AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #1 Skrevet 23. desember 2012 Ønsker helst ikke å handle fra Ebay(fått fake MAC tidligere..), med mindre dere vet om en høyst pålitelig selger. Anonym poster: 5346f9343e8326865fdd790ba19264a7
Honesty Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 MAC på nett er et minefelt, men sånne lagerutsalgssider som brigettesboutique.com og allcosmeticswholesale.com har noe, typisk fra tidligere kolleksjoner. Chanel ville jeg personlig heller kjøpt i parfymeri, for den eneste pålitelige nettbutikken jeg vet om som selger Chanel, er garden.co.uk, som er autorisert forhandler. Men prisen er bortimot lik den norske, og i tillegg kommer frakt og moms... Chanel er typisk et sånn merke som er like dyrt overalt, så man sparer knapt noe på å kjøpe på nett. Derimot kan man jo jakte på ting man ikke får tak i her hjemme...
OPIgirl Skrevet 23. desember 2012 #3 Skrevet 23. desember 2012 MAC kan du kjøpe hos http://www.rock-the-catwalk Jeg har kjøpt der flere ganger. De har godt utvalg og du har pakken inne en uke. Jeg er superfornøyd med den butikken.
Gjest BabyBlue Skrevet 23. desember 2012 #4 Skrevet 23. desember 2012 Liker også veldig godt rock the catwalk for mac, men utenom det skriver jeg under på det Honesty sa. Chanel kan du like gjerne kjøpe i Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå