AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Så en gang at Dr.phil fortalte at mennesker ikke forandrer seg stort selv om de går inn i et forhold? Jeg får meg ikke til å stole på kjæresten min. Dette på grunn av hans fortid. Jeg kan vel enkelt si at han har vært drøyere enn de fleste av oss. Dette fikk jeg vite om kjæresten min før vi ble sammen; - Han la ut nummeret sitt på datingssider og til forskjellige jenter på nett for å få . sex (ala. "Hei. Jeg ønsker sex. Er du interessert? Her er nummeret mitt") Må si jeg fikk nokså sjokk når jeg oppdaget dette. Vanligvis er vi mennesker litt mer kresne enn som så? Det kunne i vært fall aldri falt meg inn, eller noen av de jeg kjenner å spørre random folk på nett som man ikke en gang har møtt. - Han gikk på byen for å få seg noe, dette var hans mål. Jeg kan trygt si at han brydde seg ikke noe om hvordan jenta så ut, så lenge han fikk seg noe. (Han har hatt trekanter med kamerater og random jenter ect.) - Han har spurt forkjellige jenter ut fra jobben. Helt direkte, uten skam. - Han rotet med en annen jente på byen mens jeg og han var på dater'n. Vi var ikke definert som kjærester enda, den gang. (Han ville ha sex, hun ikke i følge henne.) - Når vi datet hadde han en kjønnsvorte. (Heldigvis er den borte nå, og har ikke sett den siden) Etter vi ble sammen har jeg ikke merket noe spesielt mtp. utroskap eller noe slikt. Eneste er at han er ufattelig opptatt av sex og er generelt pervers. Har jeg f.eks hatt besøk av venninner en kveld, kan han kommenterer grove ting som "hvor i sofaen var det de satt? " og så spøker han det bort. Som sagt har han ikke gjort noe galt som jeg vet om, og han går aldri ut på byen uten meg lengre (av fri vilje). Vi har vært sammen i ett år, men jeg kjenner at jeg ikke klarer å slappe av. Føler meg alltid på vakt. Så kåt han er, og i tillegg ser på sex som en lek tydeligvis, så føler jeg han er en tikkende bombe? Mannen er 25 år. Anonym poster: 261c14a52dde242d6ca8b6d56802bf48 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #2 Skrevet 22. desember 2012 Nei. Anonym poster: 9f16203527abddaf62d8546edc3a927a
Inx Skrevet 22. desember 2012 #3 Skrevet 22. desember 2012 Han får sånn kyskhetsbelteting i julegave right? Kun du som har nøkkelen .... 3
Gjest SpaceBaby Skrevet 22. desember 2012 #5 Skrevet 22. desember 2012 Ser ingen grunn for deg til å løpe her, men jeg ser en god grunn for han til å gjøre det: Så en gang at Dr.phil.... 8
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2012 #6 Skrevet 22. desember 2012 Hørest ut som en kolega av meg,he he. ikke kjærestemaqtriale nei. han vil bare ha sex og er kåt hele tiden noen menn er faktisk bare slik,min kolega er rett på og viser glatt frem utstyret,men jeg rører det self ikke!!.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #7 Skrevet 22. desember 2012 Hørest ut som en kolega av meg,he he. ikke kjærestemaqtriale nei. han vil bare ha sex og er kåt hele tiden noen menn er faktisk bare slik,min kolega er rett på og viser glatt frem utstyret,men jeg rører det self ikke!!. Hvor jobber han? Haha, kanskje det er kjæresten min? Fikk mange nei fra kvinnene her ser jeg. Kan dere svare på hva dere synes er det verste? Det som topper kaka? ts Anonym poster: 261c14a52dde242d6ca8b6d56802bf48
Callisto83 Skrevet 22. desember 2012 #8 Skrevet 22. desember 2012 "Mannen er 25"? Du mener "guttungen" er 25, for det er det han høres ut som.... Jeg ville ikke akkurat ha gamblet alle chipsene på den hånda der for å si det litt pokermetaforisk 3
floppesopp Skrevet 22. desember 2012 #9 Skrevet 22. desember 2012 Jeg tror nok ikke jeg ville stolt blindt på ham, nei.. Men jeg er av den oppfatning at folk faktisk kan forandre seg, så om jeg hadde sterke følelser for ham, og oppfattet det som at han hadde det for meg, ville jeg nok gitt det en sjanse, men ikke gitt alt, om du skjønner.. 1
Gjest RockOn Skrevet 22. desember 2012 #10 Skrevet 22. desember 2012 "Han hadde 1 kjønnsvorte"? Tror du det spimmer noen rolle om han har 1 eller 10? Og med tanke på at 1 av 3 har kjønnsvorter (noen har aldri utbrudd) så er det lite noen kan si om kjæresten din ved at han har kjønnvorter.. Men resten av hva du fortalte er kanskje bedre tegn på hvordan han er.. Men kanskje DU er den som får han til å bli voksen?
kubrak Skrevet 22. desember 2012 #11 Skrevet 22. desember 2012 man kan nok ikke stole på noen 100%, uansett hvem det er og statistikken her taler for seg. Men tror du bør slappe av litt. At han er kåt bør vel i utgangspunktet være positivt og egentlig synes jeg ikke det er noe spesielt galt med fortiden hans. Fortid er fortid.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #12 Skrevet 22. desember 2012 Hadde aldri blitt sammen med det der jeg. Anonym poster: a8242c9f561b61cf52567c8a09009d87
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #13 Skrevet 22. desember 2012 Men kanskje DU er den som får han til å bli voksen? Jeg ble veldig usikker jeg nå. Burde jeg gå? Vi har det som sagt veldig bra sammen og han fyker jo ikke ut på byen og slikt nå, som han gjorde når han var singel. Jeg har sjekket mailen og mobilen hans flere ganger (etter tillatelse fra han) og aldri funnet noe snusk. Han er på jobb nå og tanken om utroskap på jobb slår meg, om jeg skal være helt ærlig. Mulig jeg er noe paranoid? Jeg vet jo ikke hva som foregår på de nattevaktene hans akkurat. (Nei, herregud nå overdriver jeg sikkert her,,) Problemet er at jeg ikke vet om han har forandret seg? Kommer han til å falle tilbake? Vil han være utro dersom noen tilbyr seg? Vi har jo planlagt å kjøpe leilighet og div. sammen nå neste år... ts Anonym poster: 261c14a52dde242d6ca8b6d56802bf48
Bernardette Skrevet 22. desember 2012 #14 Skrevet 22. desember 2012 Altså, mannen var singel mens han holdt på sånn, sant? Når man er singel kan man da pøke på alt som har puls, uten at det legger lista for hvordan man er i forhold. 4
Gjest Bella90 Skrevet 22. desember 2012 #16 Skrevet 22. desember 2012 Alle kan forandre seg og alle har en fortid, så jeg ville gitt det en sjanse så lenge han ikke gir deg noen grunn til at du ikke kan stole på han nå. Du sier jo selv at han ikke fyker ut på byen lenger slik som han gjorde da han var singel, og det er jo en forandring.Jeg synes du bare skal slappe av og la fortiden ligge, han var jo trossalt singel mens han holdt på sånn.
Gjest RockOn Skrevet 22. desember 2012 #17 Skrevet 22. desember 2012 Jeg ble veldig usikker jeg nå. Burde jeg gå? Vi har det som sagt veldig bra sammen og han fyker jo ikke ut på byen og slikt nå, som han gjorde når han var singel. Jeg har sjekket mailen og mobilen hans flere ganger (etter tillatelse fra han) og aldri funnet noe snusk. Han er på jobb nå og tanken om utroskap på jobb slår meg, om jeg skal være helt ærlig. Mulig jeg er noe paranoid? Jeg vet jo ikke hva som foregår på de nattevaktene hans akkurat. (Nei, herregud nå overdriver jeg sikkert her,,) Problemet er at jeg ikke vet om han har forandret seg? Kommer han til å falle tilbake? Vil han være utro dersom noen tilbyr seg? Vi har jo planlagt å kjøpe leilighet og div. sammen nå neste år... ts Anonym poster: 261c14a52dde242d6ca8b6d56802bf48 Vet du, det er kun du som vet om du burde bli eller gå. Ingen kan si deg hvordan han kommer til å bli eller oppføre seg i fremtiden, men du som lever med han, du har vel en magefølelse? Noen ganger kan vi frykte ting som utroskap uten at det nødvendigvis har noen rot i virkeligheten, dette kan jo bare være en frykt for å miste noen man er veldig glad i. Men jeg tror at du innerts inne kjenner om disse følelsene handler om din frykt for å miste han eller at du kjenner at noe ikke stemmer.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #18 Skrevet 22. desember 2012 Det ville ikke engang gått til det punktet der jeg måtte vurdere om jeg stoler på ham eller ikke, da jeg synes alle med en viss selvrespekt skal holde seg for gode for smakløse, ekle fyrer. Personlighetstrekkene hans er totalt uattraktive, uavhengig av hvorvidt han var tidenes mest trofaste fyr i forhold. Jeg dømmer da etter hvordan folk er når de er alene også. Det er jo den personen man blir forelsket i. Eller i dette tilfellet: ikke! Anonym poster: 26874a9e7f5beb432766d6328b12b685 7
Steinar40 Skrevet 23. desember 2012 #19 Skrevet 23. desember 2012 Hørest ut som en kolega av meg,he he. ikke kjærestemaqtriale nei. han vil bare ha sex og er kåt hele tiden noen menn er faktisk bare slik,min kolega er rett på og viser glatt frem utstyret,men jeg rører det self ikke!!. Og grunnen til at du ikke informerer ledelsen om dette er da ...?
Steinar40 Skrevet 23. desember 2012 #20 Skrevet 23. desember 2012 Jeg tror nok ikke jeg ville stolt blindt på ham, nei.. Men jeg er av den oppfatning at folk faktisk kan forandre seg, så om jeg hadde sterke følelser for ham, og oppfattet det som at han hadde det for meg, ville jeg nok gitt det en sjanse, men ikke gitt alt, om du skjønner.. At folk kan forandre seg er altså langt ifra det samme som at de kommer til å forandre seg. Mange skjønner tydeligvis ikke det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå