Gjest KATTAstrofe Skrevet 2. juni 2002 #1 Del Skrevet 2. juni 2002 Noen som husker denne serien? noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geaa Skrevet 3. juni 2002 #2 Del Skrevet 3. juni 2002 Hei, et lite råd er å forsøke antikvariater hvis du ikke finner dem via nettet. Hilsen til deg fra meg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2002 #3 Del Skrevet 3. juni 2002 hva med biblioteket da ? Jeg har lånt de der,men nå veit ikke jeg om du vil eie bøkerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 4. juni 2002 #4 Del Skrevet 4. juni 2002 Jeg tenkte mer på serien (den filmatiserte) som ble sendt på NRK i 1993. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya*0803 Skrevet 24. juni 2002 #5 Del Skrevet 24. juni 2002 Jeg husker den serien. Har boka, men har ikke sett den på video. Hvis du finner den må du tipse oss om hvor du fikk tak i den. Jeg skulle også gjerne ha sett den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå