Gjest Paff Skrevet 10. mars 2004 #1 Skrevet 10. mars 2004 Are og Odin på Petre har en kampanje på gang for å få flere seere til seerfiaskoen "1930" på TVNorge. Hvilket "lite sett" tv-program ville DU hatt kampanje for?? Jeg kan rope høyt for f.eks; MEDIEMENERNE på NRK2 (onsdager kl.2005) og GILMORE GIRLS på TVNorge (onsdager kl.2030)
CecilieB Skrevet 10. mars 2004 #2 Skrevet 10. mars 2004 Kommer ikke på noen akkurat nå, men er helt enig med de to du nevner Puff. Mediemenerne har ofte veldig gode programmer. Selv om jeg selv må innrømme at jeg stadig vekk glemmer tidspunktet selv. Ser ofte reprisen da.
VesleBråka Skrevet 10. mars 2004 #3 Skrevet 10. mars 2004 Jeg er litt irritert for at ikke Pizzagjengen (går i reprise nå hver ettermiddag kl 17.30 på TV2, egentlig navn Two guys and a girl) ikke fikk mer oppslutning da den gikk. Den ble jo ganske raskt lagt ned, jeg synes den er kjempebra. Berg er fantastisk
Susanna Skrevet 10. mars 2004 #6 Skrevet 10. mars 2004 Om jeg hadde muligheten skulle jeg gjort alt for at Sex and the city kunne fortsette! Hva skal jeg gjøre nå som det er over?? :cry:
murmeldyret Skrevet 10. mars 2004 #7 Skrevet 10. mars 2004 Alias, på TV 3 hver mandags kveld. Jeg er hekta
Gjest Poirot Skrevet 10. mars 2004 #8 Skrevet 10. mars 2004 Kommer ikke på noen akkurat nå' date=' men er helt enig med de to du nevner Puff. Mediemenerne har ofte veldig gode programmer. Selv om jeg selv må innrømme at jeg stadig vekk glemmer tidspunktet selv. Ser ofte reprisen da.[/quote'] Mediemenerne er kjempebra (selv om jeg nesten alri ser det). Også liker jeg Migrapolis.
manji Skrevet 11. mars 2004 #9 Skrevet 11. mars 2004 Jeg ser så altfor lite på TV, at jeg kommer ikke på noe som helst. Men programmer jeg definitivt setter pris på er TV2 Hjelper deg, Forbrukerinspektørene, Først og Sist, noen debatter og andre samfunnsrelaterte programmer. Føler at jeg glemmer en hel del. (... innlegget mitt går kanskje litt i strid med trådens konsept ...)
Gjest Moonshadow Skrevet 11. mars 2004 #10 Skrevet 11. mars 2004 GILMORE GIRLS på TVNorge (onsdager kl.2030) :enig_animasjon:
Gjest Frigg Skrevet 11. mars 2004 #13 Skrevet 11. mars 2004 Family law på tv3! En utrolig bra tv-serie! Går på lørdagene, i 5-6 tiden.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2004 #14 Skrevet 11. mars 2004 Jeg er bittelitt forelska i Berg, så "pizzagjengen"(idiotisk oversettelse av navnet) skulle jeg gjerne reddet.. SATC og Friends burde få gått til de ble kjedelige og døde ut i fred..sånn som x-files.Da ville ikke overgangen blitt så stor for oss, og vi kunne vent oss av med dem sakte og skånsomt.
Christy Skrevet 11. mars 2004 #15 Skrevet 11. mars 2004 Om jeg hadde muligheten skulle jeg gjort alt for at Sex and the city kunne fortsette! Hva skal jeg gjøre nå som det er over?? :cry: Føler det på samme måte! Det er trist :cry:
Gjest Tristessa Skrevet 11. mars 2004 #20 Skrevet 11. mars 2004 Mediemenerne, ja! De fleiper jo selv om hvor lave seertall de har, hehe. Og Michael Moores USA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå