Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt om dette er rett plass, men jeg må bare lufte noen tanker......

Jeg har møtt en gutt som jeg er veldig betatt av. Han sier han liker meg, og vil tilbringe tid med meg. Vi har vært på noen fester og jeg har sovet over flere ganger. På fylla sier han at han ikke viste han kunne ha slike følelser og en kamerat av han sier han håper det blir oss to fordi han liker meg. Vi leier, kysser og finner på ting edrue også. Og det det går aldri lang tid før han tar kontakt. Er bare så redd for at det bare blir en flørt. Livet mitt har ikke plass til tull om dere forstår. Men jeg klarer liksom å slå meg til ro med at han liker meg og vil det som det kommer. Jeg vil vite om det er verdt å sattse fullt på at det kan bli noe mer. Er han virkelig forelsket? Jeg skjønner jo at man kan ende opp med at det ikke blir noe mer uansett. Men har ikke lyst å kaste bort tiden min.

Er det noen som har noen tips å komme med? Hva tror dere, skal jeg sattse for fullt?

Takker for alle svar.

Anonym poster: a91f8374856e3188cbc76d70fc737e88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ymtet frempå men får litt lite konkrete svar. Og er redd for å skremme han bort også hvis jeg maser for mye. Han gjentar liksom bare at han liker meg og vil tilbringe tid sammen med meg.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Har ymtet frempå men får litt lite konkrete svar. Og er redd for å skremme han bort også hvis jeg maser for mye. Han gjentar liksom bare at han liker meg og vil tilbringe tid sammen med meg.

Jeg tenker at du rett og slett bare må la det utvikle seg og se hvilken vei det går.

Du kan ikke vite i forkant om det blir bare en flørt eller ikke.. Men du kan ihvertfall si at du ikke ønsker at det skal gå den veien. Ikke stress, ta det som det kommer og se til at det går fremover og at det føles rett. Er du heldig, så har du investert tid og energi i et langvarig forhold. Er du uheldig, så viser det seg at det var bortkastet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...