Gå til innhold

Betalingsoppfordring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en betalingsoppfordring fra et inkassobyrå som jeg nå nettopp har betalt. Etter å ha undersøkt litt forstår jeg at det var en regning som jeg har oversett, men har betalt regninger til netcom etter det, så trodde at det ikke lå noe utestående. Betalte en regning til netcom etter at inkassovarselet var sendt ut, så trodde det var den samme.. Men de ligger på ulike kid/kundenr eller noe. Ringte til netcom som sier at jeg ikke har noe utestående, men tenker at de ikke kan se det lenger siden den regningen ble sendt over til inkassoselskapet.

Synes jo ikke det er noe morsomt å måtte betale noe sånt :( Har betalt den før fristen, men hva slags konsekvenser blir det? Håper jo ikke jeg får betalingsanmerkning, skal ringe til inkassoselskapet imorgen for å høre.

Vet noen hvordan det fungerer med betalingsanmerkninger? Har lest at de skal bli slettet når kravet er gjort opp for, men har ikke vært oppe i noe sånt før :( Er det noe annet som skjer enn at jeg kan få betalingsanmerkning?

Anonym poster: 802e10aa532e90340bb388c7b69f03bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke betalingsanmerkning for dette. Det skal en del mer til enn som så.

Skrevet

du har ikke fått betalingsanmerkning av dette.

Sier netcom du ikke har noe utestående, har du ikke det. de har ennå oversikten selv om de har sendt det videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...