Anciol Skrevet 23. desember 2012 #1 Skrevet 23. desember 2012 Hva kan jeg gjøre for å glede mannen min imorgen når han må holde sengen på julaften, med omgangsyke? han ble fryktelig lei seg fordi han hadde sett frem til middag og julefest hos mine foreldre i år! 2
sol87 Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 Last ned favorittseriene hans på dvd, sett fram cola og litt potetgull eller loff. Han trenger litt salt og litt søtt for å holde energien oppe. Gi ham ei varmeflaske så kan kan lindre magen. Det er mine få tips. Ellers får vi håpe at han er heldig og blir frisk i morgen. Noen er bare syk et døgn. Er han frisk nok kan han kanskje ligge på sofaen i stuen? 3
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 23. desember 2012 #3 Skrevet 23. desember 2012 lag julemiddag til han når han vert frisk.
Anciol Skrevet 23. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2012 Last ned favorittseriene hans på dvd, sett fram cola og litt potetgull eller loff. Han trenger litt salt og litt søtt for å holde energien oppe. Gi ham ei varmeflaske så kan kan lindre magen. Det er mine få tips. Ellers får vi håpe at han er heldig og blir frisk i morgen. Noen er bare syk et døgn. Er han frisk nok kan han kanskje ligge på sofaen i stuen? Han får favoritt serien sin imorgen på DVD, så jeg kunne jo gitt han den gaven tidlig, og jeg har 1/2 pose potetgull igjen etter at jeg og broren min hadde vår ukentlige DVD aften:)! Han kunne egentlig ligge på sofaen hos mine foreldre , men da kunne han risikere at voffsene kom og la seg oppå han eller slikker på fjeset:) Men vi får se det an til imorgen.!
Gjest Naria Skrevet 23. desember 2012 #5 Skrevet 23. desember 2012 Han får favoritt serien sin imorgen på DVD, så jeg kunne jo gitt han den gaven tidlig, og jeg har 1/2 pose potetgull igjen etter at jeg og broren min hadde vår ukentlige DVD aften:)! Han kunne egentlig ligge på sofaen hos mine foreldre , men da kunne han risikere at voffsene kom og la seg oppå han eller slikker på fjeset:) Men vi får se det an til imorgen.! Du vurderer å gi han en halvspist potetgullpose? Butikkene er da åpne både i dag og i morgen, så dersom du vil ut og handle inn til han er det null problem. Og eventuelle hunder er det jo bare å dytte vekk, det er jo ikke slik at hunder skal få ligge og slikke på hvem de vil når de vil, det er menneskene som bestemmer. 4
Anciol Skrevet 23. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2012 Neida tenkte å dandere potetgullet i en enkel skål:) 1
Tropic Skrevet 23. desember 2012 #7 Skrevet 23. desember 2012 Dra på butikken og kjøpe inn masse godt, det kan jo være han blir bedre utover dagen, og da er det jo greit at det er endel godsaker han kan kose seg med.
Anciol Skrevet 23. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 23. desember 2012 (endret) Blahh nå har jeg fått det og så vi er KO, håper vi begge er bedre imorgen! Barna sover hos besteforeldrene ikveld! Endret 23. desember 2012 av Anciol
Gjest *Maja* Skrevet 23. desember 2012 #9 Skrevet 23. desember 2012 Huff da. Kjør på med potetgull, brus og masse filmer! God jul! 1
AnonymBruker 42 Skrevet 23. desember 2012 #10 Skrevet 23. desember 2012 Ahhh, gotta love NORO :S Var så heldig å få det i julen for 5 år siden...... Pro tip : Gå til annskaffelse av kæsjpink!! Finnes ikke noe mer kvalmelindrende. Promise! Lollipop funker det også... God bedring!
Gjest likeeverything Skrevet 24. desember 2012 #12 Skrevet 24. desember 2012 Hva om du gir han en massasje i tilegg? Kanskje på ryggen, skuldrene, føttene eller over hele kroppen? 1
Anciol Skrevet 24. desember 2012 Forfatter #13 Skrevet 24. desember 2012 Urgh fortsatt uggen og spyr litt, så vi får avlyse julen vår, men barna skal få feire med resten av familien:) De er ikke smittet!
Gjest brutal mann Skrevet 24. desember 2012 #14 Skrevet 24. desember 2012 Urgh fortsatt uggen og spyr litt, så vi får avlyse julen vår, men barna skal få feire med resten av familien:) De er ikke smittet! Nå ja, ikke være så sikker på det du http://www.doktoronline.no/qa/forum/3/qa1788177.html
Gjest Erm Skrevet 24. desember 2012 #15 Skrevet 24. desember 2012 Hva om du gir han en massasje i tilegg? Kanskje på ryggen, skuldrene, føttene eller over hele kroppen? Massasje når man er kvalm høres ikke noe spesielt godt ut. 3
Anciol Skrevet 25. desember 2012 Forfatter #16 Skrevet 25. desember 2012 Ungene er fortsatt friske så er famlilien min:) Det er kun jeg og mannen min som er strak ut av spyy! !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå