AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Det kan godt hende at det finnes en eller flere tråder om dette emnet, men jeg velger uansett å opprette en tråd om dette. Det er uttrykk som går slikt: "jeg er meg og du er deg". Det er meget lett å skrive og å lese dette uttrykket, men det er vanskeligere for enkelte å forstå meningen bak disse ordene. Men til saken. Jeg er en person som fungerer slik at hvis jeg har vært i forhold eller hatt noe på gang med en annen person, så kan jeg ikke ha noe på gang med noen av deres nære venner, etter at det ble slutt/eller at vi fant ut at det ikke fungerte. Dette blir bare helt feil etter min mening. Poenget er hvorfor skal en venn som står denne personen nær bytte plass med den personen det ikke fungerte med? Jeg synes dette på mange måter bare åpner dørene for et usunt forhold. Det kan hende jeg har vært litt uheldig med de menneskene jeg har møtt, men jeg synes det er så få personer som forstår akkurat dette. Dette poenget blir enda mer forsterket hvis vennene til denne personen har stor innflytelse på denne personens valg og meninger. Hva kan jeg si til en person som ønsker et forhold som nettopp har dette problemet som ligger i bakgrunnen? For min del tror jeg ikke dette er en god idé, men det er jo selvfølgelig ikke noe jeg kan uttale meg om før jeg har gitt det en sjanse. Derfor ønsker jeg litt respons om denne situasjonen, samt mine tanker om den. Beklager hvis innlegget ble litt kronglete formulert. Anonym poster: a372aaad054607924163c1768ae25d6e
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 HÆ?? Anonym poster: e261182c19a34572604a5d2c3926f402
Singha Skrevet 23. desember 2012 #3 Skrevet 23. desember 2012 Beklager hvis innlegget ble litt kronglete formulert. Litt er å underdrive. Liker du personen så gi det en sjanse. Om du fortsatt er venner med din opprinnelige flamme og ønsker å opprettholde det forholdet så kan det kanskje være bedre å la være. Selv tror jeg nok at jeg hadde vært enig med deg i at det nok er litt rart og ikke en rett ting å gjøre. Det blir kanskje "litt" kleint å skulle møte den gamle flammen i samme sosiale sirkel som den nye er i hele tiden? Samtidig vet jeg at det finnes vennegjenger hvor flere har hatt samme partnere etter hverandre uten at det tilsynelatende er et problem for dem. I utgangspunktet er jeg alltid tilhenger av at du skal gjøre som du vil, så lenge det ikke går ut over andre. Så, gjør som du selv vil. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #4 Skrevet 23. desember 2012 Det kan godt hende at det finnes en eller flere tråder om dette emnet, men jeg velger uansett å opprette en tråd om dette. Det er uttrykk som går slikt: "jeg er meg og du er deg". Det er meget lett å skrive og å lese dette uttrykket, men det er vanskeligere for enkelte å forstå meningen bak disse ordene. Men til saken. Jeg er en person som fungerer slik at hvis jeg har vært i forhold eller hatt noe på gang med en annen person, så kan jeg ikke ha noe på gang med noen av deres nære venner, etter at det ble slutt/eller at vi fant ut at det ikke fungerte. Dette blir bare helt feil etter min mening. Poenget er hvorfor skal en venn som står denne personen nær bytte plass med den personen det ikke fungerte med? Jeg synes dette på mange måter bare åpner dørene for et usunt forhold. Det kan hende jeg har vært litt uheldig med de menneskene jeg har møtt, men jeg synes det er så få personer som forstår akkurat dette. Dette poenget blir enda mer forsterket hvis vennene til denne personen har stor innflytelse på denne personens valg og meninger. Hva kan jeg si til en person som ønsker et forhold som nettopp har dette problemet som ligger i bakgrunnen? For min del tror jeg ikke dette er en god idé, men det er jo selvfølgelig ikke noe jeg kan uttale meg om før jeg har gitt det en sjanse. Derfor ønsker jeg litt respons om denne situasjonen, samt mine tanker om den. Beklager hvis innlegget ble litt kronglete formulert. Anonym poster: a372aaad054607924163c1768ae25d6e TS her. Jeg får vel omformulere meg siden det kan tenkes at det er enkelte som ikke klarer å forstå poenget med denne tråden. Jeg er en gutt som fungerer slik at jeg ikke kan bli sammen med noen av mine tidligere flammers nære venninner. Dette blir bare helt feil etter min mening. Jeg synes dette på mange måter bare åpner dørene for et usunt forhold. Dette poenget blir enda mer forsterket hvis venninnene til denne personen har stor innflytelse på denne personens valg og meninger. Hva kan jeg si til en person som ønsker et forhold som nettopp har dette problemet som ligger i bakgrunnen? For min del tror jeg ikke dette er en god idé, men det er jo selvfølgelig ikke noe jeg kan uttale meg om før jeg har gitt det en sjanse. Derfor ønsker jeg litt respons om denne situasjonen, samt mine tanker om den. Anonym poster: a372aaad054607924163c1768ae25d6e
Sulosi Skrevet 23. desember 2012 #5 Skrevet 23. desember 2012 Det er vel ikke så uvanlig å unngå forhold med venner av eksen. Hvis noen lurer på hvorfor så kan du vel si at det er i respekt for eksen.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #6 Skrevet 26. desember 2012 Det er vel ikke så uvanlig å unngå forhold med venner av eksen. Hvis noen lurer på hvorfor så kan du vel si at det er i respekt for eksen. TS her. Fint å høre at det ikke er bare jeg som tenker i slike baner. Skal jeg ha et forhold til en jente, så synes jeg ikke en gammel flamme skal involvere seg eller ha noen innflytelse på våres forhold. Anonym poster: a372aaad054607924163c1768ae25d6e
Steinar40 Skrevet 27. desember 2012 #7 Skrevet 27. desember 2012 TS her. Fint å høre at det ikke er bare jeg som tenker i slike baner. Skal jeg ha et forhold til en jente, så synes jeg ikke en gammel flamme skal involvere seg eller ha noen innflytelse på våres forhold. Anonym poster: a372aaad054607924163c1768ae25d6e Helt korrekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå