Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil helst ha to foundations, en i pudderform(løst pudder eller presset) og en flytende/krem. Har lett for å få urenheter og har litt blank hud i t-sonen, så kan ikke ha noe med for mye poretettende ingredienser. Når det kommer til dekkevne foretrekker jeg medium, men som heller mot det lette. Vil ha et naturlig resultat.

Tips? :)

Anonym poster: 5ace397ce17d6753aa0097e9c03da4b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker veldig godt chanel - vitalumiere aqua :) du får også pudder i samme serie, det er også fint.

dekker ikke for mye og gir en fin glød! Den inneholder 55% vann, og er veldig og fin konsistens.

personlig er favoritten i kompaktpudder glo minerals, men jeg har behov for litt mer dekkevne, spesielt nå om vinteren.

Skrevet

Er veldig fornøyd med Bare minerals. Huden min ser mye bedre ut etter at jeg begynte å bruke det. Synes det dekker veldig bra.

Skrevet

Bruker å være på den lokale hudklinikken for diverse behandlinger, og etterpå legger de en presset fundation som gir det nyyydeligste resultat.. Noe på S.. skal dit over nyttår igjen, og skal spørre hva det heter, så skal jeg lese litt om det på nett og husker jeg det kan jeg skrive det inn her og.. håper man får tak i på nett, ser for meg det kan være en litt stiv pris

Skrevet

Jeg liker veldig godt chanel - vitalumiere aqua :) du får også pudder i samme serie, det er også fint.

dekker ikke for mye og gir en fin glød! Den inneholder 55% vann, og er veldig og fin konsistens.

personlig er favoritten i kompaktpudder glo minerals, men jeg har behov for litt mer dekkevne, spesielt nå om vinteren.

Syns egentlig det er sykt at ett slikt produkt skal koste 400-500 kr når 55% er vann. Snakk om å lure folk. Sikkert en bra foundation, men den gir vell lett-til medium dekk :)

Skrevet

Bruker å være på den lokale hudklinikken for diverse behandlinger, og etterpå legger de en presset fundation som gir det nyyydeligste resultat.. Noe på S.. skal dit over nyttår igjen, og skal spørre hva det heter, så skal jeg lese litt om det på nett og husker jeg det kan jeg skrive det inn her og.. håper man får tak i på nett, ser for meg det kan være en litt stiv pris

Du, det hadde vært kjempeflott om du kunne ha gjort det!! :) -TS

Anonym poster: 5ace397ce17d6753aa0097e9c03da4b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...