Gå til innhold

Lurt å kjøpe laptop i utlandet eller Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må kjøpe ny laptop fordi min er veldig gammel og treig og lurer på om jeg skal kjøpe det her i Norge eller i Storbrittania hvor jeg bor til vanlig og hvor jeg skal bli flere år fremover. Jeg vet ikke mye om det er forskjell på pris i Norge vs Storbrittania, men det hadde jo vært greit å få det så rimelig som mulig. Jeg tenker også at det hadde vært greit å kjøpe data i samme by som jeg bor i i tilfelle det går noe galt med den - hvis det går noe galt med en norsk en må jeg jo sende den i posten og vente flere uker til den kommer tilbake mens i Storbrittania kan jeg jo bare levere den inn til butikken. Samtidig føler jeg at forsikringstilbudet kanskje er bedre i Norge - så langt har jeg hatt Experts trygghetsforsikring som dekker nesten alt, og det er ikke så altfor dyrt.

Er det noen som har tips til hva jeg bør gjøre? Er det lurere å kjøpe data her i Norge eller i byen jeg bor i til vanlig?

Anonym poster: ef887da5ba10aa1e1813b15c23ac79d1

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Først bør du ta stilling til om du vil ha og trenger norsk tastatur ;)

Skrevet

Godt poeng! Det er ikke noe jeg trenger sånn sett. Kan være greit, men dersom det er andre fordeler ved å kjøpe i utlandet gjør jeg heller det.

Anonym poster: ef887da5ba10aa1e1813b15c23ac79d1

Skrevet

Tviler på at prisforskjellen mellom Norge og UK er vesentlig. Men du kan jo ta en et søk på den norske prisjakten, og deretter søke etter samme produkt på den engelske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...