Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble usikkert om det var for tidlig, men fant ut at i disse solrike dager (i allefall i Jæren for tiden) det er absolutt passelige. Har gikk tilbake til favoritt fra i fjor, Escada Ibiza Hippie. Den er god! Men alltid har lyst på ny. Tenker å prøve ut Dolly Girl fra Anna Sui denne sommeren. Eneste er at den er ikke så "spesielt" men lukter godt allikevel. Kunne tenke meg a prøve ut CSP Vanille Coco.

Videoannonse
Annonse
Gjest Cuddly
Skrevet

Vårparfyme?

Bruker etter humør og lyst hele året jeg da...

Skrevet

Ja men det er bare greit det! Jeg er bare den typen som liker å ha parfyme til hvert sitt årstid..Dyrt det men det er bare meg! :ler:

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg liker ikke så godt slike lette fruktige parfymer som folk forbinder med vår og sommer, men merker at de tyngste duftene ikke frister meg for tida. Min favoritt i den lyse årstiden er DKNY, helt klart. For tida bruker jeg også Stella endel, men kanskje det er nyhetens interesse :oops:

Escada har en ny; Island Kiss, som også skal være fruktig. Ikke min stil, så har ikke testet den. Vet heller ikke om den finnes i Norge. Har du prøvd Amor Amor? Den kan du kanskje like? :wink:

Skrevet

Litt omvent enn Ethereal jeg da, for jeg liker lette, friske dufter.

Jeg bruker de parfymene jeg har hele året, ingen spesielle etter årstider.

Skrevet
Escada har en ny; Island Kiss' date=' som også skal være fruktig. [/quote']

Den lukter akkurat det samme som fjorårets Ibiza Hippie...Flasken er kliss lik også. Tåpelig.

Jeg har lagt min elsk på Diors nye parfyme, Chris 1947... foreløbig ligger den best an til å bli sommerparfymen min.

Skrevet

Jeg har brukt L'eau d'Issey siden den var ny, har prøvd noen andre parfymer uten hell. Så denne bruker jeg sommer som vinter, og den er "meg". Har venner som sier de tenker på meg når de kjenner denne lukta..... Koselig!

Men jeg har funnet frem vårsko, da! ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt Escadas Island Kiss og den lukter deilig!

Skrevet

Jeg varierer i hovedsak mellom 3 forskjellige parfymer for tiden, avhengig om det er sommer eller vinter. Men kanskje jeg skulle kjøpe meg en vår/sommerparfyme allikevel? Skal ikke se bort i fra det når jeg skal i taxfree'n i mai. :sjarmor:

Jennifer

Gjest Jamila
Skrevet

Jeg begyner å bli i "vårmodus" igjen. Bruker generelt lettere lukter i sommerhalvåret, selv om jeg ikke har sansen for de søteste eller letteste. Akkurat nå er det Coco Mademoiselle og Cucci Envy som er greia.

Skrevet

Jeg bytter på å bruke Stella og Light Blue (fra D&G)

Skrevet
Jeg liker ikke så godt slike lette fruktige parfymer som folk forbinder med vår og sommer, men merker at de tyngste duftene ikke frister meg for tida. Min favoritt i den lyse årstiden er DKNY, helt klart. For tida bruker jeg også Stella endel, men kanskje det er nyhetens interesse :oops:

Escada har en ny; Island Kiss, som også skal være fruktig. Ikke min stil, så har ikke testet den. Vet heller ikke om den finnes i Norge. Har du prøvd Amor Amor? Den kan du kanskje like? :wink:

Jeg luktet på den Escada parfymen i dag,nydelig lukt! Helt helri! Måtte gå å lukte på hånden min lenge etterpå.. 8)

Skrevet
Jeg har kjøpt Escadas Island Kiss og den lukter deilig!

Har hørt at Escada Island Kiss skal lukter mer jordbær mens Ibiza Hippie lukter mer solbær.

Skrevet

nokon som forresten har høyrt om ein vår/sommar parfyme frå Dior? Det er to stk av den...ein med rosa kork og ein med grøn...prøvde den ifjor, men har sidan ikkje funne den igjen...pluss at eg ikkje veit kva den heiter:( Nokon som veit?

Skrevet

Har hørt at Escada Island Kiss skal lukter mer jordbær mens Ibiza Hippie lukter mer solbær.

Hippie lukter jordbær ja,digger den :)

den nye lukta fersken lignende syns jeg,ikke så god. Syns jeg da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...