Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gah, hadde det bare vært en gang i uka...

En kompis på FB har mye kos å si, men dama og han legger også daglig ut klinebilder og kommenterer selv med 10 hjerter og smasker og snusker og elskerdegtildødentaross (de har brutt opp ca like mange ganger som de har lagt ut bilder). Vi snakker her om ett litt "slitt" par i 40 åra.

Der smalt det inn igjen ett nytt bilde av dem i full klinekamp og det bare klør i fingeren her å legge inn en kommentar om "usikkert intimtyrrani".

Så synd å måtte fjerne ham fra veggen min for han kommer med mye fint og interessant men hvorfor i all verden må man bildeformidle at man sitter med tunga i kjeften på hverandre?

Kjeft meg ned KG så jeg skammer meg istedet for irriterer meg.

Anonym poster: e5577124ab992cef3f3d43c9baf6a8fc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Der smalt det inn igjen ett nytt bilde av dem i full klinekamp og det bare klør i fingeren her å legge inn en kommentar om "usikkert intimtyrrani".

Gjør det, gjør det, gjør det!

• Liker 5
Skrevet

Gjør det, gjør det, gjør det!

:twisted:

Huff, nei, du skulle jo kjefte på meg! Sette en sur syl i ett album med 2000 klinebilder, jeg kan jo ikke være den dama, eller...... :twisted:

Skrevet

Jeg har også et par som gjør det.. De er gift, og han er nesten 50, hun er ganske mye yngre, men jeg har fortsatt liten interesse av å se på at de kysser, kliner og sitter på hverandres fang i sofaen.. Heldigvis har facebook en funksjon som lar deg gjemme innleggene fra enkelte brukere, så det går an å slippe unna.

• Liker 3
Skrevet

Det er faktisk utrolig usmaklig med alle disse tunga nedi halsen på hverandre-bildene som mange liker å vise omverdenen. Jeg kan desverre ikke kjefte på deg, for jeg støtter ditt syn der. ;)

• Liker 4
Skrevet

Du vet du kan blokkere folk fra nyhetsoppdateringen din?

• Liker 1
Skrevet

Du vet du kan blokkere folk fra nyhetsoppdateringen din?

Jo, jeg vet det, men det er ikke han som legger ut, hun tagger verdens mest bindings-vegrende mann som ei hannbikkje pisser over der ei hubikkje har pissa også henger de der på newsfeeden min. Siden jeg skrev dette først så har de byttet plass i sofaen og fått avbildet seg fra en annen og ikke mer heldig vinkel....*sukk*

Vil jo ha ham på newsfeeden min. Ah, men det var godt å få blåst det ut her og at det ikke bare er meg som synes sånt er noe pinlig når man har rundet en viss mental alder så får jeg hetse ham neste gang jeg har ham for meg selv og vi tar noen øl.

God intimtyrraniserendefri jul!

Skrevet

Jeg har altfor mange sånne på Facebook selv, men de som topper det legger ut bilder av hans oppklorte rygg i senga. Smakløst.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har altfor mange sånne på Facebook selv, men de som topper det legger ut bilder av hans oppklorte rygg i senga. Smakløst.

:hakeslepp:

Jøss, da er jo mine bluferdige i forhold til dine!!!

Det må jo være ekstrem usikkerhet i disse menneskene?

Jeg vet at den kvinnelige delen i min feed-tyrranisering er så usikker på seg selv at jeg kun trenger fem minutter på å overbevise henne om at hun er brunette og hun har satt den bindings-vegrende mannen i situasjoner a`la å fri til ham på nyttårsaften, kl 00:00 enda han har avslått på bakrommet en måned før.

Skrevet

Slike bilder og kliss-klass oppdateringer er irriterende uansett alder på paret etter min mening. Det har ingenting på FB å gjøre. Og jeg har selv fjernet oppdateringer fra slike. Men om noen hadde lagt ut bilder av ryggen til sin partner så hadde jeg sannsynligvis ikke klart å holde kjeft.. Hva i huleste skjer i hodet på slike mennesker? Hvor er det blitt av den private sfæren??

• Liker 5
Skrevet

Jeg klarte ikke å holde kjeft jeg og plinget min intimtyrraniserer på sms jeg og han bare :hakeslepp:, Ser alle mine 480 venner det der???? Fikk veiledning i tagge-instillinger og nå slipper jeg mer.

• Liker 2
Skrevet

Jeg mistenker at de som har størst behov for å gjenta til det kjedsommelige hvor fantastisk de har det, er blant dem som egentlig ikke har det så bra i forholdet.

• Liker 3
Skrevet

Jeg klarte ikke å holde kjeft jeg og plinget min intimtyrraniserer på sms jeg og han bare :hakeslepp:, Ser alle mine 480 venner det der???? Fikk veiledning i tagge-instillinger og nå slipper jeg mer.

Hahha :) Veldig bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...