Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min, - eller dvs han jeg har vært sammen med i de siste 4 åra er nå reist til sine foreldre for å feire jul. Vi har brukt å feire jul sammen... Men nå kjøpte han biletter til seg og barnet sitt..Og eksludert meg..

Barnet er så skuffet for at jeg ikke skal bli med , spør hvorfor... Jeg så på faren... Bare en ekstrem taushet- samme tausheten som når barnet spør om hvordan det er mulig at det er født når han og barnemor aldri har vært sammen ( de var ungdomskjærester og greide å lage et barn sammen etter et ONS i 30 åra ) og samme tausheten som når barnet spør om vi ikke snart skal gifte oss.. Barnet spør på nytt .. Og fortsetter å spørre hele lørdagen... Er så vondt.. For jeg vet at grunnen er at han ikke vil ha meg med, fordi han liker bare å ha kjæreste uten at det blir for seriøst.. Han har hatt mange flotte jenter før meg, forhold som har vart i 2-5 år ..

Jeg svarte at pappa ville være alene uten meg. - siden han aldri svarte .Burde jeg diktet opp et annet svar?

Videoannonse
Annonse
Gjest tarandus
Skrevet

Det er faren som skal svare på det spørsmålet, både overfor deg og ungen. Gi deg selv en fin julegave - fin deg en annen.

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammelt er barnet?

Bor du og kjæresten din sammen?

Har du forsøkt å snakke med kjæresten din om dette på egenhånd, eller har det skjedd noe spesielt somkan være grunnen til at dere ikke skal feire sammen?

Har dere ikke snakket om julen før akkurat nå - etter at han bestilte tur hjem??

Hva du burde ha sagt til barnet er vanskelig å svare på, uten at vi vet hvor gammelt barnet er og hvor mye barnet forstår, men hvertfall burde dere to (du og fyren din) ha snakka om dette på forhånd. Høres ut som det ligger mer bak her enn hva du forteller...

Skrevet

Du burde alldeles ikke dikte opp et annet svar, du bør heller vurdere å trekke deg ut av hele forholdet.

Jeg slutter aldri å undres på hvorfor noen velger å forbli i dårlige parforhold. :overrasket:

Skrevet

Du burde alldeles ikke dikte opp et annet svar, du bør heller vurdere å trekke deg ut av hele forholdet.

Jeg slutter aldri å undres på hvorfor noen velger å forbli i dårlige parforhold. :overrasket:

Du har nok rett, men på ditt spm er svaret : fordi jeg elsker ham, og enda mer hans barn.. Vi forgudet hverandre..

Skrevet

Du har nok rett, men på ditt spm er svaret : fordi jeg elsker ham, og enda mer hans barn.. Vi forgudet hverandre..

Ja jeg forstår at du er sterkt knyttet til barnet hans, men at du elsker en mann som ikke inkluderer deg i livet sitt, det er det jeg ikke kan forstå.

Du får gjøre som en over her foreslår; ta en ordentlig samtale med mannen og rydde opp i spørsmålet ditt om han vil ha deg eller ikke. :)

Skrevet

Kjæresten min, - eller dvs han jeg har vært sammen med i de siste 4 åra er nå reist til sine foreldre for å feire jul. Vi har brukt å feire jul sammen... Men nå kjøpte han biletter til seg og barnet sitt..Og eksludert meg..

Barnet er så skuffet for at jeg ikke skal bli med , spør hvorfor... Jeg så på faren... Bare en ekstrem taushet- samme tausheten som når barnet spør om hvordan det er mulig at det er født når han og barnemor aldri har vært sammen ( de var ungdomskjærester og greide å lage et barn sammen etter et ONS i 30 åra ) og samme tausheten som når barnet spør om vi ikke snart skal gifte oss.. Barnet spør på nytt .. Og fortsetter å spørre hele lørdagen... Er så vondt.. For jeg vet at grunnen er at han ikke vil ha meg med, fordi han liker bare å ha kjæreste uten at det blir for seriøst.. Han har hatt mange flotte jenter før meg, forhold som har vart i 2-5 år ..

Jeg svarte at pappa ville være alene uten meg. - siden han aldri svarte .Burde jeg diktet opp et annet svar?

Jeg antar da at dere ikke bor i sammen?

Skrevet

Slik du beskriver ham, så bør han ikke involvere barnet i sine kjærester, siden han tydeligvis ikke vil være seriøs. Stakkar ungen som stadig mister voksne som h*n knytter seg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...