Gå til innhold

Skal jeg sende han en melding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er utrolig keen på en mann som var min kollega frem til noen uker tilbake. Vi hadde en god tone den gangen og jeg har tenkt på han masse siden da. Jeg har en stund nå hatt lyst til å ta kontakt på en eller annen måte, men vi har ingen felles bekjente eller noe... Og jeg har søkt han opp på Facebook. Han har skjult profil...:( Så da sitter jeg her en lørdagskveld da og tenker at jeg ikke har noe å tape, og vurderer å sende han en melding, si jeg liker han og ønsker å be han på en kaffe en dag. Hvor direkte er dette? Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg..!

Anonym poster: 8860e1eb52ebd2664e0f9a7bce9a4664

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send han en tekstmelding. Ikke vær redd for hva han vil svare, er ikke verdens undergang hvis han skulle takke nei heller. Sannsynligvis vil han tenke at det var hyggelig av deg å gjøre dette.

Skrevet

TS her. Jeg tok mot til meg og sendte melding.

Men vet ikke hvordan jeg skal tolke det at han ikke svarer.......:(

Skrevet

Hva sendte du til han da? Er du sikker på at han har lest meldingen?

Skrevet (endret)

hva skrev du da, og hvor lenge siden?

Endret av bambam
Skrevet

Inviterte han ut på en kaffe. Sendte i går..

Skrevet

Inviterte han ut på en kaffe. Sendte i går..

Så bra! Da er det bare å vente og se om han svarer. Ikke sikkert han er så aktiv på Facebook så jeg ville ikke tenkt så mye på det før om en uke. :)

Skrevet

Så bra! Da er det bare å vente og se om han svarer. Ikke sikkert han er så aktiv på Facebook så jeg ville ikke tenkt så mye på det før om en uke. :)

Dessuten er det jo romjul, kan hende han har vært opptatt med annet, eller kanskje han er ute og reiser. Smør deg med tålmodighet litt til du.

Anonym poster: 7e0d9ffed3800fe4a174f6dfd48f2abb

Skrevet

Sendte sms, ikke melding på Facebook.

Skrevet (endret)

Jeg fikk faktisk, for tre års tid siden, en slik melding (på Facebook, men likevel) fra en søt jente jeg hadde møtt noen ganger gjennom felles bekjente. Det var kun smigrende å få en slik melding, og jeg var ikke engang inne på tanken om at det var for direkte. Det var litt overraskende, men bare søtt og positivt. Liker jeg jenta, finnes ikke "for direkte".

Jenta det er snakk om sitter nå gravid i felles bolig med forlovelsesring, forresten. Sier ikke at slikt er et sannsynlig utfall, det gikk over alt av både forventninger og forhåpninger med oss, men det er i det minste en indikasjon på at dette ikke er noen sikker oppskrift på skuffelse :)

Lykke til :)

Endret av Andreas H
  • Liker 4
Skrevet

Hmm, du får rett og slett bare vente å se om han svarer. Gjør han det- supert! Hvis ikke, nei da har du forsøkt og kan glemme han. Ikke vits å sitte å fundere på hvorfor han enda ikke har svart... Bare vent å se ;)

Skrevet

Sendte sms, ikke melding på Facebook.

Det er ikke sikkert han har telefonen sin på, eller kanskje han ikke vet/husker hvem du er.. Uansett så ville jeg ventet i noen dager og hvis du ikke hører noe så vær stolt over deg selv for at du har forsøkt! :)

Skrevet

Åh, så utrolig koselig den siste historien var. Fantastisk :) Det viser at det noen ganger i livet virkelig gir uttelling å gå litt utenfor sin komfortsone.

Jeg tenker ikke på barn og hus riktig enda.. Bare håper han gir meg et svar snart, så jeg slipper å sitte her og bite negler.

Skrevet

Hehe, trodde ikke det var barn og hus som var motivasjonen, nei. Det var bare, som du tydeligvis skjønte, et eksempel på at det ikke finnes særlig til begrensninger - og at det er lite å tape :)

Skjønner godt at det er stressende å sitte og vente, men det ville overrasket meg om han aldri svarte. Når en jente først er tøff nok til å sende en slik melding, hadde i hvert fall jeg hatt i bakhodet nettopp det at hun (som du sier) har gått utenfor komfortsonen, slik at jeg ville svart henne uansett. Sikkert litt fordi jeg selv også er typen som ville bitt av meg neglene i din situasjon. Det sannsynlige er nok uansett at det bare har druknet i forpliktelsene i julen. Interessert eller ikke, gutten har ingen interesse av å holde deg på pinebenken kun for sport. Det får du, hvis mulig, ha i bakhodet :)

Skrevet

Han har kjæreste, og sa derfor nei :( Huff, nå ble jeg veldig lei meg....

Skrevet

Han har kjæreste, og sa derfor nei :( Huff, nå ble jeg veldig lei meg....

Ikke vær lei deg, vær heller stolt over at du handlet og forsøkte! Det er mange flere fisker i havet og er du tolmodig dukker det nok opp en enda bedre fisk snart. Det er en mening med alt har jeg erfart så tenk heller at dette var sjebnen som passer på at du ikke tar til takke med noe, men får det aller beste! :)

• Liker 6
Skrevet (endret)

Send han melding. Det er bedre enn å gjøre som en dame gjorde med meg i dag. Ringte med skjult nummer. Lurte på hvem hun snakket med. Jeg presenterte meg selv med navn. Hun kniste og virket happy. Jeg spør så om hvem jeg snakker med. Hun bare kniser enda mer før hun la på. Yeah...

Men jo, send han en melding. Du har ingenting å tape. Be han ut på kaffe eller noe i den duren. Det som skjer, det skjer.

EDIT: Tøft gjort av deg. Det handler om å ta sjanser, selv om svaret du får kan svi. En gang treffer man innertier. :)

Endret av Pene sko...
Gjest gressløk
Skrevet

Det var kjempetøft av deg å sende ham melding, TS! Ok, så var han ikke ledig, men du har ihvertfall prøvd, og nå kan du legge det hele bak deg med god samvittighet. More fish in the sea og alt det der. :)

• Liker 1
Skrevet

Takk for oppmuntringen, dere. Jeg kommer nok over det etterhvert, og er uansett glad jeg forsøkte. Det var tross alt den flotteste mannen jeg noengang har møtt, og man lever bare en gang. Jaja, tilbake til utkikkposten med meg! :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...