Gå til innhold

Hvor trang fitte vil du være tilfreds med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et spørsmål til menn.

Si du treffer en kvinne. Hva er grensen for hvor trang fitta bør være for at du skal være fornøyd?

Anonym poster: 57a3ea2e1e8ab76b5a855da71478ea2b

Videoannonse
Annonse
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Et spørsmål til menn.

Si du treffer en kvinne. Hva er grensen for hvor trang fitta bør være for at du skal være fornøyd?

Akkurat så trang at hun feller noen tårer når jeg trenger inn. Vi liker det når dere har det vondt.

• Liker 4
Skrevet

Akkurat så trang at hun feller noen tårer når jeg trenger inn. Vi liker det når dere har det vondt.

Med det rivjernet du har er det vel sjelden du ikke opplever nevnte situasjon.

• Liker 2
Skrevet

:skratte:
  • Liker 1
Skrevet

Med det rivjernet du har er det vel sjelden du ikke opplever nevnte situasjon.

:fnise:

Skrevet

En kvinne som ikke kan bruke sin bekkenmuskulatur og klemme om kjærlighetsstaken min er for løs for min del.

Anonym poster: dc2550725c1a6743d77da4b91692263e

• Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg liker at den er ca. 40 cm vid, så jeg får god plass til å lagre bowling ballen min,

• Liker 6
Skrevet

Ca. 3 cm. Siden jeg har litt liten pikk.

Anonym poster: 613d4c690e8b52aca86cffdb83b84a46

Skrevet

jeg er fornøyd så lenge hun er fornøyd

• Liker 6
Skrevet

Har fått klager om at jeg er for trang :( Er det ingen andre som har det problemet?

Anonym poster: 4fb97f7ba3cb278929f1f51cc889a345

Skrevet (endret)

Så lenge ho er jomfru, så er det det same for meg.

Men sidan eg er under snittet utstyrt, så gjer det ikkje noko om ho er over snittet trong.

Nå skal det rettnok seiast at eg ikkje har praktisk erfaring innan dette.

Endret av Staketten
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av aam1972
Skrevet

Jeg har gjennomsnittlig snurrebass, så de fleste størrelser funker for meg. Kan by på problemer hvis fetta er unormalt vid, men det er jo ikke mange kvinner som er det.

Skrevet

Har aldri vært noe problem, har passet som en hånd i en hanske - alltid unntatt en gang.

Møtte en jenta på danskebåten, hun var sammen med masse "hyper kristne" mennesker, men det var ok at jeg spanderte vin og pils. Det var ok.

Hun ble med meg på min lugar......ikke snakk om å få noe til, helt håpløst.

Fikk ikke en gang til å få inn en finger. Hadde så lyst til at hun skulle få det fint, hadde lyst å massere klitoris og gi henne en deilig orgasme.

Vet ikke om hun var "hyper kristen" jomfru, hun ble nå i alle med meg til lugaren.

Hadde veldig lyst å knulle henne, har en helt normal kuk, ikke stor, ikke liten, bare normal tror jeg.

Prøvde som FAEN - men det gikk ikke, slikka henne masse, hun var kåt.

Endte med at jeg ronka og spruta i ansiktet hennes.........ikke så romantisk akkurat.

Det finnes altså kvinner som ikke kan ta i mot en vanlig kuk, og det er ille, for de..........gud hjelpe henne, tenker om hun har samboer eller er gift i dag.....katastrofe for henne og ham dette!

Anonym poster: ca5c915229e5d9343af0944667ca8abd

Skrevet

Et spørsmål til menn.

Anonym poster: 57a3ea2e1e8ab76b5a855da71478ea2b

Har bare en gang opplevd at jeg følte "fitta" var stor..........men da var hun også stor og feit som disponerte over "herligheta". Det var litt ekkelt, hadde full, stå, pula som fanden.....kjente lite friksjon, følte på en måte at jeg sto i et vindu og jokka mot stjernene.

Men dette har bare skjedd en gang..........ellers er jentene trange og fine og tilpasser seg kuken og det blir mye glede.

For trangt er ikke noe å trakte etter, bare passelig, som stort sett alle skjeder er.

Skjeden er ca. 9 til 11 cm dyp, så det har ikke noe for seg å ha en "monster kuk", for det første blir de bare redde og nyter ikke, klarer ikke slappe av. En gjennomsnitt kuk, som er mye større enn en gjennomsnitts skjede gjør jobben. Men man må aldri glemme klitorisen, G-punktet - der ligger det mye :\)

Skrevet

*snip*kjente lite friksjon, følte på en måte at jeg sto i et vindu og jokka mot stjernene.

• Liker 2
Skrevet

Kanskje ikke søtt, men noen ganger er fakta ikke så rosenrødt :blomst:

• Liker 1
Skrevet

K

anskje ikke søtt, men noen ganger er fakta ikke så rosenrødt :blomst:

Skrevet

Det er mangt under sex som er viktigere enn størrelser.

Skrevet

Det er mangt under sex som er viktigere enn størrelser.

Riktig......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...