AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #1 Skrevet 23. desember 2012 Når legger dere inn treningspause? Selv har jeg trent har styrke 3x i uka i 15 uker nå, siste på fredag. Er ellers ganske støl i kroppen ennå, og tror (fra tidligere erfaring) at det nå er på tide med en uka av eller så for min del, evt. med en lavintensitets økt i romjula. For min del passer dette også bra da jeg skal over på nytt program etter nyttår. Når tar dere som trener styrke treningspause? Etter "endt" program før man går over på et nytt eller når dere føler for det? Anonym poster: 9f9f230accbdc707b96b4840cc883cab
Gjest *Maja* Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 Jeg har 1-3 dagers pause alt etter som hvordan formen og lysten er. Pleier aldri å planlegge lengre pauser. Har skjedd at jeg har vært litt overtrent og dermed tatt pause til jeg føler meg klar igjen. Men det er jo ikke noe stress å ta fri noen dager i jula uansett
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #3 Skrevet 23. desember 2012 Jeg tar 4-7 dager helt treningsfri minst to-tre ganger i året. Jeg trener styrke 3 dager i uken, og kampsport 3 dager ellers, og jeg sliter til tider med overtrening. Så jeg bør nok legge inn mer hvile, men der er så vanskelig å holde seg unna vektene... Jeg får jo litt hvile når jeg reiser på ferie. Jeg er ikke sånn som tar med meg joggesko på storbyferie. Nå har jeg nettopp hatt 4 dager helt treningsfri, og det merker jeg har hjulpet. Ble ny pers i markløft første økten etterpå. Anonym poster: 5f4b2702be02beed637bc7744bed0748
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå