Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte å lage litt julestemning å ta på meg en nisselue på jobb i dag. Er det heeelt på trynet? Jobber i butikk (ikke matbutikk)

Anonym poster: cf076abb2415ad3e147cd26db5757f16

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Blue Jeans
Skrevet

Synes det er koselig jeg, og jeg er ikke et julemenneske en gang.

Synes det gir et positivt inntrykk av personen som har på seg lua. Vet ikke helt hvorfor, er bare noe med det :)

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Noen ganger er det greit å være teit :) Kjør på!

(hvis dere ikke har en veldig streng kleskode dere må følge da).

• Liker 2
Skrevet

Har ingen kleskode på jobb, men vil liksom ikke at kundene syntes jeg er teit og lite serviceinstillt eller noe fordi jeg har på meg lue i dag og i morgen..

Anonym poster: 05d9270ad59e75af33d85b06df33b5f4

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke helt skjønner kolleger som vil ha på seg nisselue i jula. Slikt er forbeholdt nissefester - synes jeg da :)

Skrevet (endret)

Jeg synes bare det er koselig med nisseluer rundt jul, tror ikke det er noen som reagerer på det.Skaper bare stemning. :nissegutt:

Endret av Tabris
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er teit og sosialt uakseptabelt med mindre du jobber i barnehage.

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg synes det er teit og sosialt uakseptabelt med mindre du jobber i barnehage.

Håper du er ironisk.

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes det er kjempekoselig :) Ta på deg nisselua du!

Anonym poster: 13d3a540fb334fc5cd35dfa56a93bd66

• Liker 2
Skrevet

Syns det er koslig! Vi måtte ha nisselue der jeg jobbet før, i hele desember. Det var veldig koslig å se på, men må innrømme luene klødde litt og var litt varme da.

• Liker 1
Skrevet

Det kommer jo litt an på hva slags butikk du jobber i. Om du jobber i en "penere klesforretning" passer det seg kanskje ikke helt med nisselue. Men jeg hadde ikke hatt noe imot at "butikkdamen" gikk med det, altså.

Anonym poster: 327e033a23a1ec8a66370b53e24d88c8

• Liker 1
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Jeg ville ikke ha tenkt noe spesielt over det siden det er desember, så bare kjør på for min del.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er veldig koselig:)

• Liker 1
Skrevet

I butikker synes jeg det er bare koselig! :

Jeg kan godt finne på å bruke glitter rundt hesthalen på St. Lucia, og nisselue litt dann og vann i desember ( jobber på sykehjem). Har aldri fått negative reaksjoner på det ( men det kan jo hende at det er noen som synes jeg er fryktelig barnslig..)

• Liker 1
Skrevet

I butikker synes jeg det er bare koselig! :

Jeg kan godt finne på å bruke glitter rundt hesthalen på St. Lucia, og nisselue litt dann og vann i desember ( jobber på sykehjem). Har aldri fått negative reaksjoner på det ( men det kan jo hende at det er noen som synes jeg er fryktelig barnslig..)

Garantert.

Anonym poster: 87e00ba2a52231fe8dc50ec927052ff4

Skrevet

Garantert.

Anonym poster: 87e00ba2a52231fe8dc50ec927052ff4

..Og det er helt greit at de synes.... :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Det kommer jo litt an på hva slags butikk du jobber i. Om du jobber i en "penere klesforretning" passer det seg kanskje ikke helt med nisselue. Men jeg hadde ikke hatt noe imot at "butikkdamen" gikk med det, altså.

Passer seg? Har sett resepsjonister ol i firmaer med stiv snipp ha både luciakrans og nissluer, så tror nok man slipper unna med det i de fleste bedrifter hvor kleskoden ikke er for streng.

Anonym poster: 34ce271d9753fb6b141ec69294e80e87

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde langnisselue på hodet og blinkende juletrær i ørene på jobb på fredag, og alle yntes det var riktig så morsomt. Man får ikke mer moro enn man steller i stand selv. ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid vært redd for å vokse opp. For det betydde at jeg "Må" ditten og at jeg "må" datten.

"Akkurat det passer seg ikke for en som har fylt 20.*

*hmm.. pølse på en fredag? nei,jeg er for gammel!*

Det viste seg at å være voksen er stikk motsatt, jeg lever mitt liv for meg og ikke for andre, hvis nisselue gjør deg glad, drit i alle andre!

Syns det er tøft jeg

Anonym poster: 60e1bdf8b7e29699800e31c62f11c6a2

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...