langt, er at på det høyre låret skal det stå et sitat som symboliserer smerte og jævelskap, sitatet har jeg klart, men vil ikke dele det, hehe. Låret skal være preget med mørke og dype tatoveringer, for eksempel vil jeg tatovere en ravn, en pistol og et knokejern. Jeg trenger hjelp til å finne ting som symboliserer ondskap, død, smerte og "mørke" ting.

På det andre låret, skal det være et sitat som symboliserer fremgang, styrke og lykke. Så på dette låret skal det være tatovert fine tatoveringer som symboliserer fremgangen min. Skal ha blant annet en sommerfugl, en diamant, et anker og litt andre småtatoveringer. Men jeg trenger igjen hjelp til å finne ting som symboliserer fremgang, styrke, lykke, glede osv.

Jeg sliter med bipolar lidelse, så da er det jo ganske klart hvorfor det ene låret er preget av mørke, dype tatoveringer, mens det andre låret er full i lykke og kjærlighet. ;)

Noen som kan hjelpe meg litt? Er godt i gang med planleggingen og tegningen selv, men vil gjerne ha litt forslag!!! :)

Anonym poster: 7d0d2f7e2a6cf87cb780077707a0102e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

Først må du undersøke om arrene lar seg tattovere over.Jeg har selv drevet med selvskading og har tattovert meg på den ene stedet hvor jeg har arr.Jeg måtte da skrive under på at jeg var kler over risikoen for at tattoverigen kunne bli stygg p.g.a arret,men det kan også hende at det ikke lar seg tattovere over arrene.

Skrevet

Jeg vet, har sjekket hos tatovør om jeg kan tatovere over dem og det kan jeg :) hilsen ts

Anonym poster: 8bba1881b962f84867ea3bd4ec608f3f

Skrevet

Hei, kunne du sendt meg en PM? :)

Skrevet

Husk at det er mange fine måter å tatovere på. Sjekk ut prikketeknikk i tilfelle du ikke vet om det enda! Det var det jeg gikk for til slutt etter jeg ble "opplyst" om det.

Har tatt flere store tatoveringer hos Kunst med Puls i Fredrikstad, de driver med prikker. Er sjeleglad for at jeg gikk til de! :) Har også blitt tatovert over arr, gikk bra for meg. Men vet jo ikke noe om dine arr.

Anonym poster: d45669e1af2e316f75c6c3983c00798d

Gjest Loverdose
Skrevet

...... WTH.

Og hva er problemet? :gjeiper:

Skrevet

Husk at det er mange fine måter å tatovere på. Sjekk ut prikketeknikk i tilfelle du ikke vet om det enda! Det var det jeg gikk for til slutt etter jeg ble "opplyst" om det.

Har tatt flere store tatoveringer hos Kunst med Puls i Fredrikstad, de driver med prikker. Er sjeleglad for at jeg gikk til de! :) Har også blitt tatovert over arr, gikk bra for meg. Men vet jo ikke noe om dine arr.

Anonym poster: d45669e1af2e316f75c6c3983c00798d

Jeg har også tatovert over arr uten problem. Kari hos Memento på Bjølsen i Oslo bruker også prikketeknikk. Hun var lærling hos Kunst med puls i sin tid. Jeg har vært begge steder og er veldig fornøyd med begge to.

Anonym poster: 2df7ac37544c3fb5e53bafcbd41b93a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...