Gå til innhold

Spm til dere som FRIVILLIG er alene på Julaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Hvorfor?

Meg: hater julen og alt som har med den å gjøre, og orker derfor ikke tilbringe Julaften sammen med massevis av folk som attpåtil elsker julen. Det er full forståelse der i gården, så ingen sure miner.

2. Hvilke planer har du?

Meg: Først trene. Så hjem og dusje og ta på meg svært så behagelige klær og bare ta det heeeelt med ro resten av dagen. Blir nok noe superlettvint mat, noe godt i glasset og jentefilm på meg, tenker jeg. Deilig :danse: . Så får Julaften bare være Julaften for min del.

Uansett hva som er årsaken til at du velger å være alene, og uansett hvilke planer du har, så håper jeg du får en fin dag :hoppendeglad: !

Anonym poster: d3d2dec633c1ec096f05e694edfff1ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Gubben er på jobb (sjømann). Har ikke annen slekt i nærheten, og siden jeg skal jobbe på formiddagen rekker jeg ikke siste ferga for å komme helt "hjem". Kunne sikkert fått fri hvis jeg hadde spurt...

2. Bikkja og jeg skal kose oss med Fjordland risgrøt, gå tur, spise Fjordland juletallerken, se Santa Buddies - Jakten på Julehunden og høre på julemusikk. Noen pakker har vi også, bikkja får et megakult kamuflasjefarget halsbånd med navnet sitt på.

Anonym poster: 121798f866e2affaca8d4f268dc17d11

• Liker 2
Skrevet (endret)

1. Gubben er på jobb (sjømann). Har ikke annen slekt i nærheten, og siden jeg skal jobbe på formiddagen rekker jeg ikke siste ferga for å komme helt "hjem". Kunne sikkert fått fri hvis jeg hadde spurt...

2. Bikkja og jeg skal kose oss med Fjordland risgrøt, gå tur, spise Fjordland juletallerken, se Santa Buddies - Jakten på Julehunden og høre på julemusikk. Noen pakker har vi også, bikkja får et megakult kamuflasjefarget halsbånd med navnet sitt på.

Anonym poster: 121798f866e2affaca8d4f268dc17d11

Nummer to hadde vært drømmefeiringen for meg. Altså feire jul og rive opp pakker sammen med hunden :laugh:

Endret av Evilposelos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...