Gå til innhold

Ting vi ikke tør å skrive på Facebook... - eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en "ting vi har lyst til å skrive på FB, men tør ikke"-tråd. Kan vi muligens oppmuntre hverandre til å våge? Det hadde vært så gøy å hørt hva folk faktisk svarte hvis tolk turde skrive hva de egentlig mener. :laugh:

Eksempler på ting jeg ikke tør svare:

Til folk som skriver "Livet er så urettferdig! Hvordan skal jeg klare dette?" Jeg: (som i likhet med de fleste ikke aner hva det dreier seg om, men mistenker at det vil være over i morgen). "Ja Guuud, jeg fatter ikke at du står det over hver gang! Håper du lar sovetablettene og barberbladene ligge denne gangen også!"

Til folk som skriver "Bare 8 dager igjen til sydenturen!" Jeg: (som har registrert at det var 9 i går og 10 i forgårs: "Oj, jeg er så spent, hvor mange dager blir det igjen i morgen?"

Til folk som skriver for n'te gang at det skal bli godt med en spinningtime: Jeg: "Flott at du holder ut! Tar nok ikke mange månedene nå før du kommer ned i idealvekt."

TIl folk som skriver at de koser seg i sofaen med ruskesnuskesussebasseluskekjærsten sin: Jeg: "Finn dere et rom, vi gleder oss til bildene etterpå".

Til folk som skriver at de er på verdens koseligste fest med verdens besteste koseligeste venner: Jeg: "Og enda tar du deg tid til å oppdatere meg, enda jeg ikke er blant de besteste og ikke bedt på festen. Jeg blir rørt" :)

Til folk som skriver "kopier denne statusen, ellers dør moren din". Jeg: :trist: "Jeg rakk dessverre ikke kopiere den, og nå har hun forlatt oss. Hvordan kan jeg tilgi meg selv?"

Til folk som skriver: "Jeg vet hvilke 3,67% som kommer til å kopiere denne statusen." Jeg: "Og jeg vet hvilke naut som ber oss kopiere selv om de vet at 96,33% av oss gir blaffen".

Anonym poster: d900520b9ffd99a7ce1c0772bb6ce75a

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja ... Jeg har så langt pisset på noen kristne, fordi de mente at vi ateister, som i alle sammen, hadde ødelagt en eller annen julesang. Deretter måtte jeg ta de mer, fordi de mente at nissen var bare tull og Jesus var det eneste gode. De visste tydeligvis ikke noe som helst om nissens religiøse opprinnelse.

Jeg har deretter kommentert pepperkakebaking, som definitivt ikke foregår hjemme hos nevnte, men er sånt de gjør når de kommer til hjem med ordnede forhold, med at det er jaggu godt det finnes besteforeldre.

Men stort sett syns jeg ting er koselige å se, det er hyggelig med julebilder og barnebilder etc.

Dog er det EN ting jeg innimellom kunne tenke meg å skrive, men som jeg ikke gjør, og det er når enkelte kommer med nytt profilbilde; hvor mange hundre bilder tok du av deg selv før du fant ETT du var fornøyd med? (dette er da pene mennesker som sukker og akker og stønner over teite bilder, når de faen meg er smashing på alle)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Mange ganger jeg har lyst til å komme med en krass kommentar, men jeg biter meg i leppa og holder det for meg selv. Ikke så mye fordi jeg ikke tør, men fordi jeg ikke orker dramaet som kommer etterpå :)

• Liker 1
Skrevet

"Ungen din ser kliss lik ut i dag også."

Anonym poster: f862edad0abbcc5c347486d2b659e250

• Liker 23
Skrevet

Har ei som spammer feeden med opplysninger om seg selv, katten, eksamenslesinga, julepyntinga, vasking, at hun har laget middag... Det er jo ikke noe vondt i henne, men herregud som hun informerer oss om alt vi ikke trenger. Spesielt i eksamensperioden hadde jeg lyst til kommentere noe som at "nei jøss, leser du til eksamen? I dag og? Anatomi, eller? Føler du deg noe bedre forberedt i dag? Bare en uke igjen nå!"

...eller, egentlig noe krassere som inneholder mer banneord. Men hun er jo egentlig bare hyggelig, så hadde vel vært litt dårlig gjort...

• Liker 3
Skrevet

Og alle de som kopierer sitater fra sangtekster og andre "dype" greier. Greit en gang innimellom, men når det er annenhver dag... KOM DEG BORT FRA PCEN OG TA LITT INITIATIV DA FOR FAEN

Skrevet

Men hun er jo egentlig bare hyggelig, så hadde vel vært litt dårlig gjort...

Det er jo dette som stort sett er greien.

• Liker 2
Gjest Darthoven
Skrevet

Jo mer folk oppdaterer på fb, jo mindre skjer i realiteten i livene deres. Jeg gidder aldri kommentere noe som helst. Egentlig så er jeg bare på fb for å se om noen poster noe latterlig som jeg kan le av. Ser sjeldent det også.

• Liker 8
Skrevet

Det er jo dette som stort sett er greien.

Nja, innimellom. Verre med de som er overbærende, arrogante, nedlatende og rasistiske. Der føler jeg bare for å synke ned på deres nivå og pent be dem dra til helvete.

Skrevet

Nja, innimellom. Verre med de som er overbærende, arrogante, nedlatende og rasistiske. Der føler jeg bare for å synke ned på deres nivå og pent be dem dra til helvete.

Det gjør jeg glatt. Det gikk en sånn her fellesmelding bla bla bla bla men jeg er ikke rasist altså-melding for litt siden. Da tok jeg glatt en fellesmelding til hele gjengen og skjelte de ut. Deretter så jeg ikke en eneste slik en på min fellesfeed iallfall.

Skrevet

De som irriterer meg mest er de som aldri skriver noe. De som bare skal lese, nei da kan dere slette dere fra facebook. Jeg sletter de som ikke har skrevet på mer enn 2 mnd. Vil ikke ha stalkere på siden min.

Anonym poster: 08b495946adea57d0d7bc2856d3e485b

• Liker 2
Skrevet (endret)

"Ja, det var et kort forhold du"

Det er forresten utrolig hva folk kan finne på å skrive. Frekke som faen, så jeg gidder ikke å gjøre det tilbake :fnise: Da det ble slutt med eksen, kom det sånne kommentarer:

- Er det slutt på facebook nå ja? Ja, du må finne det et EKTE mannfolk nå. EKTE menn er over 30.

- Det var faen meg på tide.

- Ring meg, vi drar på byen, hælene i taket

:fnise:

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
Skrevet

Har lyst å skrive; "har fått den diggeste blow jobba av dama. Svever"

Haha, tror ikke det faller i god smak

Anonym poster: fbdacccc7e888c7233c37eb46e6bf2c0

Skrevet

Har ei venninne som akkurat har født og la ut bilde på facebook. Søt unge tenker jeg, så påpeker kjæresten min at ungen ligner utrolig på mr. Evil fra Austin powers, og nå tenker jeg ikke på noe annet! Ungen er såpass fersk at det ikke er lagt ut mange bilder, men akkurat det ene bildet ligner jo helt utrolig. Kunne ønske jeg kjente henne godt nok til å si det og le av det. Men kjenner henne ikke så godt, så kunne hende hun ble fornærmet.. Eller så var det meningen.. Lillefinger og ALT var på bildet!

• Liker 3
Skrevet

Ikke på FB da, men på et forum, så la noen ut bilde av babyn sin som de hadde kjalt Audi. Da skrev jeg at hun ikke lignet på en bil i det hele tatt.

• Liker 12
Skrevet

Har ei på FB som driver og poserer i nettingstrømper, for små hotpants, magetopp med gigakløft (eller kun bikini) og "pul meg"-blikk, alltid med den 1-årige sønnen på armen. Hun har sikkert posta tjue eller tretti identiske bilder, bare den siste måneden. Alle bildene har sånne tekster: "me and my baby boy", "eeeelsker å være mamma" etc. Jeg har lyst til å skrive noe frekt, men ser ikke vitsen heller.

Anonym poster: e77fd8e54cbbca49bcf50a5897516089

Gjest oreokaka
Skrevet

" Redusert -_-". Jeg/vi driter vel i om du er redusert.

• Liker 3
Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

Jeg hadde en (nå eks-venn) som hele tiden la ut sånne "send meg en melding om du er glad i meg og vil bli værende igjen på vennelisten min, jeg rydder"-Det minket forøvrig aldri i venneantallet så det var ikke storrengjøring han hadde ihvertfall. Men jeg tenkte jeg skulle hjelpe ham så jeg slettet han fra vennelisten min. Så fikk jeg melding om hvorfor jeg hadde slettet ham, så jeg sa bare at jeg hjalp ham med å rydde.

Endret av Uanonymbruker
  • Liker 22
Skrevet

Haha, good one, UAB!

Skrevet

Jeg har ei som til stadighet klager over ymse kroppslige plager, på en slik måte at det bare virker sytete. Flere ganger skriver hun om hvor kvalm hun er. Jeg har da ved flere anledninger spurt om hun er gravid :popcorn:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...