AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #1 Skrevet 23. desember 2012 Jeg er ute etter en som kan brukes i de fleste situasjoner. Altså verken for "snill"/blek i fargen eller for sterk. Har sett på Rose Petal, og kan tenke meg at den passer meg veldig fint. Likevel lurer jeg på hvilke dere synes er fine? Selv er jeg ute etter en uten shimmer for øyeblikket. Anonym poster: e044f1c85d8250531ef84ffaceea6691
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 Rose Petale*, skulle det stå -TS Anonym poster: e044f1c85d8250531ef84ffaceea6691
Honesty Skrevet 23. desember 2012 #3 Skrevet 23. desember 2012 Jeg synes Chanel-blushene er skikkelig oppskrytte. De er litt dårlig pigmenterte, og fordi de er bakte, er de harde og vanskelige å jobbe med. Ellers synes jeg mange farger er fine, og har selv Rose Petale, som nok er en sånn farge du er ute etter. Men jeg velger heller blushene mine fra Nars og Illamasqua fordi de er lettere å jobbe med,
According To Skrevet 23. desember 2012 #4 Skrevet 23. desember 2012 Jeg har i fargen espiegle og er super fornøyd! Får ofte skryt over fargen i kinnene og at det ser friskt ut :-)
Gjest Lille-pus Skrevet 23. desember 2012 #5 Skrevet 23. desember 2012 (endret) Det viktigste er at du finner en farve som passer din naturlige hudfarve. Med mine nøttebrune øyne og en svakt gylden tone i huden går jeg for en farve som ble plukket til meg av Chanel's egen ekspert, nemlig 03 Brume d'Or Edit: Du vil, om du skal bruke Chanel, trenge en skikkelig kost. - den som følger med er egentlig 'mindre brukelig', så kjøp en skikkelig god kost som du bare bruker til rouge Endret 23. desember 2012 av Lille-pus
kills Skrevet 23. desember 2012 #6 Skrevet 23. desember 2012 Jeg synes Chanel-blushene er skikkelig oppskrytte. De er litt dårlig pigmenterte, og fordi de er bakte, er de harde og vanskelige å jobbe med. Ellers synes jeg mange farger er fine, og har selv Rose Petale, som nok er en sånn farge du er ute etter. Men jeg velger heller blushene mine fra Nars og Illamasqua fordi de er lettere å jobbe med, Vel, her er jeg uenig. Jeg er veldig fornøyd med mine Chanel-blusher og synes de er enkle å jobbe med, i tillegg til at de gir nok farge. Den kan bygges opp, alt etter hva man foretrekker. Har selv Pink Explosion og Reflex. Bruker Pink Explosion mest og synes den gir en veldig fin og fresh farge
Professor Orm Skrevet 23. desember 2012 #7 Skrevet 23. desember 2012 Det viktigste er at du finner en farve som passer din naturlige hudfarve. Med mine nøttebrune øyne og en svakt gylden tone i huden går jeg for en farve som ble plukket til meg av Chanel's egen ekspert, nemlig 03 Brume d'Or Edit: Du vil, om du skal bruke Chanel, trenge en skikkelig kost. - den som følger med er egentlig 'mindre brukelig', så kjøp en skikkelig god kost som du bare bruker til rouge Til min store overraskelse hadde de byttet ut den ubrukelige kosten med en bedre en. Den duger faktisk.
Gjest BabyBlue Skrevet 23. desember 2012 #8 Skrevet 23. desember 2012 Er det kun Chanel du tenker på? For favoritten min for øyeblikket er Dior Rosy Glow Awakening blush. Den har en kald, matt og rosa undertone som er av et veldig fint pudder. Den smelter inn i huden og ser helt naturlig ut. I tillegg er den bare helt... rar. Ett eller annet i blushen reagerer med huden din, noe som gjør at den endrer farge etter påførsel. Både jeg og venninnen fikk forskjellig resultat da vi brukte den. Fargen på meg blir i hvert fall veldig fin og naturlig, gir meg et snehvit preg. Anbefaler balmen i samme serie, den er mye brukt. Selv om ingrediensene i dior sine produkter ikke er helt godkjent i min bok reagrer jeg allikevel ikke på en dårlig måte, og det er jo alltid bra. Utenom det ser det ut som om reflex og rose petale er favoritter. Rose petale er i hvert fall den jeg hadde ønsket meg, men nå kommer det også an på din egen hudtone...
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 23. desember 2012 #9 Skrevet 23. desember 2012 (endret) Vel, her er jeg uenig. Jeg er veldig fornøyd med mine Chanel-blusher og synes de er enkle å jobbe med, i tillegg til at de gir nok farge. Den kan bygges opp, alt etter hva man foretrekker. Har selv Pink Explosion og Reflex. Bruker Pink Explosion mest og synes den gir en veldig fin og fresh farge Enig!!! Pink Explosion gir en veldig bra farge nå som det er vinter. Jeg har helt sluttet å bruke min Reflex, nesten :-) Tipper Reflex passer litt bedre til sommerbrud hud. Som du nevner er den veldig "fresh", ser ung og frisk ut. :-) Den ser også veldig naturlig ut. TS, før ville ikke jeg ha shimmer i sminken min. Men glitterpartiklene ser man ikke, det ser bare ut som at du gløder mer Endret 23. desember 2012 av Valiumsjunkie
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 23. desember 2012 #10 Skrevet 23. desember 2012 Jeg synes Chanel-blushene er skikkelig oppskrytte. De er litt dårlig pigmenterte, og fordi de er bakte, er de harde og vanskelige å jobbe med. Ellers synes jeg mange farger er fine, og har selv Rose Petale, som nok er en sånn farge du er ute etter. Men jeg velger heller blushene mine fra Nars og Illamasqua fordi de er lettere å jobbe med, Skjønner hva du mener, jeg risper opp litt med neglene mine, da får jeg plenty av blush på sminkekosten.
kills Skrevet 24. desember 2012 #11 Skrevet 24. desember 2012 Enig!!! Pink Explosion gir en veldig bra farge nå som det er vinter. Jeg har helt sluttet å bruke min Reflex, nesten :-) Tipper Reflex passer litt bedre til sommerbrud hud. Som du nevner er den veldig "fresh", ser ung og frisk ut. :-) Den ser også veldig naturlig ut. TS, før ville ikke jeg ha shimmer i sminken min. Men glitterpartiklene ser man ikke, det ser bare ut som at du gløder mer Enig angående Reflex. Må ty til et par runder med selvbruning før jeg tar på meg den nå i vinterhalvåret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå